Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Nei fy faen rett og slett :grine:

Den var skikkelig fæl, men en ordentlig tankevekker...

Jeg skriver aldri mens jeg kjører... eller det hender, men jeg ser ikke på telefonen samtidig, så folk får sånn kryptiske tolk-det-selv-meldinger fra meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HDMI er utganger som er på TV'n :ler: Så vi har 4 HDMI utganger :Nikke: Det er spesielle utganger som skjerper bildekvaliteten fra Playstation/DVD spillere etc :)

Det er Full HD og LCD-skjerm ja :Nikke:

Har dere sett denne videoen:

Sms skriving bak rattet

Jeg ble helt kvalm og så utrolig lei meg... Det er så ekkelt å se, men helt realistisk.. :dåne:

ikke verst! hvilket merke er tv'n? Men om man har hdmi innganger så må man vel ha hdmi kabler også? ja, jeg er litt grønn men gudskjelov ikke heelt :fnise:

Den filmer er grusom! Var mange som la den ut på facebook igår, så jeg måtte liksom bare se den. Er nok ikke godt detta der, ei kjerring som forårsaker så mye! Og så fælt når hu ser på venninna si og hu lever og plutselig kommer en bil til og da knekker a nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo man må vel kansje det :fnise: Jeg er ikke sånn kjeeeempe teknisk anlagt :ler: Jeg bare plukker opp litt her og der ;)

Det er en Sony v5500 :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe okei, slik er jeg også! kjæresten har ganske peiling på alt mulig sånt, så etter 3 år begynner jeg å bli litt rå selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænk ju :klemmer:

----------------

I dag ble jeg sendt hjem fra jobb av legen... De mistenker svineinfluensa.. :sukk:

Og siden jeg er diabetiker er dem ekstra påpasselige... så i morgen skal jeg å ta blodprøver hos legen for å teste det + litt andre prøver og snakke litt om prøving og diabetes og sånt :Nikke:

Men jeg er i crappy form.. :sukk: Svimmel, merkelig i ryggraden så jeg klarer ikke å holde hodet oppe i lange perioder... merkelig.. magen er bananas, hadde feber før i dag, skjelver... ja... teite ting... :snurt:

Så får vi se om jeg bli inlosjert hjemme for en uke da.. Blir kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe forbanna dritt :sukk:

Og Ælen nekter å kjøre å kjøpe leverpostei til meg :grine:

Jeg har lyst på brødskive med leverpostei! :sur:

Bilen måtte jeg sette igjen på jobb, for jeg turte ikke kjøre... er som å kjøre i fylla det nesten... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem:

Takk skal du ha :klemmer:

Bare hyggelig, selv om det er den ovnsbakte som er den beste :klemmer:

Det er nettopp den jeg har så lyst på :sjenert:

NÅ: nasty opplysning... diarèen har meldt sin ankomst også :spy:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei søta :klemmer:

huff, ble så trist av å lese at du ikke er i fom!! dette var ikke noe bra.. :troest: håper virkelig du føler deg bedre snart og at formen er bedre idag! vet det er vanskelig, men du får prøve å slappe av så mye som mulig :klemmer: kose deg med en film eller flere eller KG :jepp:

legger igjen en stor og varm god bedrings :hug: til deg!!

:klemmer::klem::klem1::hug::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dinedama!! :troest:

Masse god bedring!! :klemmer::klem::hug:

....men hvorfor nekter Ælen å kjøpe leverpostei?? :klø:

Han orket ikke å kjøre på butikken :roll:

Men jeg har vært stor jente å kjøpt leverpostei selv i dag! :jolie:

Takk for :klemmer:

:hug:

Huff da... Lykke til med prøvetaking og oppfølging i dag! :klemmer: God bedring! :kose:

Takk :klemmer:

Det gikk bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...