Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøtt i dag :sove:

Dro rett etter jobb til byen i går og var ikke hjemme før halv ett i natt :dåne: Men nå har vi bestilt ny TV og kjøpt trådløse singstar mikrofoner til PS3'en :hoppe:

Vi fikk nemlig et kort i bryllupet med penger i der et sto at pengene skulle brukes til nettopp mikrofoner :ler:

Gleder meg til TV'n kommer :jepp: Tror den kommer om en uke, men håper den kommer før :lur:

Nå er det 52" i vårt hus også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :hug:

oi oi, stilig med ny tv :hoppe:

vi har flatskjerm på stua og hadde en gammel en på soverommet. Den fikk lillebror igår, så nå skal vi kjøpe en liten flatskjerm til å ha på soverommet!! var egentlig veldig imot tv på soverommet, men etter å ha hatt en stående der så ser jeg fordelen ;)

hvordan går det med søta mi idag?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :klemmer:

Jo det går bra :jepp: Jeg er litt trøtt da.. :sjenert:

Tror jg skal bake brød i dag :Nikke: Vi fikk eltemaskin i bryllupsgave av farmoren min, og Ælen holder på å skal montere den på ei plate som man bare drar ut fra kjøkkenskapet :jepp:

Så da blir det enkelt og greit :)

Enn med deg?

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :klemmer:

Jo det går bra :jepp: Jeg er litt trøtt da.. :sjenert:

Tror jg skal bake brød i dag :Nikke: Vi fikk eltemaskin i bryllupsgave av farmoren min, og Ælen holder på å skal montere den på ei plate som man bare drar ut fra kjøkkenskapet :jepp:

Så da blir det enkelt og greit :)

Enn med deg?

:hug:

høres veldig bra ut :Nikke: det er utrolig godt med ferskt brød :Nikke: vi har brødbakermarskin og den er gullverdt når man får ferskt brød søndag morgen ;)

går greit her, akkurat fått dumme tanta nå mens jeg sitter på jobb :sukk: menmen, har dopa meg litt ned da ;):fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh... jeg går å venter på den tanta enda... er ti dager siden siste pille :sukk: Men men... jo lengre uten, jo bedre :Nikke:

Men det er jo dumt hvis hun kommer når det ikke passer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh... jeg går å venter på den tanta enda... er ti dager siden siste pille :sukk: Men men... jo lengre uten, jo bedre :Nikke:

Men det er jo dumt hvis hun kommer når det ikke passer da..

Hun kom idag.. og jeg har skikkelig vondt i magen.. føler meg ikke god til å sitte på jobb, men får bare holde ut til kl 16..

kanskje det er en mini?? ;)

Psst, jeg har fått ny bok! Du kan jo skrive litt i den mens du venter! :fnise:

*løpe inn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så digg med så stor tv! Missuner deg der altså, men jeg får vel gå til innkjøp av en såpass stor når jeg flytter ut :)

Men, vi har prosjektor og lerret! :sjarmor: Ikke like bra bilde så klart, men større :lol:

Ha en fin dag! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig bra ut :Nikke: det er utrolig godt med ferskt brød :Nikke: vi har brødbakermarskin og den er gullverdt når man får ferskt brød søndag morgen ;)

:klemmer:

En sånn en vil jeg og ha.... hvorfor tenkte jeg ikke på det når vi skrev ønskeliste til bryllupet? :klø:

Men fikk jo så klart mye annet fint da :nigo: Har faktisk ikke byttet bort en enest ting.

52"!!!! Steike!!!!!

det var TV'en sin det.... er det LCD eller HDMI? Eller er det en og samme ting? :klø: :fnise: så greier på det har jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HDMI er utganger som er på TV'n :ler: Så vi har 4 HDMI utganger :Nikke: Det er spesielle utganger som skjerper bildekvaliteten fra Playstation/DVD spillere etc :)

Det er Full HD og LCD-skjerm ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HDMI er utganger som er på TV'n :ler: Så vi har 4 HDMI utganger :Nikke: Det er spesielle utganger som skjerper bildekvaliteten fra Playstation/DVD spillere etc :)

Det er Full HD og LCD-skjerm ja :Nikke:

:ler: :ler: ja der ser du hvor peil jeg har :ler :fnise:

Men da fikk jeg jo det forklart og.... må huske det neste gang jeg skal briefe litt for kjære.

Vi har en stoooooor kloss som er utrolig bra bilde på... men var liskom før flatskjermen kom for fult og de ble så billige som de er nå. Men jeg vet i alle fall at den skal ut snart... piper i den, lyden i alle fall og den tar stor plass.. Bedre med en du kan slenge rett på veggen :) Jo mer gulv plass jo bedre.

Da er det jo fint at kjære jobber på Lefdal og får rabatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh :lur:

Ikke noe arbeidsplass å være snurt over når man trenger slike ting :jepp:

-------------

Har dere sett denne videoen:

Sms skriving bak rattet

Jeg ble helt kvalm og så utrolig lei meg... Det er så ekkelt å se, men helt realistisk.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så den i går. Ropte på kjære med en gang!!!

Se her, sa jeg.... skjønner du nå hvorfor jeg ikke liker at du snakker i tlf eller skriver mld?!! Fikk bare et mumle svar...

Selv om folk tror de har kontroll og er gode på å gjøre ørten ting i bilen mens man kjører så vet man aldri hva som kan skje... er snakk om noen sekunders uoppmerksomhet.

Skikkelig stygg video var det... grøsset spesielt da hun lille jenta i baksetet ropte at foreldra måtte våkne og spedbarnet som bare stirret tomt med vidåpne øyne... DET var ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...