Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Gjest fragment
B2: Omvendt roing

8 reps

6 reps

5 reps

Uansett høyden på stanga, kommer jeg bare opp til 10 cm over kassa. Der stopper det.

Det optimale er å kjøre denne i bom. Stang er umulig! Men hvor mange treningssentre har lav bom, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det optimale er å kjøre denne i bom. Stang er umulig! Men hvor mange treningssentre har lav bom, liksom.

Ja, for en bom er ganske bred, ikke sant? Er hvertfall ikke bom der jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det atter en treningsdag! Motivasjonen fikk en ekstra piff i dag, jeg var nemlig og shoppet litt sommerklær. Fant en fin bluse og en capribukse i mykt fint stoff, som jeg ble veldig fornøyd med. Det viste seg at jeg måtte ned i størrelse, fra 42 til 40 på underkroppen, og fra 40 til 38 på overkroppen. Der har ikke jeg vært på 11 år, så det var kult :)

Så da er det bare å fortsette i samme duren :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Ja når du faktisk må ned i klesstørrelse har du gjort en kjempejobb! Gratulerer!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, du har virkelig oppnådd resultater, gratulerer så mye! :klappe:

Ellers må jeg jo si at jeg lærer mange nye øvelser ved å lese dagboken din (nordic hamstring, YTWL, scapular push-up....). :nigo:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig, sånt er så gøy :hoppe:

Ja! :) Svinaktig morro! Leste et sted at en klesstørrelse "utgjør" 4 kg, men det tror jeg ikke på. Jeg har nemlig gått ned mye mer :ler:

Så gøy! Ja når du faktisk må ned i klesstørrelse har du gjort en kjempejobb! Gratulerer!! :) :) :)

Ja, jern er tingen! :tommelopp:

Så deilig da! :) Herlig når man ser resultater av treninga,

Ja, jeg tror det ikke før jeg får slike fysiske bevis.

Wow, du har virkelig oppnådd resultater, gratulerer så mye! :klappe:

Ellers må jeg jo si at jeg lærer mange nye øvelser ved å lese dagboken din (nordic hamstring, YTWL, scapular push-up....). :nigo:

-misa

Ja, han er veldig kreativ, han Sandvik. Et variert program er et must for å opprettholde treningsgleden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Ja! :) Svinaktig morro! Leste et sted at en klesstørrelse "utgjør" 4 kg, men det tror jeg ikke på. Jeg har nemlig gått ned mye mer :ler:

Det er vel indiviuelt som alt annet. Jeg har jo ikke gått ned så mye i kilo, men endel i centimeter :Nikke:

edit: jeg prøvde å skryte på meg litt her :fnise:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal da skryte ;)

Skal sies at jeg leste det på forsiden av et glossy magasin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det dagens logging. Domus skal ha skryt for å ha bra air condition, ellers hadde jeg ikke orket noe!!

A1: Boksbøy

50 kg, 5 sett, 5 reps

A2: Knebøy m. strikk

4 sett, 12 reps

B1: Bulgarsk utfall

9 kg, 4 sett, 12 reps

Gikk lengre frem enn jeg har pleid i dag, slik at øvelsen ble mer hoftedominant og sparte kneet for belastning. Jeg trodde jeg skulle dø.

B2: Planken

3 sett, 45 sek

C1: Rygghev

4 sett, 10 reps

Lenge siden sist. Jeg kunne rett og slett ikke ta nordic hamstring i dag, da jeg hadde skjelverompe etter utfallene.

C2: Sideplanke

3 sett, 30 sek hver side

Surra litt i programmet, men shit ævv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjelverompe

:ler: For et bra uttrykk! Men kjenner igjen det selv etter bulgarske utfall, de er virkelig drepen! ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
Domus skal ha skryt for å ha bra air condition

En av de tingene jeg savner mest. Der jeg trener nå er det 30 grader på en god dag, og man renner nærmest bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lucy d-.-b
En av de tingene jeg savner mest. Der jeg trener nå er det 30 grader på en god dag, og man renner nærmest bort.

Samme på mitt senter også, Domus og Centrum er veldig bra på aircondition og jeg savner det skikkelig :jepp:

Fant ut at jeg ikke hadde boka di på lista mi, så *vips* nå er den på plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de tingene jeg savner mest. Der jeg trener nå er det 30 grader på en god dag, og man renner nærmest bort.

Samme på mitt senter også, Domus og Centrum er veldig bra på aircondition og jeg savner det skikkelig :jepp:

Og jeg trener på samme senter som lucy, så stemmer i! Det er grusomt varmt der. :( Fordelen er jo at selv om man jukser med et par klistremerketreninger, så ser man ut som om man har trent knallhardt i to timer. :laugh:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, apropos klistremerker. Ser for meg at jeg ville hatt mange av de om vi hadde hatt en sånn konkurranse. Det er en typisk ting som ville ha trigget konkurranseinstinktet mitt til nesten det urimelige :ler: Kanskje like greit at de er litt avslappet på det greiene der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...