Gjest misa Skrevet 9. juli 2009 #121 Del Skrevet 9. juli 2009 Jepp. Symptomene startet rimelig kjapt i løpet av måltidet, og alt skulle ut fort. Det varte helt til alt var rent ut, for å si det sånn Ikke hardt angrepet, altså ikke de slemmeste bakteriene, men ganske sikker på at det er maten. Ikke for å kverulere, men hvis symptomene kom ila. måltidet er det garantert ikke maten. Matforgiftning gir utslag tidligst én time etter inntak. Jeg hadde ellers akkurat samme opplevelsen som deg, alt skulle ut fort. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 9. juli 2009 Haha Vel, vel. Regner med at gjengen i mattilsynet handler etter hva de mistenker. Jeg fortalte hva som skjedde så. Aner ikke hva det var da :klø: Liker ikke tanke på magevirus.... hvor kom det fra, lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. juli 2009 #123 Del Skrevet 9. juli 2009 Liker ikke tanke på magevirus.... hvor kom det fra, lissom Det er slikt man IKKE tenker på.. HUFF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er slikt man IKKE tenker på.. HUFF Nei, definitivt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 9. juli 2009 #125 Del Skrevet 9. juli 2009 Nei, definitivt ikke Blitt noe bedre da? Ikke godt med magevondt uansett hva det kommer av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 9. juli 2009 I dag makset jeg i benken! Jeg var ikke helt fornøyd med 35 kg 1RM... tenkte 35 kunne bli 3RM... men siden jeg har flushet ut all næring i det siste, så har det vel sin naturlige forklaring.... På den annen siden, jeg klarte å løfte én gang to ganger... med anstendig pause mellom, så det går fremover. Bolledeigs hyggelige treningsbuddy sa at 35 kg ikke var så ille, så jeg skulle føle meg litt bra likevel Resten av økta: B1: Floor press 9 kg, 3 sett, 12 reps B2: Omvendt roing 6 reps 7 reps 7 reps C1: Push-ups m. bena på benk 6 reps 5 reps C2: Stående enarmsroing 10 kg, 3 sett, 8 reps D: Hantelcurl 6 kg, 2 sett, 12 reps A-supersettet utgikk, pga maksinga. Tok noen YTWL uten vekter på slutten, da det bare er en bra skuldergreie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 9. juli 2009 #127 Del Skrevet 9. juli 2009 Gratulerer med ny maks. Du får prøve igjen når helsa er på topp! Tipper du har mer inne. Åhr, jeg savner benken nå. Har sikkert gått tilbake noe siden jeg kun har trent skråbenk i det siste, men gleder meg skikkelig til å benke igjen om tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. juli 2009 #128 Del Skrevet 10. juli 2009 Haha Vel, vel. Regner med at gjengen i mattilsynet handler etter hva de mistenker. Jeg fortalte hva som skjedde så. Aner ikke hva det var da :klø: Liker ikke tanke på magevirus.... hvor kom det fra, lissom Litt jobb må jo de også få. Det mageviruset som går er ikke noe å bekymre seg over, det er helt ufarlig og går jo raskt over. Var litt kjipt for kjæresten da, de dagene halve stab'en var borte. :gjeiper: Gratulerer med maxing i benken! Synes du gjør det bra på omvendt roing også. *inspirert* -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #129 Del Skrevet 10. juli 2009 Takk for det, jenter I dag skal jeg prøve å makse i mark, og det er jeg spent på. Jeg har ikke akkurat fokusert på å løfte tungt i det siste, da denne fasen har blitt brukt til å terpe på teknikk. Så vi får se Min 2RM er 60 kg, tror jeg... Ja. Så jeg skal se om jeg klarer 65.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. juli 2009 #130 Del Skrevet 10. juli 2009 Lykke til! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juli 2009 #131 Del Skrevet 10. juli 2009 Lykke til med markløftinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 10. juli 2009 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. juli 2009 #133 Del Skrevet 10. juli 2009 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Oppvarming Ellipse 10 min Bøy uten vekt 20 reps Squat to stand Hoftetøying Markløft 30 kg - 6 reps 60 kg - 1 rep 65 kg - 1 rep (PERS!!) 70 kg - 1 rep PERS!!! Målet var altså 65 kg, men det var jo så lett, så da ble det 70. Var ikke ille det heller Glute bridge 4 sett, 12 reps Ikke supersett med mark, det utgikk B1: Utfall bakover 8 kg, 3 sett, 12 reps Begynner å føles bedre. B2: Pallof press Fant ikke den røde strikken, ble den blå. Dæven det var tøft å holde posisjonen. C1: Ettbeins mark 10 kg, 3 sett, 8 reps C2: Landmines EZ m. 10 kg, 3 sett, 12 per side Endret 10. juli 2009 av Miss Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. juli 2009 #135 Del Skrevet 10. juli 2009 Najs! Grattis med ny pers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. juli 2009 #136 Del Skrevet 10. juli 2009 Gratulerer med ny pers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. juli 2009 #137 Del Skrevet 10. juli 2009 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 10. juli 2009 Takk, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 10. juli 2009 #139 Del Skrevet 10. juli 2009 Wow, 70 i mark er jo dødsbra!! Gratulerer. -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 10. juli 2009 Fornøyd med den, ja Føles ikke så uoverkommelig å løfte mer om kort tid. Men nå skal jeg holde meg på matta, og følge prosessen til herr Sandvik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg