Gå til innhold

The Dinedama Show!


DDuck

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer med ny bok! :klemmer:

Jeg venter med å slutte på p-piller til etter bryllupet jeg, siden jeg ikke vet hvordan kroppen vil reagere etter lang tids bruk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... det er kansje lurt? :klø:

Jeg var på apoteket å hentet medisin her om dagen, og da hentet jeg ny dose med p-piller også.. Bare for å ha i tilfelle jeg fikk kalde føtter :fnise:

Men Mazzi... i NESTE månden skal vi gifte oss :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: ny bok :bolledeig:

syns det var veldig lurt å starte en ny bok nå så det blir en myk overgang fra bryllupsboka :jepp: smart tenkt!!

Det er ikke moro å brått kutte bryllupsboka :riste: *savne*

Så moro å høre at du skal kutte p-piller, da har dere snart en liten minidina :jepp: det blir moro!! kanskje vi alle sammen sitter med små minier samtidig :Nikke:

legger igjen en :hug: til søtste Dina som finnes!!

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååååh :rødme:

Jeg er jo som sagt ikke helt sikker om jeg kutter dem med en gang... derfor kjøpte jeg for 3mnd til... Jeg tror vi må sette oss ned jeg og Ælen å diskutere det skikkelig samt at jeg skal ta meg en prat med NAV bare for å få høre at jeg faktisk kan gjøre det, slik at jeg ikke har misforstått noe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som en god plan, å diskutere det skikkelig ja :Nikke:

syns nå det er en god ide med en minidina jeg da :lur:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi syns også det er en god ide :lur: Men det er sikkert lurt å prate ordentlig om det og regne litt på det for å se om vi faktisk har råd til det :Nikke:

Den bilen til Ælen sluker altfor masse penger i månden... sist mnd var det 10.000,- :dåne: :dåne:

Men han har betalt ned lånet i oktober 2010, så da sitter vi jo igjen med litt mer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg :jepp:

Tror jeg må gjøre nesten det samme snart, en æra er jo på en måte over om tre uker, så da må vi starte en ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hellooooooo darling :hug:

innom denne boka di også, for å ønske deg en gooood helg og håper du koser deg med solstolen din i varmen :sol:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også :klemmer:

Det kom en veps så det ble ganske ukoselig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jau :Nikke:

Men jeg må ned til sentrum å hente bilen min som står der... kjenner ingen plasser at jeg har lyst :dåne:

Jeg vil at bilen skal ha sånn system der den kan kjøre seg selv hjem dagen derpå... det var lurt :Nikke:

Det skal jeg ta patent på :jepp: Så fant jeg også ut i går at jeg skulle finne opp røyk som ikke var skadelig slik at gravide også kunne røyke :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et lite prosjekt på gang som har vist resultater i dag...

Prosjekt finn-ut-om-bensinlampa-fungerer.. :opplyser:

Man skal ikke stole på bensinlampa i bilen min :riste: Jeg har kjørt leeeenge med tom tank (siden tankmåleren er defekt også :roll: ) og i dag var jeg å hentet bilen min der utdrikningslaget mitt var i går. Ælen var heldigvis med å kjørte bak meg... Det er ca 2mil hjem til oss og etter 1mil gav bilen minn opp og harket sin siste gang... og bensinlampa lyste IKKE. Den lyste avogtil i et minutt her og der i går, men ingenting i dag... :snurt:

Så Ælen slepte meg til nærmeste bensinstasjon så jeg fikk fylt... følte meg litt dum da der jeg måtte dytte bilen bort til bensinpumpene :fnise:

Men nå vet jeg ihvertfall at bensinlampa ikke er til å stole på og jeg har plass til 56,38l benisn når tanken er tom :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...