Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kosen veten at en likker sex

Måtte lese denne et par ganger. :fnise:

:skratte: high five!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

kosen veten at en likker sex

Måtte lese denne et par ganger. :fnise:

Heeerligheten da!!! Pardon my french altså! :fnise:

Var jo nesten verre å lese innlegget i seg selv.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under samliv og relasjoner:

'har noe opplett dette'

Greit nok at det er skrivefeil, men innlegget er slikt:

'har noe opplett dette

fra ungdom skolen til vgs

jeg var hun andre jenter hatet før jeg opp nett munne

jeg var hun som flere gutter ville se naken'

Okkkkey :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne måtte jeg lese x-antall ganger for å skjønne hva den handlet opp: Så blomstereng i stedet for gress i hage

Jeg tenkte: Ser blomstereng i stedet for gress i hage :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under samliv og relasjoner:

'har noe opplett dette'

Greit nok at det er skrivefeil, men innlegget er slikt:

'har noe opplett dette

fra ungdom skolen til vgs

jeg var hun andre jenter hatet før jeg opp nett munne

jeg var hun som flere gutter ville se naken'

Selv med masse godvilje klarer jeg ikke å skjønne hva som menes her. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med masse godvilje klarer jeg ikke å skjønne hva som menes her. :klo:

Kanskje hun mener: "åpnet munnen"? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

"Sandkakeformer, er det helt ut?"

Atte..hæ? :vetikke:

Denne er ikke så merkelig. Hvis dette stod i matforumet, er det ment former til småkaker som heter sandkaker. Det er typisk julebakst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sandkakeformer, er det helt ut?"

Atte..hæ? :vetikke:

Hmm, syns ikke den var så merkelig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Hmm, syns ikke den var så merkelig :gjeiper:

Jeg synes den var morsom, har ingen formening om hva sandkakeformer er, og har heller ikke hørt at dette er hverken "in" eller "ut".

Så jeg synes den var morsom, men så er jeg heller ikke så inne i interiør-trender, hvertfall ikke på et slikt detalj-nivå :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var morsom, har ingen formening om hva sandkakeformer er, og har heller ikke hørt at dette er hverken "in" eller "ut".

Så jeg synes den var morsom, men så er jeg heller ikke så inne i interiør-trender, hvertfall ikke på et slikt detalj-nivå :biggrin:

Hihi, de ligner litt på muffinsformer, den største forskjeller er vel at de ikke er laget av papir, men av messing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg synes den var morsom, har ingen formening om hva sandkakeformer er, og har heller ikke hørt at dette er hverken "in" eller "ut".

Så jeg synes den var morsom, men så er jeg heller ikke så inne i interiør-trender, hvertfall ikke på et slikt detalj-nivå :biggrin:

Den primære bruken av sandkakeformer sier seg selv, den er til kakebaking, småkaker. Dessuten er formene fine til å ha telys oppi. Det er vel der interiørtrender kommer inn. Uansett er ikke dette noe nytt for dem som har levd en stund :) . Skriv sandkakeformer i googlefeltet, så ser du bilder av disse formene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hihi, de ligner litt på muffinsformer, den største forskjeller er vel at de ikke er laget av papir, men av messing :)

Om formene er laget av messing, har jeg ingen formening om, men i hvert fall av metall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hest med løs mage

Har aldri sett en hest med løs mage før, trudde alle magene satt fast jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hest med løs mage

Har aldri sett en hest med løs mage før, trudde alle magene satt fast jeg :fnise:

Hest med dissemage :fnise: . Løs mage er et særdeles misvisende uttrykk. Det er innholdet som kan være plagsomt løst/flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hest med dissemage :fnise: . Løs mage er et særdeles misvisende uttrykk. Det er innholdet som kan være plagsomt løst/flytende.

Alle desse "mage-utrykka" som laus/hard mage, luft i magen osv, er jo i grunn misvisande, men eg trur uttrykka er laga slik for at ein skal slippe å snakke direkte om magens (eller andre stader) innhald :fnise:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hest med løs mage

Har aldri sett en hest med løs mage før, trudde alle magene satt fast jeg :fnise:

Om jeg ikke husker feil, så handler artikkelen om en hest som har litt "rennaræv", eller mer elegant, diaré grunnet fôret.

Hva med tittelen "Hest med rennaræv" istedet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Den primære bruken av sandkakeformer sier seg selv, den er til kakebaking, småkaker. Dessuten er formene fine til å ha telys oppi. Det er vel der interiørtrender kommer inn. Uansett er ikke dette noe nytt for dem som har levd en stund :) . Skriv sandkakeformer i googlefeltet, så ser du bilder av disse formene.

Uff, og jeg som har levd over et kvart århundre, til og med bakt sandkaker, og ikke fått med meg sandakefomenes eksistens.. :sjenert:

Det er godt man kan lære noe på KG i blant :ler:

Endret av Silvermist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...