Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix: for glemming av p-piller.. Det er vel nå du er mest fruktbar.. Tipper du har testet positiv før julaften jeg :rødme:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du? :rødme:

Vi kommer jo ikke til å gå inn for det da... :sjenert: Men det gjør jo ingenting om det skjer liksom heller liksom snææær... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor jeg tror det skjer ganske fort, siden dere ikke stresser og slikt :rødme:

Gleder meg på dine vegne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får se hva det blir til :Nikke:

Kommer det ikke noe minidina nå, så gjør det absolutt ingenting :) Det er mye som skjer i livene våre enda så egentlig har vi ikke tid, meeen om det skulle skje klarer vi også å stoppe opp ting og lage tid :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns location på bryllupsbildene var utrolig fine, utrolig røff og stilren bakgrunn, vi vurdere det samme faktisk.. men endte på kaia hvor grusbåtene legger til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Vi var veldig opptatte av å ikke ha det samme som alle andre.. Her går det liksom i bygdetun eller fjordutsikt på bryllupsbilder :rolleyes:

Så vi fant den plassen... det er en offroad-løype for crossykler og firhjulinger og vi har jo sånn petter solberg bil så den passet fint nede der :jepp:

Fotografen har sendt cd i posten i dag med alle bildene på, så jeg er überspent på å få dem! :hoppe: Håper de kommer imorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk våre i går 1055 bilder fra morgen til kveld, hvorav 500 er fra location til de offentlige bryllupsbildene.

Vi ville også ha noe som var uvanlig.. Hadde vi hadd bedre tid hadde vi kjørt ytterst ut til et lite fiskevær med et fyr hvor storhavet kommer inn (ja vi har faktisk det i trøndelag også) :ler: Og der er det alltid bølger.. Vi ville også ha det røfft og ikke ha noe som alle andre har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå en liten MiniDina, så koselig at du kutter ut pilla også :jepp:

Bildene fra grustaket var skikkelig fine, me like :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg "glemmer" den jo :fnise: Er spent på når jeg kommer til å få tanten.. :sjenert: Den vil jeg ikke ha.. :sukk:

I dag skal jeg på Tilbords og svi av gavekort :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoooooo.....

Og så har jeg gått glipp av denne??!!! Hvordan har det gått til?

Vel...nå er jeg her Dinedama :nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har forresten "glemt" å ta p-piller i 3 dager... :lur: Og jeg blir nok å fortsette å "glemme" det :strix:

Ælen vet selvfølgelig om det og er overbegeistret for det :ler: :rødme:

men vi går ikke inn for noe prøving enda :riste: Vi tar det som en "skjer det så skjer det"-plan :Nikke:

Skummelt med sånn "skjer det så skjer det"-plan. Det kan jeg skrive under på... :biggrin:

Men håper på en minidina jeg også, så slipper jeg å gå med babyvogn alene. :Nikke:

:danser: Gratulerer med ny bok forresten. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra skal du se ;)

Mensen som kommer uka etter er kunstig alikevell. Og det går ei lita uke før p-pillene er ute av kroppen og slutter å virke :)

Satser på at minidina er plantet før jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...