Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Uff, og jeg som har levd over et kvart århundre, til og med bakt sandkaker, og ikke fått med meg sandakefomenes eksistens.. :sjenert:

Det er godt man kan lære noe på KG i blant :ler:

Jeg tenkte kanskje litt lenger enn et kvart århundre :ler: . Hva har du brukt som former, da?

Jeg har vel aldri bakt småkaker, det jeg kan huske. Det eneste måtte være mandelmakroner, kokosmakroner og lignende. Vet du hva den yngste datteren min pleier å si, gjerne i andres påhør, når hun vil erte meg? "Jeg kan huske den gangen du bakte og laget mat, mamma". Det høres ut som om jeg har gjort det bare én gang :skratte: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

Jeg tenkte kanskje litt lenger enn et kvart århundre :ler: . Hva har du brukt som former, da?

Jeg har vel aldri bakt småkaker, det jeg kan huske. Det eneste måtte være mandelmakroner, kokosmakroner og lignende. Vet du hva den yngste datteren min pleier å si, gjerne i andres påhør, når hun vil erte meg? "Jeg kan huske den gangen du bakte og laget mat, mamma". Det høres ut som om jeg har gjort det bare én gang :skratte: .

Det er livsfarlig med sånne løse kanoner :ler:

Jeg har bakt sandkaker uten former, rett på papir, men nå har jeg jo sett lyset her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har og berre levd eit kvart århundre, men sandkakeformer har eg visst kva er for noko sida eg var 3-4 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

- Titan ringer.

Javel, du får hilse ham, da.

Han skal sikkert fortelle at han har vært på fisketur og at tunfisk biter i vann :fnise: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"den detter bare ut

tampongen bare detter ut av ræva mi"

Bare jeg som ikke har tampongen i "ræva"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

"den detter bare ut

tampongen bare detter ut av ræva mi"

Bare jeg som ikke har tampongen i "ræva"?

Vedkommende må ha en uhyre slapp lukkemuskel og dessuten ikke kjenne til hvor tamponger skal plasseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"den detter bare ut

tampongen bare detter ut av ræva mi"

Bare jeg som ikke har tampongen i "ræva"?

It's a first time for everything :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"eine istdf tuja?"

Mhm. :lete:

Skjønte like lite av hva tråden handlet om :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønte like lite av hva tråden handlet om :gjeiper:

Tror det skal være "einer i stedet for tuja". Mitt beste forslag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

"eine istdf tuja?"

Mhm. :lete:

Jeg trodde dette var et innlegg på tysk, derfor jeg spurte. Men nå har jeg løst mysteriet: Einer istedenfor tuja? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

"eine istdf tuja?"

Mhm. :lete:

La meg gjette: vedkommende lurte på om h*n burde satse på einer istedet for tuja? Jeg har ikke lest tråden, men siden den sto under hus og hage vil jeg satse på at det var snakk om valget mellom disse busktypene. (Edit: mange som ble før meg ja...)

Denne syntes jeg var litt smør på flesk: "Jeg er en så altfor kåt jente som blir kåt hele tida!"

Denne var egentlig ikke noe galt med, men den ble litt ekstra morsom oppi mitt fantasifulle hode: "Bambus ammeinnlegg fra little lamb". Jeg klarte å tolke den som kritikk mot en bruker ved navn Little lamb og hennes teite (av noen faktisk betegnet som "bambus") innlegg om amming... :fnise: Huff, her er visst fantasien på topp :gjeiper:

Endret av Ylvina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...