Diddles Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 10. oktober 2009 Sender over en stor og håper sola begynner å komme frem hos dere sånn som den gjør hos oss nå utover dagen. Det ble faktisk bare verre utover dagen, men så da når vi endelig hadde slått opp lavvoen i ca storm og horisontale hagl-byger, DA bestemte sola seg for å komme frem og varme oss Men det ble en fin dag alt i alt!! Å slå opp lavvo sammen med 6 barn - i sterk vind med en vond skulder - var altså også en opplevelse, om ikke akkurat en god en så, ja, absolutt en opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #422 Del Skrevet 10. oktober 2009 Oppskrift på en fin lørdag: Sove lenger enn til halv sju Trening og påfølgende vellykket veiing og måling Is og kaffe latte i sola sammen med my loved ones God middag Snuppelupp på innendørs telttur hos sin bestis inatt Ny-nedlastede episoder av House sesong 6 Mannen min Jeg er heldig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 10. oktober 2009 #423 Del Skrevet 10. oktober 2009 Vi måtte selvfølgelig ta "en sånn" prat etter vi hadde lagt oss Avogtil altså :slåss: Mannfolk!! Spare spare på ting vi burde snakt om for dagesvis siden - si det nå som det er når jeg spør da, ikke klokka 1 om natta Jeg blir liksom litt grumpy når jeg er trøtt da Sove fra 03.30 til 06.30 var liksom ikke nok :klø: Hadde det vært min mann hadde han fått bank om han gjorde slik for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hadde det vært min mann hadde han fått bank om han gjorde slik for tiden din mann bør vel vite bedre enn som så! Nei stakkar, han trenger tid på seg til å snakke om ting - men altså, jeg ba han finne et annet tidspunkt enn midt på natta neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. oktober 2009 #425 Del Skrevet 11. oktober 2009 din mann bør vel vite bedre enn som så! Nei stakkar, han trenger tid på seg til å snakke om ting - men altså, jeg ba han finne et annet tidspunkt enn midt på natta neste gang Min mann er godt oppdratt for tiden ja Rart det der, men det er mye lettere å prate når man har lagt seg... mye lettere å starte liksom Hvis jeg (en sjeeeelden gang) ikke får fram det jeg vil si så sier jeg bare til mannen at vi må legge oss litt - så mannen din kan jo ta den f.eks. klokka sju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #426 Del Skrevet 11. oktober 2009 O`lykke, imorgen kan jeg sove helt til 9 og kanskje et kvarter til Jeg har sagt ja til en seinvakt - noe som jo innebærer å jobbe til halv 6, men hva gjør vel det når jeg kan sove lenge?! Sovetrollet meg er meget hæppi med den avgjørelsen Helga har vært kjempefin, masse trening da men...Ungene har vært her, eldstemann hele uka og tullemor siden torsdag Lørdag var vi på biblioteket + nede i byen og spiste is, jeg fant meg vinterstøvletter (som jeg ikke har råd til ennå ) og lørdagkveld hadde vi huset helt for oss selv til eldstemann kom hjem Neste helg er barnefri og jeg tror ikke vi har noen planer Det skal bli godt!!!!!!! Jeg ser allerede frem til å sove leeeenge Nå må vi bytte på senga vår og så er det natti natti pusikatti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #427 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det der var et innlegg om søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så deilig å faktisk være våken når en skal på jobb I tillegg skinner sola som bare det og vi skal ut på tur Det er en fiiiiin dag i dag *Prøver iherdig å blokke ut vissheten om at jeg må brette sammen verdens største haug med rene klær senere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #429 Del Skrevet 13. oktober 2009 Avogtil lurer jeg på om jeg gjørs på å komme for sent *sparker seg selv ut dørene* I`ll be back!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Sitter og klurer med regnskapet vårt, vi har et forbruk som ikke ligner grisen og må få styr på det nå før jul :dåne: Sommeren har ikke vært god for økonomien vår, og med en påfølgende tur til Edinburgh sier det seg selv at alt måtte bare sprekke Sånn som det ser ut for min del er det ikke rom for noe shopping før langt etter jul Jeg er en kløpper i å bruke penger, men nå må det være stopp Jul kommer oppi det hele også! Heldigvis er det halv skatt i november, og da får jeg ekstra utbetalt for kurset jeg hadde også Jeg må finne en lur ting å gi i julepresang til de som skal ha "bare en liten ting" - der kommer ofte en sprekk Ungene til venninna mi er på den lista, de er 3, 10 og 11 år...Ideer mottas med stor takk Ble ikke trening med meg, kiropraktoren traff så det suste etter med nålene sine idag - jeg verker som en gal og kan bare bruke ene armen... Endret 13. oktober 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #431 Del Skrevet 13. oktober 2009 ÅRETS 2 FØRSTE JULEGAVER ER KJØPT INN Mødrene våre får Wish Pearl - mamma får hjerte og svigermor får blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #432 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) JULEGAVELISTE 2009 Etterhvert som ting kjøpes inn merkes det med rødt - det grønne er tanker / planer, påbegynte gaver merkes med gult! Mannen min: Billetter til konsert med hans store helt; Rod Stewart i London 01.06.2010 Lue og hansker Ipod classic (160 gb) Prinsessa vår: walkie talkie, skilt "sov søtt..(navn) + Frost skøyter Gutten vår: Penger til twin tip ski Mamma og pappa: Billetter til Dagfinn Lyngbø`s show Evulosjon (det må være litt bursdagspresang også siden showet er før jul, og det så jeg ikke før etter at billettene var betalte )+ store hvite trebokstaver: LYKKE Storesøster 1: Telysestaker fra Perfect Home Tante sin gutt: Ishockeyspill Storesøster 2 med mann: Vintageskilt: "Bless this home with love and laughter" Tante sin prinsesse 1: rosa skilt "sov søtt..(navn) + bok ("Tigli") Tante sin prinsesse 2: rosa skilt "drøm søtt..(navn) + bok ("Redd") Broremann: Atle Antonsen dvd, hjortehode i sølv Mormor: Proviantkasse; kjeks , kaffe, syltetøy og saft Onkel: Proviantkasse; kjeks , kaffe, syltetøy og saft Svigermor: Wish Pearl, bok; "La meg synge deg stille sanger" + designull fra Janus Bestis 1: Cardigan og øredobber Yngsten: Moon sand Mellomsten: Bjørn Dæhlie skjerf, hansker og lue Eldstejenta: Bjørn Dæhlie skjerf, hansker og lue Bestis 2: vintageskilt "The best antiques are old friends" + store hvite trebokstaver: LOVE Søte kjæresten til eldstemann: Gavekort på Bianco Endret 19. desember 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. oktober 2009 #433 Del Skrevet 14. oktober 2009 Så fine gaver mamma og svigermor får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 15. oktober 2009 Så fine gaver mamma og svigermor får! Ja jeg er særdeles fornøyd med de Litt kjipt å gi det samme til de kjenner jeg, men det er bare tullete av meg Bare fordi jeg er mer glad i mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er lei av å ha vondt - allerede Nå har jeg vært smertefri så lenge, og den behandlingen jeg gjennomgår nå innebærer å løse opp knallharde muskelknuter og rive opp gammelt arrvev rundt skulderen - med andre ord: det gjør inni granskauen vondt :dåne: Det som er trist er at når jeg har såpass vondt som nå så jeg mister fullstendig motivasjonen til å gå på jobb, og jeg vet jeg hadde fått sykemelding - men det er mye fravær nå, og jeg tenker at jeg bør gå så lenge jeg kommer meg opp om morgenen Trening har jeg bare kunnet se langt etter denne uka, men imorgen SKAL jeg på spinn 2 timen - den er magisk Så får jeg bare lide litt etterpå trenger å få ut litt steam Det har vært hektiske dager i det siste, det er travelt å ha en 7 åring Stakkar, det har blitt så sent for henne også, igår hadde vi besøk av storesøster og tvillingene til halv 7 - etter det måtte vi ut på presangjakt og finsko-jakt, og snuppa var ikke klar for å sove før halv 9..Idag ble det enda verre Det var dobbel-bursdag, som var ferdig klokka 7, da måtte hun gjøre lekser og få i seg litt semulegrøt før hun fikk legge seg - klokka var nesten 9 når vi sa god natt Stakkar lille vennen min, hun var så trøtt så trøtt!! Godt det er helg snart Ikveld har det vært egenpleie på høyt nivå - alt for å få humøret mitt til å stige litt; fyr i peisen, kakao i koppen, tente lys overalt og tv-slaving Det hjalp litt! Nå har mannen min vært å handlet god mat til kvelds, mat hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. oktober 2009 #436 Del Skrevet 16. oktober 2009 Skjønner godt du blir frustrert og lei av å ha vondt! Kan miste motivasjonen av langt mindre!! Håper du får en bra fredag og at treninga blir magisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. oktober 2009 #437 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes virkelig synd på deg vennen min! Det er ikke noe det der altså! Håper inderlig det tar seg opp om ikke så lenge... (og om du nå skulle bli sykmeldt - gi beskjed for jeg er virkelig flink å møtes på formiddager ) Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 16. oktober 2009 Snillasene Formen er bedre idag, fortsatt stiv og øm i skulderen, men verkingen har gitt sg Det betyr magisk spinning om litt Jeg gleeeeeeeeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Til middag ikveld blir det pastasalat med masse grønnsaker, kylling og bacon Barnefri helg også Fine greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. oktober 2009 #439 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du vil ikke ha en middagsgjest som muligens kaster opp av maten din da siden dere har barnefri - eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. oktober 2009 #440 Del Skrevet 16. oktober 2009 Men maten hørtes faktisk litt god ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå