Gå til innhold

Achmedens achmosiske achpeditter


Achmed

Anbefalte innlegg

Arg! Offer for min egen terror!

Uansett, i dag har det vært sol, og nesten for varmt til å jobbe ute. Jeg har bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla, samt bla bla bla bla. Bla bla bla bla blablablabla, blabla bla, bla, blabla bla bla bla bla bla.... :oops: Bla bl bla, bla blaaaaa bla blablabla. Bla! Bla bla bla bla osv.

Men nok om det.

I dag har jeg funnet en skummel egenskap. Som jeg nevnte ( bla bla bla), har jeg saget ned en del trær i dag, og funnet ut at jeg blir helt oppslukt så fort jeg får en sag i hånden. Det ene forsvarsløse treet etter det andre må bøte med livet, og jeg gir meg ikke før skogen er tom. Tror kanskje jeg burde blitt tømmerhugger, og jeg kommer garantert å skrive opp motorsag på ønskelista mi. Tips om skogbruk mottas med takk.

I dag var det min siste arbeidsdag for i sommer. I morgen tidlig setter jeg meg på flyet med nesa nordover til min kjære sambo. For de av dere som kjenner henne: Ikke si at jeg drar i morra tidlig. Hun tror jeg drar i morgen ettermiddag...

I går kveld fikk jeg ikke sove. Lå og tenkte på feer, og hvor utrolig treig jeg er til å rydde. Men etter hvert sovnet jeg, og da var jo problemet «ute av verden». 8)

Jeg kan gjerne kjøpe den ene wokpanna av deg - eller få den. Ja' date=' FÅ den kan jeg :sjarmor: [/quote']

Vel, du kan vel kjøpe den dårligste av dem. Men da ville jeg heller tatt meg en tur på Jernia. Da får du en som ikke er en notorisk mat-svier....

Join the club. Men du kan jo la være å lese alle de andre, og bare lese denne. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Donna

hehehe gratulerer med dagbok ! :D Her var det morro å lese - så jeg må nok snike meg inn og bla litt i denne sånn av og til tror jeg :wink:

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe gratulerer med dagbok ! :D Her var det morro å lese - så jeg må nok snike meg inn og bla litt i denne sånn av og til tror jeg :wink:

Vurderer å ta betaling for dagbok-lesing ut over høsten. Jo mer dere betaler, jo mer intimt forteller jeg. Hadde det vært noe? :ler: Men før det er det jo bare å lese til øya detter ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og driver da Chimp - det har ikke blitt noe driving, men vi bruker altså Achmed sin bok til å skravle litt - vil du være med? Vi kan dra fram et par stoler og sette oss der borte i hjørnet, trekke opp en flaske vin kanskje, og bare kulen litt mens vi ser og følger med på hva som skjer her i boken etter hvert - litt sånn "tre små fluer på veggen satt..."

Er det greit at vi bare sitter her og betrakter og kommenterer litt, Achmed?

Jeg joiner gjerne - men holder meg til cola idag hvis det er ok ...... :briller:

Tror Achmed liker vårt selskap jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest the imp

Jeg er slett ikke sikker på om jeg vil ha så mange intime detaljer fra deg du syke, syke menneske ;) Sauer er ålreite dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Nå er sauen fin!

Men, begynner den ikke å miste litt hår på ryggen?

Har du sjekket at fargene er godkjent for ekte ull? :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sauen fin!

Men, begynner den ikke å miste litt hår på ryggen?

Har du sjekket at fargene er godkjent for ekte ull? :ler:  

dorian

Den er bare litt sol-bleket på ryggen. Og fargen er da naturlig for en afrikansk kamelon-sau?

<><><><><><><><><><><><><><><><>

På ein flellgard i Sogn vil eg satsa på ull

Et trur det er betre enn all slags gull

Etter ti år med kjerringa blei det berre tull

No går eg i fjosi og tek meg ein knull

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bare hoppe innom og ønske deg god tur i morra, jeg! :D (For du skal reise først, og så ha med sambo tilbake, sant?)

Ha en strålende helg!

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kjøleskapsinnhold:

*Lett muggen tacosaus

*En halv pakke fiskepinner, best før 02-2002 (I frossen tilstand, tok den opp for et par dager siden)

*Blå vaniljesaus

*Ett stykk helt salathode som har blitt brunt og helt flatt i bunnen

*Melk, best før 10/7 og 22/7

*Pølser, typ uåpnede og svært sure

*Agurk, typ rennende

*Tomater, nå med blå/grønne flekker

*Pensjonert løk

*Innskrumpede champignoner

*kjemisk potetsalat-bombe

Tror det var meningen at jeg skulle grille for en uke eller to siden, men det ser det ikke ut til at det ble noe av.

Noen som kan låne meg en høyttrykksspyler?

Skal bare hoppe innom og ønske deg god tur i morra, jeg! (For du skal reise først, og så ha med sambo tilbake, sant?)

Ha en strålende helg!

Skal reise opp, og sannsynligvis reiser vi sammen tilbake. Men det blir nok mer enn ei helg. Nærmere ei drøy uke, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg til noen ekle reddiker' date=' så har du mitt kjøleskap for 12 timer siden.[/quote']

Hadde de svømme-knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin uke også, da, Achmed! :wink:

Kos deg!!! (Tviler ikke på at du kommer til å gjøre akkurat det......)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gidder ikke kjøre.

...forresten, dagbok virker jo som en god ide... Bortsett fra nå, klokka 2 om natta. Da er dagbok en virkelig sugen ide.

Vi får se i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sauer drar vel ikke på ferie veeeeel......... hrmpf.... :roll:

Nei, men små Achmeder trenger eksamensleseferie en gang i blant. Nuh får jeg tusle ut igjen til den ventende rødvinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som om du bør rydde i kjøleskapet oftere ja :o

:ler:

Håper du og samboeren din får det fint ....et lite tips - gre ulla litt først ....så blir du så myk og god og deilig atte :sjarmor:

:blunke:

God helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...