Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Sku nesten finni det igjen så folk fikk se, det er det dummeste jeg har sett! Han ene må liksom presset fettet innover så tissen kommer ut, det er så vidt han får rista på den :hoho: Herregud så flaut! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jo være som å være jente :fnise:

Men stakkars menn da.. :sjenert: Kan ikke være noe særlig selvtillits-boost.. :riste:

Ælen satt å så på den i går sammen med meg, og jeg tror han følte seg ganske kry etterpå :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være som å være jente :fnise:

Men stakkars menn da.. :sjenert: Kan ikke være noe særlig selvtillits-boost.. :riste:

Ælen satt å så på den i går sammen med meg, og jeg tror han følte seg ganske kry etterpå :ler: :ler:

Kan ikke være noe gøy nei.. For dem.. Men for oss så :fnise:

Tror nok min kjære er glad for at han er som han er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå herregud at han ikke kan gi seg :dåne:

Du merket det ja? :lol: Ja jeg gjorde litt spøke-streker :jepp:

Hadde dere det gøy da? :)

Formen er ok enda :Nikke: Det tar en liten stund fra jeg har stått opp til svimmelheten starter, så vi får se hvordan det blir...

Det var et klipp med pitte pitte pitte pitte små tissefanter :fnise: Innovertisser :hoho:

:hoho: jeg har sett en sånn dokumentar før... trodde det ikke var mulig jeg :ler:

Hadde det kjempe gøy og god mat var det og, selv om desserten var en smule oppskryt.... banansplitt.... en kule og en halv oppskjært banan... hva søren liksom :klø: :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Du kan få sagt det! :)

God helg dinedama!

:klemmer:

Jeg måtte bare dele de små gledene i hverdagen :ler:

God helg du også snuppa :hug:

:hoho: jeg har sett en sånn dokumentar før... trodde det ikke var mulig jeg :ler:

Hadde det kjempe gøy og god mat var det og, selv om desserten var en smule oppskryt.... banansplitt.... en kule og en halv oppskjært banan... hva søren liksom :klø: :sjokk:

Ja det var ikke noe særlig til dessert :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra Ælen stiller opp til :humpe::humpe: må være med når Dina vil Ælen :Nikke:

:fnise:

håper det går bedre med deg vennen, drømme søte drømmer søtnosen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke gjøre det :ler:

Ælen er en unghingst med masse lopper i blodet, så det skal godt gjøres å slite han ut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flinke Ælen som stiller opp :lur: skulle bare mangle, han må jo passe på at kona er fornøyd :lur:

håper det går bedre med deg idag og at formen er på bedringensvei :klemmer: ha en kjempefin lørdagskveld søta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...