Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!


Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jeg har surfesjekket treningsentere i California, blant annet Gold's Gym :sjarmor:

Tror Gold's Gym California er superduperfancy. Skal innrømme at jeg i utgangspunktet lar meg forføre av fasiliteter, men lommeboka er ikke enig ;) En enkelttime i Akersgata kostet 260 kr :hakeslepp:

Er det deg?? Pena! ;)

-misa

Nei, det er ikke meg :fnise: Men se på det fabelaktige forkleet! Jeg har alltid ønsket meg et passende forkle. Dette er passende! :Nikke:

http://www.youtube.com/watch?v=M7OpsW-35Yg. Er noen interessante klesstiler der. :fnise:

-misa

ÅÅ, WOW!! Fantastisk!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sammenlignet med profilbildet ditt her flere ganger, og kom frem til at det kanskje kunne være deg. :fnise: Og ja, forkleet var bare fantastisk!

PS: Med de prisene på Gold's Gym så holder mitt treningssenter lenge nok:

Priser: Innmeldingsavgift: 800,-, ordinært medlemskap: 695,-, VIP: 1995,-.

Men hvis jeg var rik hadde jeg gjerne tatt et VIP-medlemskap:

Eget stort skap, klærne vaskes etter hver økt og 55 minutter med personlig trener hver tredje måned. I oppstartsfasen får du 1300kr som du kan bruke i shopen.

:gjeiper:

-misa

Endret av misa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Tror Gold's Gym California er superduperfancy. Skal innrømme at jeg i utgangspunktet lar meg forføre av fasiliteter, men lommeboka er ikke enig ;) En enkelttime i Akersgata kostet 260 kr :hakeslepp:

Jeg lar meg også villig forføre :ler: Endel billigere i junaiten da, så du skal ikke se bort fra at jeg blir goldie (knis) fra høsten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror 700 kr i semesteret holder en god stund til ;) Jeg er ikke så lat at jeg ikke kan vaske mine egne klær. Jeg foretrekker å gjøre det selv, når jeg tenker meg om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg også villig forføre :ler: Endel billigere i junaiten da, så du skal ikke se bort fra at jeg blir goldie (knis) fra høsten ;)

:ler: Jeg synes det passer deg utmerket å være en fancy goldie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:ler: Jeg synes det passer deg utmerket å være en fancy goldie ;)

Not an oldie, but a goldie! Not a nottie, but a hottie!

Det må iallefall bli :trene: på et eller annet vis i junaiten, ellers kommer jeg til å måtte betale seriøst overvekt på turen hjem :fnise: All den digge maten og ikke minst :popcorn::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Not an oldie, but a goldie! Not a nottie, but a hottie!

Det må iallefall bli :trene: på et eller annet vis i junaiten, ellers kommer jeg til å måtte betale seriøst overvekt på turen hjem :fnise: All den digge maten og ikke minst :popcorn::nigo:

Hva med naughty hottie :sjarmor:

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. fase, Uke 1, Dag 1:

Oppvarming

Knebøy uten vekt

Squat to stand

Knebøy m. stang

Hoftetøying

A1: Knebøy

30 kg, 6 sett, 2 reps

A2: Liggende hofteabduksjon

4 sett, 12 reps

B1: Bulgarsk utfall

8+8 kg, 4 sett, 8 reps

Ifølge programmet skal jeg ha fremste foten på en stepper, slik at kneet kan komme ytterligere ned, men jeg får nok skjelverompe av den allerede. Kanskje om et par uker.

B2: Sideplanke

3 sett, 45 sek

Her skal jeg egentlig utføre en

i 30 sek. Det var jeg ikke i stand til :fnise: Det var ikke styrken som var vanskeligst... men balansen...

C1: Rygghev

3 sett, 12 reps

C2:

3 sett, 7 per side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! Her var det lenge siden jeg har vært, og det ser ut som om det har skjedd masse siden sist! Herlig å se at treningsmotivasjonen er på topp, og at programmet går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
B1: Bulgarsk utfall

8+8 kg, 4 sett, 8 reps

Ifølge programmet skal jeg ha fremste foten på en stepper, slik at kneet kan komme ytterligere ned, men jeg får nok skjelverompe av den allerede. Kanskje om et par uker.

Du bruker hantler i hendene på denne øvelsen? Føler du at det gir bedre balanse enn stang på nakken? Jeg kjørte denne igår med 27,5 kg, det var i tyngste laget men det gikk og jeg kjenner det godt i rumpa i dag :ler: Jeg fikk skjelvelår jeg da, hold på å tryne et par ganger. Burde kanskje hatt på sko som var mer sidestabile, samtidig gir det jo en ekstra utfordringer å bruke lettvektssko når man står i utfallsposisjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! Her var det lenge siden jeg har vært, og det ser ut som om det har skjedd masse siden sist! Herlig å se at treningsmotivasjonen er på topp, og at programmet går bra!

Koselig at du kom inn hit og :) Motivasjonen er det ingenting å si på nå, det nye programmet er kjempemorsomt! :trene:

Du bruker hantler i hendene på denne øvelsen? Føler du at det gir bedre balanse enn stang på nakken? Jeg kjørte denne igår med 27,5 kg, det var i tyngste laget men det gikk og jeg kjenner det godt i rumpa i dag :ler: Jeg fikk skjelvelår jeg da, hold på å tryne et par ganger. Burde kanskje hatt på sko som var mer sidestabile, samtidig gir det jo en ekstra utfordringer å bruke lettvektssko når man står i utfallsposisjon..

Jeg bruker hantler. Har egentlig ikke vært komfortabel med stang på utfall, vet ikke hvorfor...

Imponerende at du tok 27,5 kg, altså!! Hvor langt fremme har du benet? Jeg merket at jo lenger fremme jeg hadde benet, jo mer hoftedominant ble øvelsen, og da sparte jeg knærne mer. Og det ble skjelverompe isteden for skjelvelår ;) Jeg måtte gå ned på vektene, men fikk bedre kontakt med gluteus.

Sko har jeg ikke fokusert på enda, ser det er noen som trener i sokkelesten, at det skal være det beste. Men jeg tror det beste for hele gymmet er at jeg beholder skoene på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Jeg bruker hantler. Har egentlig ikke vært komfortabel med stang på utfall, vet ikke hvorfor...

Imponerende at du tok 27,5 kg, altså!! Hvor langt fremme har du benet? Jeg merket at jo lenger fremme jeg hadde benet, jo mer hoftedominant ble øvelsen, og da sparte jeg knærne mer. Og det ble skjelverompe isteden for skjelvelår ;) Jeg måtte gå ned på vektene, men fikk bedre kontakt med gluteus.

Sko har jeg ikke fokusert på enda, ser det er noen som trener i sokkelesten, at det skal være det beste. Men jeg tror det beste for hele gymmet er at jeg beholder skoene på :fnise:

:klø: Jeg hadde vel beinet så langt frem at det stod i 90 grader.. Det var i alle fall langt nok fremme til at rumpa er god og mør i dag :ler: Under selve øvelsen kjente jeg det mest i lårene og leggene, men jeg tror at det var mye pga stabiliteten og at jeg konsentrerte meg vel så mye på å ikke falle som på alt det andre. Fikk heldigvis god skryt for teknikken, og jeg kommer virkelig til å kjøre den mer! Jeg vet ikke hva som er mye eller lite i vekter, PT bare lesser på og jeg prøver så godt jeg kan :lol: Nå er jeg ferdig med timene med ham for en stund, så nå må jeg kjøre alene og da får jeg jo håpe at jeg kan ta utgangspunkt i 27,5 kg, men jeg syns det var svartens vanskelig!

Jeg har alltid kjørt med sko som er veldig sidestabile (overproneringssko) slik at jeg alltid har stått stødig, men nå har jeg kjøpt meg lettvektssko for å kunne løpe litt mer intervaller og jeg merker stor forskjell på sidestabiliteten. Kan hende at det er mer fremtredende fordi de andre skoene er så veldig stabile. Å trene uten sko syns jeg er litt uhygienisk, tenk om alle skulle tråkket rundt i svette sokkelesten? Glad jeg og heldigvis mange andre har vett til å beholde skoene på :ler: Så får man vel holde ut med de få som ikke har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Jeg hadde vel beinet så langt frem at det stod i 90 grader.. Det var i alle fall langt nok fremme til at rumpa er god og mør i dag :ler: Under selve øvelsen kjente jeg det mest i lårene og leggene, men jeg tror at det var mye pga stabiliteten og at jeg konsentrerte meg vel så mye på å ikke falle som på alt det andre. Fikk heldigvis god skryt for teknikken, og jeg kommer virkelig til å kjøre den mer! Jeg vet ikke hva som er mye eller lite i vekter, PT bare lesser på og jeg prøver så godt jeg kan :lol: Nå er jeg ferdig med timene med ham for en stund, så nå må jeg kjøre alene og da får jeg jo håpe at jeg kan ta utgangspunkt i 27,5 kg, men jeg syns det var svartens vanskelig!

Tøff PT du har ;) Ja, den er vanskelig. Det er først nå jeg føler jeg får skikkelig dreisen på den :Nikke:

Jeg har alltid kjørt med sko som er veldig sidestabile (overproneringssko) slik at jeg alltid har stått stødig, men nå har jeg kjøpt meg lettvektssko for å kunne løpe litt mer intervaller og jeg merker stor forskjell på sidestabiliteten. Kan hende at det er mer fremtredende fordi de andre skoene er så veldig stabile. Å trene uten sko syns jeg er litt uhygienisk, tenk om alle skulle tråkket rundt i svette sokkelesten? Glad jeg og heldigvis mange andre har vett til å beholde skoene på :ler: Så får man vel holde ut med de få som ikke har det ;)

I mitt eget lille private gym skal jeg ta av meg skoene :sjarmor:

Tror jeg skal ta meg en runde på nettet og finne noen tøffe vektløftersko. Rett og slett fordi jeg er shoppegal for tiden! Jeg har nettopp mottatt 5 kg proteinpulver!!! :hoppe:

Endret av Miss Shorty
Leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal ta meg en runde på nettet og finne noen tøffe vektløftersko. Rett og slett fordi jeg er shoppegal for tiden! Jeg har nettopp mottatt 5 kg proteinpulver!!! :hoppe:

Wohoooo! Jeg gleder meg også noe sinnsykt til å få prottispulver- og barer i hus! Jeg har bestilt enda en pakke prottisbarer nå, er utrolig spent på smaken. De skal visst være sinnsykt gode. :nigo:

-misa

Endret av misa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på prottisbarer!! :nigo:

Det er jo bare tull at jeg tror jeg har god kontroll på godtesuget mitt. Jeg spiser jo prottisbarer som bare det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Det er sant, man skal vel være litt forsiktig med å spise de hver dag. Nå får jeg snart to esker! Kanskje vi må arrangere barbyttedag, hehe. lucy har bestilt energibarer. Du får hive deg med på kaffeslabberas med prottisvafler og barbytter. :laugh:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Hørtes veldig fornuftig ut :Nikke: Skikkelig treningsnerdekaffeslabberas :ler:

JA Missy :hoppe: Vi skal ha verdens beste party!!

(ref misa på face)

proteinsmakeparty med prottisvafler og prottissmoothie! Og sjokoladeprottispulverbrownies!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...