Gå til innhold

Hvorfor har Michael Jackson hvite unger?


Serpica

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Har sett bilder av ungene til Michael Jackson på diverse nettsider, og lurer veldig på hvordan dette går an..? De har jo ansiktstrekk som ligner på ham, men er helt hvite i huden. Greit at mødrene er hvite, men sjansen for at alle ungene skal bli helt hvite med en afroamerikansk far er da minimal. En har til og med blondt hår. Har han adoptert de? Har alltid trodd at de var hans biologiske jeg.. Hmm...

nei, sjangsen er ikke minimal. for ikke lenge siden fikk et par et sort barn. begge foreldre var hvite. SJOKK!!!! faren sin oldemor var svart, så da kom det frem.

Ungene til Jackson har ikke trekk som ligner han. Om du ser på bilder av han før han ble operert, så er det helt ulikt de trekkene han hadde da han døde. de trekkene han har nå er operert inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg blir så trist.

Jeg skulle ønske at alle disse menneskene som nå står frem om både det ene og det andre kunne holde munnen sin lukket og la oss andre få lov til å huske Michael som den fenomenale musikeren og entertaineren han faktisk var. Michael Jackson er død, og han kan ikke lenger forsvare seg mot alt det fæle folk sier om ham. Ei heller kan jeg skjønne poenget med å begynne med denne skitslenginen nå som mannen uansett er død, og det er umulig å få ugjort de tingene som disse pr kåte menneskene brenner etter å fortelle.

Michael Jackson, hvil i fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hensyn til barna synes jeg det er utrolig av moren å gå ut med denne informasjonen offtentlig. Det er godt hun ikke har omsorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Binky

Jeg syns det er langt særere at Blanket ikke har noe mor i det hele tatt.

Og "moren" til Prince og Paris har vel vært ganske ærlig om at hun ikke anser seg som mamman deres siden hun og Jaco skilte seg, og at hun helst ikke vil ha noe omsorg.

De bor jo hos bestemoren sin. Håper de ikke har så mye kontakt med bestefaren sin. Han er jo ikke akkurat kjent for å behandle familiemedlemmer og barn særlig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Med hensyn til barna synes jeg det er utrolig av moren å gå ut med denne informasjonen offtentlig. Det er godt hun ikke har omsorgen...

Hun har aldri gjort det. Det har kommet mye falske rykter etter at Michael Jackson døde.

http://www.seher.no/817404/news-of-the-wor...r-rent-oppspinn

Forresten, det er fult mulig at en svart og en hvit person får hvite unger, faktisk så er det mulig selv om begge foreldrene skulle være svart også. To hvite kan også få svarte unger. Og Jackson familien har både hvitt blod og indianerblod (det siste har hans far sagt i ei bok) i seg etter hva jeg har hørt.

MJ har også vitiligo, kanskje hans barn også har det?

Blanket er forresten en del mørkere enn de to andre også og etter bildene jeg har sett så er håret hans ganske mørt, mulig svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvis vi ser på hvordan ordbøker definerer barn, så støtter ikke det din ønsketenkning. Ordnett.no definerer barn som "etterkommer i første ledd", mens ordbok.no definerer det som "avkom i første ledd etter mennesker". Jeg kan ikke bare adoptere et barn og kalle det mitt avkom eller min etterkommer.

Greit nok det, ordbok-mannen. Men et barn er ikke bare et avkom. Å være noens barn handler om mer enn at det barnet er bærer av en persons genmateriale. Tekniske definisjoner har jeg ikke sans for når det er snakk om mellommenneskelige relasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

En ting er å få ett barn som er hvit når man selv er svart og moren er hvit, men tre! Klar over at det går teoretisk, men sjansen for det skjer er ganske så liten.

Og jo jeg vil tro at det vil spille en stor rolle i disse barnas liv om MJ er den biologiske faren eller ikke. Fordi han var så kjent, ikke noe annet. De kommer aldri til å få fred om de er hans biologiske barn, er de ikke det så blir de ikke på langt nær så interessante om noen år.

Ang den vitiligoen hans, det er en sjelden sykdom og rammer sjelden barn. Og de som får det blir også flekkete, ikke en sånn hel farge som han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
Ang den vitiligoen hans, det er en sjelden sykdom og rammer sjelden barn. Og de som får det blir også flekkete, ikke en sånn hel farge som han har

Det er vel ikke så sikker tat Michael hadde en helt jevn farge heller. Han brukte sannsynligvis godt med sminke for å dekke over både det ene og det andre.

Om barna er hans eller ikke har det jo gått mye spekulasjoner om før også. Men uansett om han har adoptert de eller de er hans biologiske så er de jo barna hans - og de har vokst opp med at han er faren dems.

Men når jeg ser på gamle bilder av Michael, og de andre i familien kan det godt være det er noe hvitt i familien et sted. De har ikke bare negroide trekk. De er mørke ja, men ikke mørke, og de har brede neser men leppene er ikke store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest gjest gejst

Jeg tror MJ var og er et fantastisk mennekse, en eksepsjonell far og en mann med ett stort hjerte. Budskapet han sender i musikken sin taler for seg selv og vil være der alltid for de som ønsker å lytte.

Hvordan familien MJ har valgt å løse sine roller innad, har ingenting med noen andre å gjøre enn dem selv. Ja, barna vokser opp uten en mor, men det betyr ikke at de vokser opp uten en morsfigur, eller ikke vet hva en mor er. Eller på noen annen måte skulle lidd noen nød fordi familien ikke er tradisjonell. De har vokst opp med en far som virkelig har ønsket seg dem, hvor fint er ikke det, at noen virkelig elsker barna sine og ønsker å være en god far for dem. Jeg tror hans barn har hatt en fantastisk, opplysende og inkluderende oppvekst.

MJ trenger ikke forsvare seg mot rykter og historier. Om man bare hører på hvem han var, som så tydelig kommer fram i musikken hans, så vet man.

Han var et kreativt og inspirerende menneske, med et stort hjerte og seg selv i alt han gjorde. Han var et ærlig menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ha et platoniske ekteskap med en kvinne har ikke elsker, og attpåtil betaler henne for å bære frem en annen manns barn?

Hvorfor kunne hun ikke bli inseminert med hans sæd i det minste?

Hvis du leser posten et par poster over deg, gjest, så ser du at News of The World-saken kun var oppspinn.

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

Hun har aldri gjort det. Det har kommet mye falske rykter etter at Michael Jackson døde.

http://www.seher.no/817404/news-of-the-wor...r-rent-oppspinn

Forresten, det er fult mulig at en svart og en hvit person får hvite unger, faktisk så er det mulig selv om begge foreldrene skulle være svart også. To hvite kan også få svarte unger. Og Jackson familien har både hvitt blod og indianerblod (det siste har hans far sagt i ei bok) i seg etter hva jeg har hørt.

MJ har også vitiligo, kanskje hans barn også har det?

Blanket er forresten en del mørkere enn de to andre også og etter bildene jeg har sett så er håret hans ganske mørt, mulig svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne enorme trangen til å snoke i folks privatliv etter at de er døde...? Kan man ikke bare huske musikken hans og den fantastiske musikalske gaven han ga verden, og ikke bry seg så mye om det som i det store og det hele bare er dyneløfting?

HVem bryr seg om hvem han hadde sex med, om han er biofar eller ikke, og om han elsket sine hustruer eller ikke...? Han valgte å gifte seg, han valgte å få barn og være far, lev og la leve er mitt råd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvorfor brukte han ikke egen sperm til sine barn? Hvordan få barn som to andre mennesker har laget for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor brukte han ikke egen sperm til sine barn? Hvordan få barn som to andre mennesker har laget for ham?

Hvis barna ikke er biologisk hans så er det vel en grunn for det. Kanskje han måtte bruke donor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Svarte trekk dominerer ikke over hvite trekk. Barn med en svart og en hvit forelder kan helt fint ende opp med tilnærmet likt hvitt utseende. På samme måte som de kan ende opp med å se svarte ut (som f.eks. Obama). Jacksons barn er litt mørke i huden. Jeg synes også at øynene deres ligner på hans øyne. Og øynene har han ikke endret på (vel, han har til tider brukt sminke for å få dem til å se ekstra store og dådyraktige ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

I det nyest se&hør weekend var det klare bilder av barna. Jeg måtte studere i lang tid, å jeg fant ikke et eneste trekk på ungene frfa MJ, in gen lik munn, hake , øreflipp, hårfeste, form på øyenbryn osv..... det kan bare ikke være hans bio barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg skjønner ikke at folk gidder å diskutere dette. MJ oppdro barna og barna ser på MJ som sin far. Er ikke det det viktigste? Samme om han er biologisk far eller ikke.

Og det finnes nå mange barn som ikke ligner noe spesielt på sine foreldre også, selv om de er biologiske.

Er tusenvis av folk som adopterer barn. Ingen sier noe om dem. Så hvorfor hakke på MJ? Bare fordi han sa at han er barnas far? Hva om han er det? Så lenge ingenting er bevist, så er det heller ingen som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han yngste er iallefall helt tydelig mulatt. Syns han var klin lik på MJ fra Jackson 5 perioden. Stoore brune øyne, lysebrun hud, laangt svart hår. Så ungene temmelig godt under minneseremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For de av oss som så minnestunden fikk vel med oss øyeblikket da hele familien inkl. barna hans sto på scenen.

for de som er opptatt av hudfargen kan jo da sammenligne hudfargen til janet jackson og barna.Der ser du faktisk ikke store forskjellen.

nå er forøvrig jackson familen mulatt og ikke svarte til en opplysning.

For noen år siden da michael var i rettsak mot moren til de to eldste barna ble det tatt en dna prøve.michael vant da på dette punktet.

Han yngste er da så lik michael,så det burde ikke være tvil.

Fortår ikke hvorfor enkelte skal prøve og dra andre mennesker ned i møkka som enkelte gjør her.

Mange likte han og andre gjorde det ikke.

Har man ikke noe godt og si om enkelte mennesker,er det bedre og holde kjeft har jeg lært.

Er en veldig god regel selv om det gjelder en arbeidskollega eller noen andre.

Er det noen man burde respektere er iallefall de døde.

La de hvile ifred.

La familien og fans verden over få sørge ifred uten alt detta tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...