Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva gjør dere da Luna? :)

Har fått chippen til Wii'en i dag, så her er det nedlasting på g :lur:

Lite, formen er ikke på topp.

Har masse spill på harddisken, så dere kan få brenne ut hvis dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er ene og alene på KG i dag :lete:

Jeg er her nå! :fnise: Var her før idag, men da stressa jeg så med å legge ut bilder så fikk ikke gjort noe annet :ler:

Og bra med chip ;) Kjedelig å kjøpe en haug med spill, så billige er de ikke :lol: Jeg har DS Lite og bestilte meg sånn kort som ser ut som et spillekort fra Hong Kong, jeg putter bare spill på sånn MicroSD som jeg tar inn i det spillkortet, så inn i maskina og da har jeg en liste med spill :ler: Kosta meg 80kr (fås til 500 her i norge)

Og jeg kanke si at spillene til DS er verdt så mye penger... Spillene til Wii er jo verdt noe, men det blir dyrt i lengden så best å laste ned da :fnise:

Ha en fin kveld! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite, formen er ikke på topp.

Har masse spill på harddisken, så dere kan få brenne ut hvis dere vil.

Oooh kjekt :jepp:

Vi holder på å laste ned en del nå, men kan ta det en annen dag :Nikke:

Dere må bare komme innom om dere vil :) SiriPiri kommer også :Nikke:

:klemmer:

Jeg er her nå! :fnise: Var her før idag, men da stressa jeg så med å legge ut bilder så fikk ikke gjort noe annet :ler:

Og bra med chip ;) Kjedelig å kjøpe en haug med spill, så billige er de ikke :lol: Jeg har DS Lite og bestilte meg sånn kort som ser ut som et spillekort fra Hong Kong, jeg putter bare spill på sånn MicroSD som jeg tar inn i det spillkortet, så inn i maskina og da har jeg en liste med spill :ler: Kosta meg 80kr (fås til 500 her i norge)

Og jeg kanke si at spillene til DS er verdt så mye penger... Spillene til Wii er jo verdt noe, men det blir dyrt i lengden så best å laste ned da :fnise:

Ha en fin kveld! :):klemmer:

Ja det er kjekt med en sånn:jepp:

Spill er svindyrt :redd: Det skulle ikke vært lov å ta så godt betalt :dåne: Tro hvor mye penger de tjente på spill før i tiden før chippen var oppfunnet? Og på Nintendospill og slikt? Herre jemini! Jeg husker tilbake at allerede i den tiden kostet spillene 5-600,- :riste: Jeg hadde aldri råd til å kjøpe nye spill til Super Nintendoen jeg.. :sukk:

Ha en fin kveld du også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kosejenta :klemmer:

har du hatt en fin fredag? klar for helg?? :jepp:

..endelig, denne fredagen tok lang tid før kom!! endelig er det fredag og helg, har du noen spennende planer?? :hoppe: do tell!!

vi fikk post idag, endelig kom filmen og nye spill til wii :strix: Tomb radier og super mario galaxy :hoppe: (vet ikke om de skrives sånn men...)

legger igjen en fredags :klem: til deg vennen!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi spille boom blocks nå :jepp:

Man hiver og drar og sprenger ting :trampe: Moro!!

det hørtes utrolig moro ut :jepp:

*må sjekke hva boom blocks er for noe*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill er svindyrt :redd: Det skulle ikke vært lov å ta så godt betalt :dåne: Tro hvor mye penger de tjente på spill før i tiden før chippen var oppfunnet? Og på Nintendospill og slikt? Herre jemini! Jeg husker tilbake at allerede i den tiden kostet spillene 5-600,- :riste: Jeg hadde aldri råd til å kjøpe nye spill til Super Nintendoen jeg.. :sukk:

Ha en fin kveld du også :hug:

Hehe ikke sant! Jeg aner ikke hvor mye de kosta før i tiden.. Jeg har egentlig aldri vært så interessert i spill og spillmaskiner :fnise: Pappa hadde sånn gammel grå Nintendo, med de kembo spilla man måtte blåse i noen ganger ;D Den mario'en eier da :ler: Også har jeg hatt Commodore 64 som jeg lånte av stefaren min, der er det jo disketter men de kosta sikkert en del.. Jeg fikk PS2 til jul engang, men det var fordi jeg var så Ringenes Herre gal så jeg fikk PS2 og RH spill :hoho:

Kjæresten er sånn spillemann, har wii og alt mulig og vet alt.. Så jeg har litt peiling nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noe spillemenneske heller ;)

Men har hatt super nintendo og playstation1... så traff jeg Ælen :rolleyes:

Nå har vi super nintendo, commadore 64, atari, playstation 1,2 og 3 og nintendo wii :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle nesten tro at det er mannfolka som tar inn sånt i hus gitt ;)

her var det jeg som falt for wii`en :sjenert: men kjære som spiller det mest :fnise:

håper du får en fiiiin lørdag søta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn her og... Jeg ville ha den, men Ælen er heeelt oppslukt i den :ler:

Vi har fådd lastet ned en del spill nå da, så nå er det moro :jepp:

Ha en fin lørdag du også snupsi! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal vel bruke helgen framfor tv'en da...? :fnise:

Eller skal vi finne på noe? :sjenert:

(Må vel plugge inn wii'en min og spille litt jeg også...)

Har forresten lasta ned det andre Boom Blox-spillet og gleder meg til å prøve... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det vi lasta ned :jepp:

Det var veldig gøy!

Nå holder vi på å spille Grey's Anatomy :strix:

Hva skal vi finne på? :) Er åpen for forslag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spille Wii... :sjenert:

Kjære er borte å jobber til i kveld, så jeg hadde bare tenkt å slappe av til da. Kanskje få gjort liltt husarbeid. Det er vel ingen vits i å dra på tivoli i dag, er vel regn og kaldt... (Selv om sukkerspinn hadde vært godt... :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ikke så ille at jeg må ligge til sengs. :nigo:

Kjære kommer ikke hjem før i 8-tiden, og jeg holder på å lage meg litt middag nå.

Kan jo ringes litt senere og høre hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er begge spill-nerder, og det har vi alltid vært. :ler: Så vi har en ganske bra samling med konsoller og spill her.

Miso: Super Mario Galaxy er kjempebra! Beste spillet jeg har spilt på wii. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært noe spillemenneske heller ;)

Men har hatt super nintendo og playstation1... så traff jeg Ælen :rolleyes:

Nå har vi super nintendo, commadore 64, atari, playstation 1,2 og 3 og nintendo wii :ler:

*hyyyl* Så gøy! :jepp: Kan jeg komme til deg å spille eller? :fnise:

Har du Giana Sisters eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...