Gå til innhold

Hverdagsglimt


Niennah

Anbefalte innlegg

Forsinket gratulasjon til ettåringen! Det har gått utrolig fort ja, jeg skjønner ingenting når jeg titter på bilder fra august i fjor...

Håper dere har kost dere masse på kino i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! :)

Nei det har gått vannvittig fort dette året.

Nå tror jeg ikke det er lenge til hun vil gå. Dvs hun går mer og mer rundt bordet og andre møbler og av og til glemmer hun seg litt og slipper, men da havner hun på rompa.

HP var bra, ja, men gleder meg allerede til neste filmen. DET blir spennende det.

Nå er det egentlig aaaalt for sent til at jeg burde være her, men har vært på kafè med ei venninne. Skravla og timene gikk. Vi studerte samme og jobber med akkurat det samme, så da er det jo enda mer å prate om også. Greit å ha venner i samme yrke. :)

Men nå er det natta! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig hyggelig å ha venner med samme interesser/yrke som en selv. Det blir jo mange felles snakkesaker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, side 2 ja. Takk for opphentingen! ;)

Har faktisk ikke hatt på pc`en siden fredag. :hakeslepp: Det er jo ikke helt likt meg, men jeg har bare ikke orka. Har vært utrolig trøtt i det siste, og nei jeg er ikke gravid igjen ;) Det er vel heller pollenallergien som gjør meg matt.

Lørdag til søndag var vi på svigers hytte. Bare jeg sambo og lillepia. Etter at hun hadde lagt seg visste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, og for første gang på *jeg husker ikke når* så begynte jeg å kjede meg.

Tror jeg må ha med litt hobbysaker og sånt neste gang. :)

Søndag dro vi hjem ganske tidlig for jeg hadde glemt allergimedisinen. Så sovna jeg og snuppa 2 timer, og etter det dro vi på båttur med søstra til sambo og kjæresten hennes. Og vips var helga over og nå er en ny uke allerede i gang.

Var å kjøpte to par joggesko og et par støvler til snuppa i dag. Og hun liker IKKE å ha verken sko eller støvler på seg tydeligvis. Men det må hun, så hun blir vel vant til det snart. Litt søt der hun sto med bare bleie og støvler på seg - og protesterte høylytt! :fnise: Vet å si ifra den jenta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både pollenallergi og allergimedisinen kan medføre trøtthet, kjedelige greier. Om du plages med symptomer i nese og øyne kan jeg anbefale nesesprayen Avamys. Begynte med den i år og er kjempefornøyd :)

:fnise: Ser for meg ei søt, men sinna lita tulle i bleie og støvler! Regner med dere fikk dokumentert øyeblikket?`;) Hørtes ut som et album-øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får sjekke ut den nesesprayen. :)

Kodak-moment ja. :fnise: Men nei fikk ikke dokumentert det, men det er bare å ta på støvlene igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min gutt er stikk motsatt, han vil helst ha støvler på seg hele tida. Her om dagen tok han på seg cherroxene (i 24 varmegrader, og selvsagt på feil fot) og sprang ned på lekeplassen i bare bleien. Herlig syn :ler:

7 måneder gammel gråt han seg til sine første støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, får sjekke ut den nesesprayen. :)

Kodak-moment ja. :fnise: Men nei fikk ikke dokumentert det, men det er bare å ta på støvlene igjen. ;)

:ler: Så klart, er jo ikke verre enn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

:vinke:

Usj, pollenallergi er noe hærk. Har hørt om den nesesprayen, skal visst være bra!

Ja helgen går fort, man gleder seg til fredag med helg og plutselig er det onsdag igjen og man gleder seg allerede til en ny fredag og helg.... Og slik går ukene, ikke rart tiden flyr avgårde :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min gutt er stikk motsatt, han vil helst ha støvler på seg hele tida. Her om dagen tok han på seg cherroxene (i 24 varmegrader, og selvsagt på feil fot) og sprang ned på lekeplassen i bare bleien. Herlig syn :ler:

7 måneder gammel gråt han seg til sine første støvler.

Haha, for et syn det må ha vært! :ler: Vel, der har du gutten som vet å kle seg - på føttene hvertfall ;)

Ja, tiden flyr, og nå er vi snart midt i uka igjen. Har aldri hatt en jobb hvor dagene går så fort, og bra er jo det. Prøver å lade opp litt til nytt barnehageår og full barnegruppe igjen, men siden vi har slått sammen avdelinger så synes jeg at jeg har nok å gjøre allikevel. Samtidig prøver jeg å ordne litt praktisk innimellom til gjengen som kommer fra småbarnsavdelinga og over til meg, og til de helt nye.

Nå skal jeg unne meg en liten avslapping på sofaen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Synes du er flink :)

Ikke bare å komme ut i helt ny jobb fra å gå hjemme med mammapermisjon, blir jo travle dager. Håper du får samlet energi innimellom, selv om du er en energirik jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klemmer:

Prøver å slappe av når jeg kan ja, men føler meg ganske tappet for energi av og til. Sovna på sofaen tidligere i kveld, og nå skal jeg legge meg snart. Tror det blir et lite bad og lese bok først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~
Takk! :klemmer:

Prøver å slappe av når jeg kan ja, men føler meg ganske tappet for energi av og til. Sovna på sofaen tidligere i kveld, og nå skal jeg legge meg snart. Tror det blir et lite bad og lese bok først.

Ja avslappende bad er veldig godt for bådwe kropp og sjel. Jeg savner virkelig badekaret, synes det var utrolig godt å synke ned i et godt varmt vann.

Natta :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som du har ei herlig lita jente, med en egen sterk vilje :) Slekter på mamma'n sin?... Uff, nei nå var jeg slem.. Jeg vet hvertfall at vår jente har sin egen vei å gå, og staheten har hun nok fra meg... (selv om pappaen hennes også er litt sta da.. :Nikke: ) :rødme:

Ha en fortsatt fin onsdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, veeel....tja. ;) Noe er det vel fra meg. *kremt*

Men å være sta er ikke alltid negativt, så det er greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha en egen vilje er ikke negativt. Det er flott, det.

Ja, det er vel ikke lenge før det er full fart på jobben hos deg, med både nye og gamle barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...