Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du får finne på noe lurt da vet du :lur: Du vet jo hva han liker å få :nigo:

Da slipper jeg å kjøpe noe :sexy:

:hoho:

Hva har du funnet på til din kjære??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo spille yatzy! ;)

Ja det var det jeg tenkte også :hoho: Det gjør vi jo nesten aldri så et slag yatzy kan være kjekt........... :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom plutselig på at jeg bestilte dørskilt til oss i bryllupsdagspresang :klaske: Sånn som dette, bare med våre navn med & mellom øverst, ungenes navn under hverandre, etternavnet i blokkbokstaver nederst :) Samme skrifttype og farge!

Når jeg sjekket hvor langt de var kommet så er det forsinket og leveres om en uke :dåne: Jaja, da får han få blomster, alt det yatzy han orker (....:fnise:.....) og et fint kort :hjerte: imorgen, så får han den skikkelige gaven om en ukes tid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live with intention

Walk to the edge

Listen hard

Practice wellness

...Play...

...Laugh...

Choose with no regret

Continue to learn

Appreciate your friends

Do what you love

Live as if this is all there is

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da slipper jeg å kjøpe noe :sexy:

:hoho:

Hva har du funnet på til din kjære??

:fnise:

Jeg har kjøpt sølv til bunaden som han får neste år. En halsspenne i sølv, den er liksom kremen av sølvet til den herrebunaden :) Så får håpe han blir fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, her har jeg ikke vært på en stund :overrasket: Og jeg har eeegentlig ikke tid nå heller :fnise: Nå er det jobb jobb jobb , så hjem og lage middag, trening klokka halv 6 og foreldremøte på jobb klokka 20 :dåne: Sånn går no`dagan...............

Feirer stort at jeg rekker trening idag :skaal: for det har nemlig vært mangelvare :sukk: Men nå er jeg igang igjen :nigo:

Siden jeg jobber så mye overtid og på kveldene skal jeg snike meg unna i kontortiden idag og ta meg en tur til Brun & Blid :lur: Har jo aldri tid til å avspasere så :slåss: Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3. dagen på rad jeg trener nå *veldigfornøydmedsegselv* :fnise:

Nå skal jeg ha styrke med PT og så er det helg, bursdagsfeiring på forskudd med bestis (6 dager igjen til bursdag :flagg:) og bare kos *glederseg*

Kommer innom etter trening, nå er jeg bare gira på å komme meg igang :trene:

Tataaa :vinke:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hva skjer'a? Jeg er hjemme alene i morgen og onsdag om du har tid :lur:

:klemmer:

Ikke så mye som skjer egentlig :sjenert: Men har det veldig fint selv om :nigo:

Onsdag tror jeg hadde passa fint, da er kjære borte også og jeg er hjemme med eldstemann (som sikkert ikke er hjemme :fnise:) Skal vi prøve onsdag??

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...