Gå til innhold

Diddles

Diddles

Anbefalte innlegg

VET! Har ikke vært på :vekt: på leeeeeeeenge, og har ikke tenkt gå dit heller! ;)

Er godt i gang med treninga for høsten da. Gikk tur overigår, trente på Spenst i går og skal ut å gå igjen nå snart :nigo: I morgen tar jeg fri, men søndag er det ut å gå igjen!

Har du gått ned mange kilo nå da??

Du er jo så flink selv :klemmer:

Jeg har et issue med å veie meg, jeg klarer ikke stoppe å tenke på det etter jeg har gjort det èn gang - da jeg nemlig veie meg hver dag :overrasket: litt opphengt kan man si :sjenert: Jeg er alldeles ikke fornøyd med å gå ned 2 små kilo etter å ha trent så intenst som jeg har gjort i 2 mnd nå, men det er 2 kg mindre, 4 % mindre i fettprosent pluss noen cm, ooog jeg har etterhvert ganske bra kondisjon, skuldera mi er sterkere - hele meg er sterkere :nigo: Så sånn sett bør jeg jo være fornøyd, jeg har det bedre med kroppen min nå enn for 2 1/2 mnd siden :Nikke: Og jeg har IKKE tenkt å slutte, verken med PT eller annen trening - keeping the faith, jeg skal bli fornøyd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så FLINK!!!!! :trene:

trappe NED til 4 ganger i uka liksom.. du er sprø :fnise: Jeg er mektig imponert altså! :kose:

:hoho: det sier kjære også; "hva er det liksom, å trappe ned til 4 dager i uka?" :ler: merkes ikke så godt for han tror jeg, men kroppen min blir nok mindre sliten av det :Nikke: For 5 dager i uka var drøyt, men da hadde jeg 2 timer i uka med PT - nå har jeg 1 time ene uka og 2 timer andre uka - for det ble så sykt dyrt :dåne: 10 timer med PT koster 2800 kr og forsvant jo på 5 uker, så på hver lønn går alle "kosepengene" mine kun til trening...Det er jo ikke alltid like kult, spesielt ikke når det er salg :shoppe::ler:

Du da, driver du fortsatt og går nedover i vekt? :slåss: Jeg er misunnelig :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det Mord & Mysterier og sofaliv i armkroken til mannen min :hjerter_rundt: Han har tilogmed kjøpt sjokolaaaaade :sikle: Lov til det nå når det er helg :engel: er det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei vennen!!

sniker meg innom for å ønske deg en goooood helg :klemmer::klem::hug:

Naw, kom innom oftere skatt :kose: Masse god helg til deg også :blomst:

:kose::klemmer::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri vært borte da :fnise: Bare ønderkåwer! :nigo:

Men det har jo du også vært, men nå er vi avslørt begge to! :kose:

Whaaaaaaaaaaaaaat?????????? Hvem har du vært som jeg ikke har fått med meg?! :slåss: Her har jeg grått meg i søvn natt etter natt og så har du vært her inne hele tiden?

:fnise:

Hehe, du har avslørt meg ja - det har vel de fleste etterhvert, jeg er dårlig på å holde meg anonym :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naw, kom innom oftere skatt :kose: Masse god helg til deg også :blomst:

:kose::klemmer::kline:

skal gjøre det søtnos, lover :jepp::hug::klemmer::klem:

ha en gooood helg og kooos deg i armen til din kjære :rødme: finnes ikke noe bedre enn den følelsen!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gjøre det søtnos, lover :jepp::hug::klemmer::klem:

ha en gooood helg og kooos deg i armen til din kjære :rødme: finnes ikke noe bedre enn den følelsen!! :strix:

Me love my husband :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NED nei, definitvit ikke :sjenert: Har lagt på meg 1,5 kg igjen etter at det som begynte med ett par selskaper skle ut til et flere uker langt etegilde :fnise:

(men har skjerpa meg i dag altså, og jogga litt over 7 km. herlig å være i gang igjen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er så absolutt lov i helgen! Måtte faktisk ha en chips også denne helgen jeg.. vi har avtale om at vi har chips en helg i mnd og en liten sjokolade hver, hver helg :fnise:

Ha en fin helg diddles! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg og trenger en ektemann med armkrok og sjokolade! :ler: Hørtes ut som en deilig fredag!

Håper resten av helgen blir like fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NED nei, definitvit ikke. Har lagt på meg 1,5 kg igjen etter at det som begynte med ett par selskaper skle ut til et flere uker langt etegilde

(men har skjerpa meg i dag altså, og jogga litt over 7 km. herlig å være i gang igjen!!)

:skratte: å det er faaaaa`li å ha bursdag skjønner jeg!!

Men flinka som er igang igjen da, 7 km jobbing er gudd sjitt :klappe: Jeg er stolt av deg!!!!!!!!!!!! Forresten har jeg lyst på en date med deg snart :sjarmor: Skulle jo liksom gå tur i ferien, men da hadde jeg det travlere enn når jeg jobber, så det gikk ikke :ler:

:klemmer:

Sjokolade er så absolutt lov i helgen! Måtte faktisk ha en chips også denne helgen jeg.. vi har avtale om at vi har chips en helg i mnd og en liten sjokolade hver, hver helg

Ha en fin helg diddles!

Jeg spiste altfor mye :fnise: Ikke for at det gjorde noe, for idag når jeg veide meg har jeg gått ned enda 1/2 kg :tommelopp: Det begynner å gå sakte men sikkert nedover - håper det fortsetter sånn :jepp: PT sier at når jeg går ned såpass langsomt som jeg gjør så er mulighetene for at vekta holder seg mer stabil når jeg har nådd målet mitt mye større enn om jeg tar av 7 kg på 2 uker...La oss håpe han ikke bare sier det for å trøste :hoho:

Flinke dere er som har restriksjoner på chips og snop! Jeg er heldigvis ikke noen chips-elsker, men så til de grader sjokolademaniac - så det å stoppe seg selv i å spise "bare denne lille her" er en kjempeutfordring!! Men det er LOV å kose seg innimellom :Nikke:

Ha en kjempefin helg du også vennen :kose:

Hei vennen

håper du koste deg masse sammen med mannen igår

håper også at dere får en kjempefin lørdag

Ååå, vi koste oss du :ler: Han er et stk herlig mannebein :sikle: Etter å ha inntatt større mengder sjokolade sovnet med hodet mitt i fanget hans; midt i Mord & Mysterier :sove: Å bli vekket av en mann som vil massere den støle kroppen min er fine greier!!! Hehe....

Lørdagen ser ut for å bli en innedag, jeg har sovet til halv tolv (våknet 9, men sovnet igjen inntil varm god rygg under varm god dyne til lyden av regn som pøste ned - kooos :hjerte:) Nå er kjære nede og klipper mammaen sin mens jeg har KG tid og kaffe, og senere kommer trollet vårt hjem :nigo:

Håper lørdagen din også blir kjempefin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror jeg og trenger en ektemann med armkrok og sjokolade! :ler: Hørtes ut som en deilig fredag!

Håper resten av helgen blir like fin! :klem:

Jobber ikke du med saken da?? :ler:

Han jeg har slått klørne i er ihvertfall verdt hver eneste tåre jeg har felt - det kan jeg iallefall love deg :strix:

:fnise: det hørtes ut som jeg har grått meg gjennom forholdet vårt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...