Despicable Me Skrevet 20. mars 2011 #201 Del Skrevet 20. mars 2011 "?" Joda, den var jo interessant, og enda mer spennende når inholdet handlet om tights 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #202 Del Skrevet 24. mars 2011 Potet middager, hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. mars 2011 #203 Del Skrevet 24. mars 2011 "Backstabbed av venninne." Jeg skjønner at det er ekkelt å bli stabbed i back-en av folk man trodde var venner, men jeg synes likevel det er merkelig å ikke bruke den fullgode, norske formuleringen "dolket i ryggen." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mars 2011 #204 Del Skrevet 24. mars 2011 "Backstabbed av venninne." Jeg skjønner at det er ekkelt å bli stabbed i back-en av folk man trodde var venner, men jeg synes likevel det er merkelig å ikke bruke den fullgode, norske formuleringen "dolket i ryggen." Huff, ja. Eg slang inn ein kommentar på det, faktisk, då eg svarte i tråden. Verkar som fleire brukar det engelske uttrykket, var nemleg mange som også hadde blitt "stabba i backen" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. mars 2011 #205 Del Skrevet 24. mars 2011 Huff, ja. Eg slang inn ein kommentar på det, faktisk, då eg svarte i tråden. Verkar som fleire brukar det engelske uttrykket, var nemleg mange som også hadde blitt "stabba i backen" Oi, beklager, jeg leste stort sett bare overskriften på tråden. Men nå så jeg at du hadde påpekt det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mars 2011 #206 Del Skrevet 24. mars 2011 Oi, beklager, jeg leste stort sett bare overskriften på tråden. Men nå så jeg at du hadde påpekt det, ja. Fullt lovleg å ta det her då, er vel meir ufint av meg å kommentere det direkte i tråden, men kunne ikkje dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. mars 2011 #207 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) En litt morsom overskrift: Sønnen min snuser på trusene mine Endret 25. mars 2011 av NoFame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. mars 2011 #208 Del Skrevet 25. mars 2011 En litt morsom overskrift denne: Sønnen min snuser på trusene mine Den var tvetydig :gjeiper: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 25. mars 2011 #209 Del Skrevet 25. mars 2011 Noen er faringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 25. mars 2011 #210 Del Skrevet 25. mars 2011 En litt morsom overskrift denne: Sønnen min snuser på trusene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 25. mars 2011 #211 Del Skrevet 25. mars 2011 * Emne:Ekkel følelse... har noe på følelsen... Undertittel: Noen som har hatt det? * Er fugler dyr? Trodde først dette var et spørsmål om fugler koster mye, men det var et spørsmål om fugler er en dyreart :gjeiper: * Norsk og Danske Foreldre, Norsk statsborgerskap, Kan jeg få et amerikansk Pass? * Mens lignende smerter...men har netopp hatt den! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. mars 2011 #212 Del Skrevet 25. mars 2011 "Er det lettere å være kvinne eller mann?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 25. mars 2011 #213 Del Skrevet 25. mars 2011 "Er det lettere å være kvinne eller mann?" må være kvinne,ettersom de slanker seg oftere enn menn Ok-jeg er trøtt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #214 Del Skrevet 26. mars 2011 "Er det lettere å være kvinne eller mann?" Det er helt klart en fordel å være en av delene. Denne ble nettopp lagt inn: "Særemne hjelp". Og det er tydeligvis et særemne i norsk det er snakk om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. mars 2011 #215 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg tror ikke at dere som har svart, tok poenget mitt. Det er "eller" som er feil i setningen. Hvis den skal gi mening, må man spørre: 1. "Er det lettere å være kvinne enn mann?" 2. "Er det lettest å være kvinne eller (å være) mann?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 26. mars 2011 #216 Del Skrevet 26. mars 2011 Jeg tror ikke at dere som har svart, tok poenget mitt. Det er "eller" som er feil i setningen. Hvis den skal gi mening, må man spørre: 1. "Er det lettere å være kvinne enn mann?" 2. "Er det lettest å være kvinne eller (å være) mann?" forstod den,men til mitt forsvar var jeg overtrøtt deluxe i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #217 Del Skrevet 26. mars 2011 Vanskelig å vite om det er lettest å være kvinne eller mann... V må finne en som har vært begge deler og spørre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #218 Del Skrevet 26. mars 2011 "Pappen er redd for å være alene med barnet" Jeg hadde vært mer redd for å la barnet være alene med pappen jeg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #219 Del Skrevet 26. mars 2011 hva koster 6 åringen deres ? Vel, tydeligvis så er det noen som ønsker å selge barnet sitt, og lurer på hva taksten på en 6 åring er i dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. mars 2011 #220 Del Skrevet 27. mars 2011 norges feige gribbe presse Har ikke hørt "gribb" brukt som et adjektiv før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå