Gå til innhold

Tough as Nails

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Wooooow, for en kveld det ble igår, med dissa kjendisene fra det store utland! :jepp:

Var ikke hjemme før to i natt... :fnise: Gøy det når det var jobb klokken ni dagen etter. :rolleyes::fnise:

Men nå kan jeg stolt kalle meg venn av to fantastiske, australske karer. :rødme: Har aldri ledd og kost meg så mye som igår!

Tilbrakte tilogmed et par timer sammen med dem i dag, på hotellet deres, før de skulle i tv-studio for kveldens show på tv2.

Har tilogmed fått to gratisbilletter til deres eget show i april og siden jeg allerede hadde kjøpt så skal jeg gi dem til noen jeg og Manden vil ha med. :fnise: Og de har allerede lovt at vi skal ut og ta en drink etterpå! :nigo:

Fun fun FUN! Har ikke kost meg så mye på lenge!

Blir så sært og se dem på tv straks... :sjenert:

Skal jobbe imorgen og. :sukk: Men, fri mandag og så fri igjen lørdag og søndag neste uke. Blir mye jobbing når det er desember jah! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Bare innom å sier hallo seint en lørdags kveld.. sov på sofaen noen timer i dag, så nå får jeg selvfølgelig ikke sove.. kjedelig.. har nettopp sett slutten på Haisommer.. Ekkel film!

God helg videre!!

Ble nyskjerrig på hvilke kjendiser det er du har menget deg med nå jeg altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig den kvelden din høres ut :biggrin:

ikke akkurat artig å måtte tidlig opp på jobb, men det går en gang i blant. Håper det ikke bilr kaos på jobb hos deg i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden og helga har vært 150% perfekt. :rødme:

:fnise: Kjendisene jeg har vært ute med, er ikke nødvendigvis så veldig kjente her til lands ennå! Men de har vært her flere ganger, både på LATTER og Artistgallaen.

De kaller seg for "THE UMBILICAL BROTHERS". Består av David Collins og Shane Dundas. Øverst på min liste innenfor komikk ihvertfall! :nigo:

Sjekk dem ut på YouTube! Ligger masse gøy der! :tommelopp:

Må innrømme at jeg har fått en liten crush på David nå altså, han var så sinnsykt søt mot meg... :rødme: :fnise:

Var litt sært å se dem på TV2 i går kveld. :fnise: Spesielt med tanke på at David måtte ha min godkjennelse av trøya han hadde på seg! :ler:

Gleder meg sykt til april allerede. :fnise:

Arbeidsdagen gikk relativt smertefritt! Ble fort mye folk da, men ikke så halvgalt. Jobbet jo sammen med C, så da storkoste jeg meg, han er så søt og rar han.. :ler:

Men nå har jeg faktisk TO dager fri! C ville så gjerne ha en ekstra vakt neste uke, så da var jeg snill...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redbird har gjort noe veldig fy-fy... :sjenert:

~Kjedelige dager på jobb. Er liksom ikke det store trykket før jul ennå.

~Fikk kjøpt en julegave til da, på vei ut av senteret i kveld!

~Var oppe hos husverten etter jobb og hilset på deres 6 søøøøte små 5 uker gamle valper! Gudbedre så søøøøøte! :fnise: Er en type...cocker spaniel. Heeeelt nydelige!

~Manden krangler med nettkoblingen på pc'en sin og nå orker jeg snart ikke å høre på han mer.... :sinna:

:hjerte: Gleder meg til 22. april...! :sjenert:

Bare 13 dager til vi skal i Spektrum og se Eddie Izzard. Det blir også veldig gøy. :Nikke:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her er det texas på senteret allerede! Jeg orker ikke ut der nå... blir en bytur på meg på dagtid før rushet kommer.. er litt dårlig vær så da samler folk seg på senteret i stedet for i byen.. så får heller blir litt blaut på beina enn å stå å irritere meg over folk overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du helt klart ta en tur til mitt senter. :fnise: Er tre senteret i nærområdet her og vårt er blitt det senteret hvor alle som ikke orker maset på de andre sentrene drar til! :fnise:

Har kunder som sier: "Guuud, det er så fredelig å gå rundt her, så her tar jeg julehandelen!" :fnise: Og slik er vi på toppen av listen over Norges sentre som drar inn mest penger. :ler:

Vi var jo best i landet under Elleville Dager. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka skjer 22 april??

skulle gjerne blitt ferdig med handelen, men eg sitter fortsatt syk her....så da får mannen ta seg en tur og handle ferdig tenker eg :gjeiper:

så rart det er ikke mer rush nå hos dere.....kanskje dere ligger på topp fordi når folk først kommer innom senteret så kjøper dem faktisk!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Icechick: Ja, jeg tror kundene får mer kjøpelyst når de er på et senter som ikke er PAKKET med folk. :Nikke: Og så kommer de tilbake, av samme grunn! ;)

22. april kommer "The Umbilical Brothers" til Latter! (De gutta jeg var ute sammen med på fredag.) Anbefales!! Sjekk dem ut på youtube og så kan du bestille billetter til showet. ;)

Hva for syk er du da...? :( God bedring i alle fall!! :klemmer:

Dinedama: ... :flau: noe...fyyy-fyy.... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei dag på jobben! Mest fordi min skjønne venninne J var på jobb "over gata" og jeg fikk lettet min byrde hos henne! GODT å få snakket med noen!! Og hun er så skjønn og forståelsesfull. Gleder meg til en kveld sammen med henne på tirsdag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Icechick: Ja, jeg tror kundene får mer kjøpelyst når de er på et senter som ikke er PAKKET med folk. :Nikke: Og så kommer de tilbake, av samme grunn! ;)

22. april kommer "The Umbilical Brothers" til Latter! (De gutta jeg var ute sammen med på fredag.) Anbefales!! Sjekk dem ut på youtube og så kan du bestille billetter til showet. ;)

Hva for syk er du da...? :( God bedring i alle fall!! :klemmer:

oh da skal eg titte på youtube i morra....

Har hatt så kalt omgangsyke siden lørdag....kastet opp, svimmel, vondt i magen.....men har vært såpass lenge og etter eg snakket med min bestemor begynner vi å tro eg kanskje muligens KAN være gravid. Test dag på fredag 11 DPO...

EDIT: legen lørdag tok GT og den var NEgative(kun 5dpo da), legen tirsdag sa det er mulig, men anbefalte testing fredag....skulle komme igjen for medisin hvis eg IKKE var gravid da

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen i all verden da! Det hørtes ikke bra ut! :(

Får virkelig håpe at du er gravid da!! ;) Hørtes jo rart ut om du har vært dårlig så lenge!

*krysse fingre!!* ;) Lykke til med testing i morgen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo fryktelig nyskjerrig når du er så hemmelighetsfull ang denne fy fyyyen din! :fnise:

går mye spysyke her for tida! håper jeg holder meg unna den smitten altså.. og i alle fall bonusen.. orker ikke noe spysyke unger nå i jula.... *gruff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i all verden da! Det hørtes ikke bra ut! :(

Får virkelig håpe at du er gravid da!! ;) Hørtes jo rart ut om du har vært dårlig så lenge!

*krysse fingre!!* ;) Lykke til med testing i morgen!! ;)

nei veldig ubehagelig....ja legen sa det er mulig er gravid....men legen sa også at omgangsyken som går rundt om dagen kan være opp til 3 uker!!!!

takk er spennt for testing da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...