Achmed Skrevet 21. september 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 21. september 2003 er du oppdiktet? Ja egentlig er jeg 51 år, kjederøyker, svært ensom og glad i cybersex med mindreårige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 21. september 2003 #82 Del Skrevet 21. september 2003 Hey! Ikke ødelegg alle mine illusjoner nå da :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 21. september 2003 #83 Del Skrevet 21. september 2003 Oj :o Tror nok Huldre-lise likte det hun så siden hun stirret så lenge som hun gjorde... Hahaha... Nei, det var nok tilfeldig!! Fordi jeg leste et innlegg Achmed skrev... Hei -forresten Achmed! Står til? Etter å ha tittet litt nærmere etter i dagboken din, fant jeg plutselig ut at du ER jo virkelig tur-menneske du! Jeg som trodde du fant fram de derre tur-duppeditt-sidene bare på gøy... :oops: Sorry - skal aldri mer tvile på deg! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 21. september 2003 Forfatter #84 Del Skrevet 21. september 2003 Hey! Ikke ødelegg alle mine illusjoner nå da :o Fortell om illusjonene dine... Hei -forresten Achmed! Står til? Bare bra, takk. :D Etter å ha tittet litt nærmere etter i dagboken din, fant jeg plutselig ut at du ER jo virkelig tur-menneske du! Vel, er og er... Wannabe er vel det rette ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 21. september 2003 #85 Del Skrevet 21. september 2003 aha ja. og som 51 åring, har du ingen jobb som gjør at du ikke har tid til å sitte her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 22. september 2003 Forfatter #86 Del Skrevet 22. september 2003 Herlig... Kjempeklar for en hel dag med seminar. NOT! Men det er iallefall free lunch. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 22. september 2003 Forfatter #87 Del Skrevet 22. september 2003 Nå lukter jeg at en liten KG-ferie er på sin plass. Tjobing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. oktober 2003 #88 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kjære vene har du dagbok feerie ennå???????? å sånn som det ser ut her urrrggggg lukk opp et vindu...en eller annen... skulle bare ønske deg en goood helg.... men etter som jeg ser her så er du borte :o Har du bitt av da?? baayyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #89 Del Skrevet 26. oktober 2003 Achmed er vel travelt opptatt med å føre logger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. oktober 2003 #90 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fri? Forlater du KG for en liten ferie? Til og med jeg har greid å komme tilbake, med et stort sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 27. oktober 2003 Orker bare ikke å oppdatere her. Blir så mye pjatt. Har vel bare tenkt å bruke det til hjertesukk og utblåsninger som ikke er sturene å ta andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 27. oktober 2003 #92 Del Skrevet 27. oktober 2003 oj oj blitt så voksen nå¨.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nei, men det er så pes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #94 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #95 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå