Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Men vår egen Mira Craig, med svart far og hvit mor, har jo også grønne øyne (blå er en variant av grønn). Hun har i likhet med Jackson-barna gylden hud, kanskje noen toner mørkere, og mørkebrunt hår. Hun har sagt at hun har fått sine grønne øyne fra sin mor, så det kan jo ha skjedd med Jacksons datter òg. Blir forøvrig kvalm av å se de stakkars barna på alskens avisforsider!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

MJ har uttalt dette om Paris lyse øyne:

"Alle sier hun har Debbies øyne, men de kan like godt stamme fra min far Joe. Han har blå øyne."

(MJs far har faktisk blå øyne.)

Gjest Gjest
Skrevet
MJ har uttalt dette om Paris lyse øyne:

"Alle sier hun har Debbies øyne, men de kan like godt stamme fra min far Joe. Han har blå øyne."

(MJs far har faktisk blå øyne.)

De blå øynene til datteren stammer nok både fra Michael og debbie, siden det er et recessivt trekk, så må man ha blå genet fra begge foreldre for at det skal synes!

Grønn er egentlig ikke en variant av blå, det er mer pigmenter enn blå og mindre enn brune. Finnes jo flere versjoner av grønne: lysegrønne (ligner blå) og grønn-brune (ligner brunt) og sikkert flere nyanser osv.

Tror ikke man bør kalle noen mullatter, det betyr jo esel eller mulldyr? :P Det henger vel igjen fra gamle dager....

• 3 uker senere...
Skrevet

Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hvem som er de biologiske foreldrene til barna. Det er jo Michael som har oppdratt barna og tatt vare på dem siden fødtselen. De ser på Michael som faren sin, så lenge de ser på han som det så er han faren. Det er jo mange som også adopterer i dag, da er jo ikke adoptivforeldrene obligatorlige foreldre, men jeg mener at de er foreldrene uansett om dem ikke har lagd dem, for jeg mener at det er de sm har oppdratt bana og tatt vare på de som på en måte er foreldrene. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det skal bli så mye oppstyr rund dette bare pga det er Michael Jacksons barn, det er jo helt normalt å adoptere og bruke surrugatmor og kunstig befruktning og alt sånn der i dag. Jeg syns bare godt om Michael Jackson uansett hva media eller andre folk sier, kommer jeg fortsatt til å ha samme gode meninger om han. R.I.P Michael Jackson <3

Skrevet

Jeg tror ikke det er hans biologiske barn.

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Ja man kan tro mye rart, men det er nok ingen her inne på KG som vet :) Det blir bare spekulasjoner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...