Gå til innhold

Merkelige, morsomme overskrifter og andre festligheter

Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

"?"

Joda, den var jo interessant, og enda mer spennende når inholdet handlet om tights :eeeh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

"Backstabbed av venninne." Jeg skjønner at det er ekkelt å bli stabbed i back-en av folk man trodde var venner, men jeg synes likevel det er merkelig å ikke bruke den fullgode, norske formuleringen "dolket i ryggen."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Backstabbed av venninne." Jeg skjønner at det er ekkelt å bli stabbed i back-en av folk man trodde var venner, men jeg synes likevel det er merkelig å ikke bruke den fullgode, norske formuleringen "dolket i ryggen."

Huff, ja. Eg slang inn ein kommentar på det, faktisk, då eg svarte i tråden. Verkar som fleire brukar det engelske uttrykket, var nemleg mange som også hadde blitt "stabba i backen" :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Huff, ja. Eg slang inn ein kommentar på det, faktisk, då eg svarte i tråden. Verkar som fleire brukar det engelske uttrykket, var nemleg mange som også hadde blitt "stabba i backen" :fnise:

Oi, beklager, jeg leste stort sett bare overskriften på tråden. Men nå så jeg at du hadde påpekt det, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager, jeg leste stort sett bare overskriften på tråden. Men nå så jeg at du hadde påpekt det, ja. :)

Fullt lovleg å ta det her då, er vel meir ufint av meg å kommentere det direkte i tråden, men kunne ikkje dy meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En litt morsom overskrift: Sønnen min snuser på trusene mine :fnise:

Endret av NoFame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Emne:Ekkel følelse... har noe på følelsen...

Undertittel: Noen som har hatt det? :sjenert:

* Er fugler dyr? Trodde først dette var et spørsmål om fugler koster mye, men det var et spørsmål om fugler er en dyreart :gjeiper:

* Norsk og Danske Foreldre, Norsk statsborgerskap, Kan jeg få et amerikansk Pass? :popcorn:

* Mens lignende smerter...men har netopp hatt den! :filer:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det lettere å være kvinne eller mann?"

må være kvinne,ettersom de slanker seg oftere enn menn :fnise:

Ok-jeg er trøtt :natti:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"Er det lettere å være kvinne eller mann?"

Det er helt klart en fordel å være en av delene.

Denne ble nettopp lagt inn:

"Særemne hjelp". Og det er tydeligvis et særemne i norsk det er snakk om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tror ikke at dere som har svart, tok poenget mitt. Det er "eller" som er feil i setningen. Hvis den skal gi mening, må man spørre: 1. "Er det lettere å være kvinne enn mann?" 2. "Er det lettest å være kvinne eller (å være) mann?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at dere som har svart, tok poenget mitt. Det er "eller" som er feil i setningen. Hvis den skal gi mening, må man spørre: 1. "Er det lettere å være kvinne enn mann?" 2. "Er det lettest å være kvinne eller (å være) mann?"

forstod den,men til mitt forsvar var jeg overtrøtt deluxe i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vanskelig å vite om det er lettest å være kvinne eller mann... V må finne en som har vært begge deler og spørre! :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Pappen er redd for å være alene med barnet"

Jeg hadde vært mer redd for å la barnet være alene med pappen jeg :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva koster 6 åringen deres ?

Vel, tydeligvis så er det noen som ønsker å selge barnet sitt, og lurer på hva taksten på en 6 åring er i dag :eeeh:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...