Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Han hadde normal sex med Debbie.

Og hans sæd ble brukt for å få Blanket.

Ville vært synd om de ikke var biologiske, for hans gener burde virkelig videreføres! :)

Blanket, er det hun datteren, eller er det en sønn?

Så han har et biologisk barn også altså?

Ok...fint at han har begge deler, slik som Angelina Joli og Brad Pitt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror jeg vet hvem som er faren til de to eldste, men tror ikke jeg vil slenge det ut da noen mennesker vil bli dratt inn i dette, og at det antageligvis vil skape mye problemer for dem...

Jeg tror han ville spare barna for å få stor nese og krusehår, og derfor har brukt en spermdonator. Han har nok valgt en donator med mørkt hår og brune øyne, så ikke barna skulle bli altfor ulik han selv i fargene. Men med Debbies lyse trekk blir det jo vannet ut litt.

Gjest Gjest
Skrevet
Blanket, er det hun datteren, eller er det en sønn?

Så han har et biologisk barn også altså?

Ok...fint at han har begge deler, slik som Angelina Joli og Brad Pitt :)

Alle tre barna er hans biologiske!

Blanket er den yngste sønnen.

Skrevet
Jeg tror han ville spare barna for å få stor nese og krusehår, og derfor har brukt en spermdonator. Han har nok valgt en donator med mørkt hår og brune øyne, så ikke barna skulle bli altfor ulik han selv i fargene. Men med Debbies lyse trekk blir det jo vannet ut litt.

Grunnen til hvorfor han gjorde det er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror at det kan ha vært pga. helsen sin at han valgte det når det gjelder de to eldste barna, tror at Blanket er hans biologiske.. Og er enig med deg.. det er i den retning min teori går ihvertfall at donator til de to første er mørk med brune øyne..

Gjest Gjest
Skrevet

hans egen sperm ble brukt for å skape barna?

Gjest Gjest
Skrevet

Neppe. MJ hadde aldrig sex med Debbie, det sa hun selv i et tv intervjue, egentlig tror jeg at hun blei lurt til å tro at hans sperm skulle bli brukt, for hun var faktisk forelsket i han. Hun gråt litt over det i intervjuet.

Gjest Gjest
Skrevet
Neppe. MJ hadde aldrig sex med Debbie, det sa hun selv i et tv intervjue, egentlig tror jeg at hun blei lurt til å tro at hans sperm skulle bli brukt, for hun var faktisk forelsket i han. Hun gråt litt over det i intervjuet.

Både Michael og Debbie har sagt i intervjuer at de har hatt sex sammen. Men om det er sant er jo en annen sak.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva tv-intervju har hun sagt det i? For jeg har sett henne uttale det motsatte. Hun sa at barna ble til på en naturlig måte.

Gjest Gjest
Skrevet
hans egen sperm ble brukt for å skape barna?

JA! Er det så vanskelig å forstå? De to første barna ble til ved at Debbie og MJ hadde samleie.

Med Blanket brukte MJ en ukjent surrogatmor, som ble befruktet med hans sæd.

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Jeg er imponert over hva dere vet om sexlivet til MJ.

Skrevet

Jeg må da si at jeg synes de 2 brødrene ligner veldig på hverandre :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kikket litt på bilder av søsknene til Michael Jackson og de fleste av dem har "normal" nese. Så hvorfor skulle ikke ungene til Michael kunne ha det?

Gjest Gjest
Skrevet

Nå går det frem av hele tråden at MJ's sperm ikke er brukt.

Da er han ikke biologisk far.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde du sett linken som er lagt til så sier faktisk MJ at han er far til barna, og at de yngste kom som et resultat av samleie med Debbie Rowe.

Hadde du giddi å lest hele tråden så sier faktisk ikke alle at det ikke var hans sperm!

Gjest Gjest
Skrevet

Tråden er jo bare spekulasjoner.

Jeg stoler på Michael sin egne ord. De to eldste barna ble til ved at han og Debbie hadde samleie. Det har de uttalt begge to.

Den yngste er blitt til ved kunstig befruktning, med MJs sæd.

Skrevet (endret)

Jeg aner veldig lite om Michael Jacksons private liv, og har aldri lest så mye om han mer enn det man får pushet på seg i ny og ne av media.

Men det jeg kan si noe om er at jeg husker noe av genetikken fra biologifagene på vgs. og der lærte vi den gangen om Punett's Square.

Jeg er sinnsykt dårlig til å forklare selv om jeg forstår, men det blir forklart her. gjennom UIO sine sider.

Poenget er at genene dannes nærmest ved loddtrekning, selv om man kan regne ut hva som statistisk sett har større sjanse for å skje pga. av våre recessive og dominate gener. Man kan bruke Punett's Square (blant flere diagrammer) for å finne ut av det meste som har med gener her verden - statistisk sett.

Med andre ord så kan helt fint et foreldrepar der en er mørk og en hvit få helt hvite barn, helt mørke barn eller barn som er mulitracial av farge (mulatter). Av de mer sjeldne så kan man også få f.eks tre barn der to er fargede og en hvit. Det meste avhenger av slektsledd lengre tilbake i tid, og dominant/recessive genene.

Endret av Colargol
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, man har vel ikke 100% oversikt over alle gener langt tilbake i tid, eller hvor forfedre kom fra osv. De fleste kjenner vel bare tilbake til besteforeldre-oldeforeldre osv.

Det er ganske vanlig at halvt hvite personer eller kvart hvite + sort/asiatisk/sør europeisk/latino/midtøsten å få barn som er betydelig lysere enn den mørke av foreldrene om de får barn med nord europeere osv.

Alexa Chung Britisk modell, 3/8 kinesisk:

http://lh4.ggpht.com/elaing.zhang/SNRKKz84...ung80919001.jpg

Wentworth Miller skuespiller, blandet svart, syriansk, jamaican, lebanesisk, tysk +++:

http://www.sawf.org/Newsphotos/fashion/Wen...TH-ATTITUDE.jpg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja og Debbie er jo meget hvit i huden og helt bondt hår, så ikke rart at barna er såpass lyse. Vil ikke kalle de hvite uansett, men mulatter. Har ingen problemer med å tro at de er MJs biologiske barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...