Gå til innhold

Tough as Nails

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da klarte jeg ikke å la være, måtte åpne WoW-kontoen min igjen! :ler:

Når jeg leste om expansion-pakke nr 3 "Cataclysm" så var det ingen vei utenom. Den.Ser.RÅ.Ut. :dåne: Gleder meg sykt!! Men naturligvis har de ingen release-dato å komme med under pressekonferansen. :dåne: idioter! Blir sikker ikke før sent på året, i verste fall neste år... :dåne:

Men det var gøy å begynne igjen! :jepp:

Manden var nok ganske fornøyd med at jeg begynte igjen. Da kan han spille selv uten dårlig samvittighet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey! Takket være Neferet må også jeg lage en liten liste over kommende filmer jeg vil se! ;) Legger ved noen filmer som er på kino nå, som jeg også vil se. :jepp:

Manden og jeg er nok litt filmgale, vi ser MYE filmer. :fnise:

• G.I. Joe. The Rise of the Cobra
  • Istid 3
  • G-Gjengen (den ser bare kul ut. :fnise:)
  • The Proposal
  • Se Opp
  • Shutter Island
  • Case 39 (fordi jeg elsker alt av grøssere, dårlige eller ikke. :fnise: )
  • District 9
  • Michael Jackson's This is it
  • New Moon (!!!!!!)
  • Iron Man 2
  • The ugly truth
  • Game (eller Gamer) (Fordi Gerard Butler er....YUM...)

Er da ihvertfall noen dette...! :)

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hente bil idag!! :bolledeig:

Jeg var flink igår. :Nikke: Vasket ned hele badet, støvsugde alle gulv, vasket alle gulv, vasket kjøkkenet, vasket tøy og Manden støvsugde sofaen (for innen jeg kom til stua hadde ryggen min sagt takk for seg!)

Var pent nødt til å skifte på senga også, for pus kastet opp oppi senga. Løvli... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er IKKE flink nok med å vedlikeholde denne boka..! :dåne:

Hyggelig å se at dere stikker innom her også da jenter! :klemmer:

Nå går ting unna her! :hakeslepp:

Har, siden mars, stått på ventelise hos en narkose-tannlege i Oslo. (Ja, har tannlegeskrekk og har to tenner som må trekkes pluss noen midlertidige fyllinger og nå tåler jeg ikke lystgass lenger...:flau: )

Og i morges ringte de og sa de hadde time til meg IMORGEN!! :hakeslepp: De hadde en avbestilling sa det.

HJELP! Ting går unna! Men, orndet vakta mi på jobb og sa ja til timen imorgen, så nå er det ingen vei utenom. :fnise: Er egentlig bare bra, sliter ofte med ømme, vonde tenner og er jo bare fint at dette skjer fort nå. Pluss at jeg vet at jeg ikke er gravid.

Så fra 10 til 13 imorgen sover jeg søtt... :fnise:

Må legge til en film på må-se lista mi!

*Rottenetter (Norsk film ser ut til å ta seg opp.....!)

Også kommer "Fritt Vilt 3" neste høst! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg snart avgårde til tannlegen...kjenner angsten sitter litt i magen ja. :( Men vet jo at jeg sover søtt igjennom det verste. :) Men gruer meg også litt til når jeg våkner...

Manden skal være med da. :hjerte: Skal sitte hos meg når jeg våkner og det hjelper å vite at han er der. :rødme:

Nei, nå må jeg puste dypt der...:sukk:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Beklager hvis det blir mye detaljer i innlegget mitt ;) *

Hei jenter! :klemmer: Så koselig å se at dere tenker på meg. :blush:

Det gikk fint hos tannlegen. Så fint som det kan gå. :fnise:

Jeg sov da altså, i tre timer. Er to tenner fattigere og 3,4 fyllinger rikere...Svelger mye blod, så kastet opp da jeg såvidt hadde våknet. Manden var der og passet på meg da. Tørket opp og strøk på meg. :rødme: Tok ganske så lang tid før jeg klarte å sette meg opp. Var helt borte! Svimmel og jæ***...Våknet 1315 og klarte vel ikke å komme meg ut for over 14 tror jeg. Manden fikk støttet med ut døra, omtreng 10 steg og da krasjet det i kroppen igjen. Fikk plassert rumpa på benken utenfor døra og kastet opp igjen....mer blod. Og Manden da...herregud jeg er heldig! Han skyndter seg inn og henter papir til meg og henter tilogmed papir og tørker opp fra asfalten! :hakeslepp:Han er helt utrolig. Og tålmodig.

Følte meg straks bedre etterpå da.

(Har faktisk ikke kastet opp på 15 år. Har fobi mot det. :fnise: Men nå var det faktisk bare godt. Kroppen føltes piggere ut etterpå.)

Manden kjørte meg hjem til mamma. Han ble to timer for sent på jobb...!

Ble pakket inn og dullet med av mamma og det var såååå godt! Og hun sendte pappa ut for å kjøpe "bløt" mat og is til meg. :fnise: Så da ble jeg matet is med skje av mamma, var rene spebarnet igjen. hehe! Så ble det en halv Rett i koppen og noen smertestillende som gjorde meg helt sløv og svimmel igjen.

Klokken 7 kjørte pappa meg hjem og var hos meg til han måtte hente mamma på koret. Ca kl 21. Duppet litt av og bare sløvte. Drakk litt vann og brus.

Manden kom hjem litt over 22 og da hadde jeg kjent at magen hadde kranglet en liten stund. Så Manden kommer inn døra og jeg må løpe på do. :dåne: Kanskje det er Manden jeg ikke tåler..hehe. :ler: Men han kommer med vann til meg og passer så godt på meg atte. :)

Idag er jeg støl i nakken, ryggen, skuldrene og tilogmed magen! Hoven i munnen og hoven og sår i halsen. Hadde nok et sånt rør ned i halsen under narkosen. Skikkelig SKIKKELIG dårlig dag, alt gjør vondt! :ler: Men hodet og magen er bedre da. :) Spist loff uten skorpe med sjokade og drukket te. :fnise:

Skal være hjemme imorgen og, får ikke lov til å gjøre noe særlig fysisk.

Men det skal jaggu bli lenge til neste gang! *knock on wood*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Du er jammen heldig md mannen din! tror neppe mannen min hadde gjort så mye for meg.. Godt du endelig er ferdig med tennene og bare kan nyte en smertefri munn :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå er den ikke så smertefri da. :fnise: Hoven og øm. Er faktisk hoven og om nedover hele innsiden av halsen. Tunga er hoven...blæh...

Manden er ganske utrolig ja. Er første gang i forholdet vårt at han har sett meg kaste opp. Og han spratt ikke unna, som andre kanskje ville gjort, han tørket og klappet og passet på. Og jeg som var rene dopvraket hele den dagen...:ler:

Han er helt utrolig!! Og ser på meg med like ømme, kjærlighetsfylte og tålmodige øyne. :rødme: Er heldig jeg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manden skal reise bort på landsturnering med fotballen til Ålesund imorgen og blir borte til søndagskvelden.

Merker jeg gruer meg. Blir første gang han reiser bort etter at vi flyttet til leiligheten vår. Og gruer meg ennå mer for at han reiser bort når jeg er i dårlig form.

Han er liksom klippen min han... :rødme: Føler meg bedre når jeg er i nærheten av han og føler meg svak og tom når han er borte og jeg hangler slik jeg gjør nå, etter operasjonen. Han er på jobb nå og savner han allerede jo! :(

Han reiser grytidlig imorgen...og så skal liksom jeg sove mer etterpå fordi jeg ikke begynner på jobb før 15...æsj...når jeg vet han er på vei til en annen by, med fly og ikke kommer hjem samme kveld så kan jeg garantere at jeg ikke får sove...

Vet det høres ut som om jeg er skikkelig avhengig av Manden altså :fnise: Er ikke det, men er såååå godt å ha han i nærheten. Å vite at jeg kan krype inn i armkroken hans når jeg trenger litt varme og kos.

Nakken og ryggen tar livet av meg...:dåne: Ømme muskler er visst vanlig etter narkose, men ryggen min er jo i utgangspunktet veldig utsatt, så nå er det ekstra ille. :dåne:

Ser liksom ikkeno positivt i denne uka jeg... :fnise:

Så den muntre, blide, optimistiske Redbird får vente på seg til neste uke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener... bare mannen er borte en kveld så føler jeg meg litt ensom.. helt rart! Får ikke sove ordentlig alene heller jeg... tar laaang tid før jeg sovner også sover jeg mer urolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener... bare mannen er borte en kveld så føler jeg meg litt ensom.. helt rart! Får ikke sove ordentlig alene heller jeg... tar laaang tid før jeg sovner også sover jeg mer urolig...

Ååååå, så fint at jeg ikke er alene om det! :klemmer:

Trodde jeg var skikkelig "needy" her jeg... :flau:

Kan fint sovne når jeg VET at Manden kommer hjem sent, men når jeg vet at han er borte til neste dag, eller kommer ikke hjem før noen dager senere, så føles leiligheten sååå tom...og stille...og creepy.... :fnise: Er veldig glad jeg har pus ihvertfall... :Nikke:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...