Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!


Sekretæren

Anbefalte innlegg

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJJ!!! Dritsur!!! Fikk pakke fra Myrev i dag, og det var bare proteinpulveret som kom!! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_sinna.gif' alt=':sinna:'> Fikk beskjed om at proteinbarene ikke var på lager, og ville ettersendes. Den beskjeden om at det var tomt på lager var ikke der da jeg bestilte!!! Tror jeg....... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

Keep spendin' most our lives livin' in a gangsta's paradise :digge:

Gratulerer med ny bok :blomst: Og :tommelopp: for et heidundrandes opplegg og prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1, dag 2:

Oppvarming:

YTWL x 2

Scap-push, 12 x 2

Div tøying

A1: Negative chins:

Klarte 2 sett med 5 sek. Men det var vanskelig å få bygget noe som var høyt nok, kom ikke skikkelig opp. Får stable steper og benker neste gang. De 2 siste setta utførte jeg på assistanse-stativet, med 20 kg ass. Var ikke helt fornøyd.

A2: Scap-push

4 sett, 12 reps

B1: Stående roing m. stang:

4 sett, 8 reps, 25 kg

B2: Push-ups

10 reps

5 reps

6 reps

5 reps

Haha, jeg har aldri tatt flere sett med strake ben før, og hvertfall ikke med så mange som 10 repetisjoner. Jeg har alltid vært en kne-dame :ler: Tror nok benken har mye av æren for dette ;)

C1: Skråbenk m. frivekter:

4 sett, 8 reps, 5 kg

Hadde nøytralt grep, uvant øvelse, vinglet mye i begynnelsen, selv med lette vekter. Men det kom seg på siste settet.

C2: Band pull-aparts:

3 sett, 12 reps

Drepen de siste repsa

D: Stående bicepscurl m. EZ-stang:

15 kg - 8 reps

13 kg - 12 reps

Skulle tatt 12 reps på første og, men 15 kg var for mye i dag ;)

(Jeg tror ikke jeg liker EZ-stang, jeg gjør opprør neste gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

B1: Stående roing m. stang:

4 sett, 8 reps, 25 kg

Er det slik stående roing, eller http://www.youtube.com/watch?v=5zFsaRU9r0U? Ser at en del kaller sistnevnte for "stående roing", mens andre kaller det for "foroverbøyd stående roing". :gjeiper: Lurer bare på hva du gjør jeg, hehe.

B2: Push-ups

10 reps

5 reps

6 reps

5 reps

Haha, jeg har aldri tatt flere sett med strake ben før, og hvertfall ikke med så mange som 10 repetisjoner. Jeg har alltid vært en kne-dame :ler: Tror nok benken har mye av æren for dette ;)

Bra jobba!

C1: Skråbenk m. frivekter:

4 sett, 8 reps, 5 kg

Hadde nøytralt grep, uvant øvelse, vinglet mye i begynnelsen, selv med lette vekter. Men det kom seg på siste settet.

Tips: dytt skuldrene ordentlig inn ved å trekke skulderbladene inn og så sette deg bak (egentlig samme prinsippet som ved benkpress).

Du er bra flink asså. :)

Du er jammen ikke dum du, ustekt gjærbakst!! Takk :)

Ustekt gjærbakst. :ler:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør sistnevnte! :) Jeg digger den!

Takk for skråbenktips!! Alt er litt klønete første gang noe gjøres, følte meg litt vimsete i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1, dag 3:

A1: Markløft

50 kg, 6 sett, 3 reps

A2: Glute bridge

4 sett, 8 reps

B1: Utfall bakover m. frivekter:

5 kg, 3 sett, 12 reps

Skikkelig klønete, lurer på om jeg i det hele tatt gjorde det riktig. Må studeres ytterligere.

B2: Pallof press:

3 sett, 3 reps, 10 sek iso hold

Aldri gjort den før, men likte den godt

C1: Ettbeins markløft

5 kg, 3 sett, 12 reps

Haha, så etterpå at det var 8 reps, men der og da trodde jeg det skulle være 12. Fikk kjørt meg hvertfall, og ikke gjorde jeg den riktig heller... av en eller annen grunn trodde jeg at jeg skulle bøye kneet jeg stod på, men når jeg ser på bildene, skal jeg visst ikke det i det hele tatt... bare tippe frem og tilbake...? Jeg må ha øvelser inn med t-skjeer ass. Herregud...

C2: Landmines

3 sett, 6 per side.

Brukte en EZ-stang og satte 5 kg på toppen. Overrasket over hvor godt den jeg kjente den i hele overkroppen, god øvelse. Finner ingen god video på YouTube. Det er en antirotasjonsøvelse, altså kjernemuskulaturen får kjørt seg. Står bredbent, holder stanga med begge hender, strake armer og svinger den frem og tilbake. Me like.

Jeg koste meg i dag, selv om jeg kløna litt. Jeg hadde jo gledet meg til markløft kjempelenge!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Operaen i går! Så Elektra, et massivt stykke i 2 timer i strekk. Er ikke den verste tiden, er visst mye som går nå som er over 5 timer... anyway.. Elektra var sint på sine tjenere, og jeg bet meg merke i spesielt en replikk, som var ment som utskjelling eller skjells"ord" eller noe: "Et fett og spis sukker!!" :ler: Dette var selvsagt en setning midt inni en lang remse med utskjelling, men jeg la spesielt merke til den! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
C1: Ettbeins markløft

Hm, får du mange nysgjerrige blikk på treningssenteret når du gjør denne? Det ser jo unektelig litt spesielt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg la merke til ;) Men jeg fokuserte mer på å holde balansen. Artig, siden jeg gjorde den feil i dag. Så hvis jeg fikk noen blikk, var det muligens derfor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Hehe. Det er i alle fall en øvelse jeg hittil aldri har sett blitt utført de stedene jeg har trent. Selv kommer jeg nok til å holde meg unna slik risikosport, og det er nok like greit med tanke på min egen og andres sikkerhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må alltid teste ting jeg blir fascinert av. Jeg ble fascinert av designet på flaska:

http://www.grans.no/filarkiv/Image/produkt...s_3_flasker.jpg

Appelsin var god! :)

Enig. Men colaen er ikke god i det hele tatt. Sitron har jeg ikke smakt.

Og ettbeins markløft er jo strengt tatt ett beins strakmark da.

Men på landmines, skal du ha null bevegelse i overkroppen? Og bare i stanga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prinsippet er vel som i pallof press, uten at jeg skjønner hvordan jeg skal forklare det. Man må jo bevege armene, men brøstkassa skal ikke bevege seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søte! De har jeg lyst til å prøve også, reklamens makt :ler:

Ja :ler: Jeg lar meg ofte villig forføre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, misa!!! :)

The Landmine has become, in my mind, a core training essential. If someone asked me for the best core exercise, I'd say the Landmine. Make sure you get the handle as pictured in the video.

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...