Gå til innhold

Achmedens achmosiske achpeditter


Achmed

Anbefalte innlegg

For å si det med én gang. Jeg kan ikke skrive dagbok. Jeg prøvde flere ganger på både barneskolen og på ungdomsskolen, men det gikk aldri. Det gikk alltid tre dager, og så ble den glemt. Jeg har ikke store tanker om at jeg skal klare det nå heller, så dette blir neppe en dagbok, mer en samling av teite tanker og sporadiske observasjoner. Jeg har vel egentlig ikke lyst til å brette meg ut og la dere kikke inn hjernebarken min heller.

Dessuten skal jeg ta en dusj først. Og så skal jeg rydde. Og spise. Men nå ligger den her iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, jeg kommer til å titte innom samme hva det blir for noe jeg.

Grattis med... bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

Ååånei, ikke ENDA en bok :murvegg:

Det er best for deg at dette ikke blir sånn morsom bok som man bare følger seg hyptnotisert på å følge med på :roll:

For da blir livet mitt enda mer...KG-fokusert..... :ler:

Skal du ha sånn "takk til"-liste i boka di også, eller? :ler: :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om 3 dager trenger jeg ikke lenger gå inn i denne dagboken?

Uansett: andres observasjoner er ofte meget underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens tanke.

Jeg liker å ha det ryddig. Jeg liker å finne fram en bok på ett bestemt sted, og jeg liker å ta rene glass rett ut av kjøkkenskapet. Hvorfor klarer jeg da ikke å sette boka tilbake på plass og ta oppvasken før det ser ut som et bomba horehus? Og hvorfor i all verden sitter jeg her nå?

:kjempesinna:

I går ryddet jeg på soverommet, og du verden så mye dritt man samler opp igjennom et par år. Var permer der jeg trodde jeg hadde kastet for 3-4 år siden, men neeeeida... De sto der og tok opp plass. Men nok om det. Når jeg har skrevet dette, skal jeg fort vekk fra pc'en og rydde litt.

Jeg skulle ønske at en rydde-fe satte seg på skulderen og korrigerte meg hver gang jeg rotet uten å legge merke til det. Den kunne gitt meg en non-stop hver gang jeg satte fra meg en tallerken på skrivepulten istedenfor å sette den på oppvaskbenken. Og hvis jeg hadde gått lei av non-stop, kunne den sparke meg i leggen eller gi meg elektrisk støt som erstatning.

Strengt tatt hadde jeg trengt en nå-må-du-få-tatt-kjøretimer-snart-fe også. Og en Gå-og-legg-deg-fe. Kanskje til og med en Finn-deg-et-liv-fe. Tror egentlig jeg skulle hatt en hel skog med feer på skuldrene mine som kaklet i kapp og ga meg non-stop. Som om jeg ikke har nok stemmer i hodet mitt fra før, liksom. Hvis noen vil gi meg en oppvaskmaskin, en hushjelp og en privatsjåfør som erstatning for feene, har jeg ikke noe imot det. For all del, feeel free. En kosesjuk oppvaskmaskin på skuldra blir dog neppe helt det samme som en non-stop-fôrende ta-oppvasken-fe, men jeg skal nok overleve.

Men nå er det panikkryddetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler:

*lættis*

Sånne feer vil jeg ha også!! :lol:

:evil: Sa ikke jeg at du IKKE skulle skrive morsomt, da?? :evil:

Lillian *åkke og bære seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Heisann Achmed. Nå som jeg skriver i boka di, får du jammen pelle deg inn i boka mi og legge igjen en hilsen også, ikke bare sniklese om privatlivet mitt ;) Må nok innrømme at jeg er treig som ikke fikk med meg at du var deg ja, nå som jeg har lest noen innlegg en gang til og ordentlig denne gangen. Sånn er det når man er blond :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er en humørsyk afrikansk sau.

D er kameleon-sau!!! Skifter farge etter vær og vind, humør og omgivelser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gratulerer med bok Achmed - jeg ser fort at denne boken også kommer til å bli en sånn må-inn-å-lese-litt-type bok... Jeg kommer til å ha fulltidsbeskjeftigelse med å sitte på KG snart jeg, og kommer sjefen til å lønne meg hvis jeg bare sitter her? Neppe..... sukk, søren og - kjipe sjefen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet senga! Og jommen ser jeg ikke hvilken farge gulvbelegget har også....

Nå er det bare å gå igang med kjøkkenet, inkludert oppvask. Vurderer høyttrykksspyler, men vet ikke helt om de i etasjen under blir så glade når det plutselig begynner å lekke møkk-vann gjennom taket.

Problemet vårt er at vi har for mye. For eksempel har vi:

*7 senger

*5 soveposer

*2 telt

*5 eller 6 dyner

*Bortimot 30 par sko om man regner med fjellsko, skøyter osv. (og mine er i størrelse 46/47, så de rommer litt)

*2 kjøleskap (samt en minibar)

*4 pc-skjermer

*5 pc'er

*9 kjeler

*3 stekepammer

*2 wokpanner

*ca 60 glass

*3 eks av Ringenes herre

*Shakespeares samlede verker. (Det er bare én bok, men den er omtrent en hel grunnmur alene)

Er det rart vi har dårlig plass på 55 kvadrat? :forvirra:

*Rydde videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine

Jeg kan gjerne kjøpe den ene wokpanna av deg - eller få den. Ja, FÅ den kan jeg :sjarmor:

Grattis med dagbok achmed - og du, jeg liker sauen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Mysan - du er egentlig ganske søt - klar over det?

Tusen takk PunkyB.... selv om vi driver i Achmed sin bok.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk PunkyB.... selv om vi driver i Achmed sin bok.... :blunke:

Nøyaktig HVA!!!??? driver dere med....??? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Driver og driver da Chimp - det har ikke blitt noe driving, men vi bruker altså Achmed sin bok til å skravle litt - vil du være med? Vi kan dra fram et par stoler og sette oss der borte i hjørnet, trekke opp en flaske vin kanskje, og bare kulen litt mens vi ser og følger med på hva som skjer her i boken etter hvert - litt sånn "tre små fluer på veggen satt..."

Er det greit at vi bare sitter her og betrakter og kommenterer litt, Achmed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Joiner dere dagdrivere jeg, tok m meg en flaske vin jeg også!* Så, nå kan vi sette oss ned og skikkelig drive på......Så drivelig dette var da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...