sofie777 Skrevet 28. januar 2022 #1961 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Brudepar mener du vel? Det er to om å planlegge her. Anonymkode: 9d19f...e54 Som regel er det bruden som er bridezilla og brudgommen jatter bare med 11
Gjest O.G. Skrevet 28. januar 2022 #1962 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Brudepar mener du vel? Det er to om å planlegge her. Anonymkode: 9d19f...e54 Tviler på at det er brudgommen som bestemmer at en gjest skal sitte som barnevakt ved barnebordet, dog skulle ham bremset sin kommende gru.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #1963 Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 25.1.2022 den 21.47): en jeg kjenner arbeider i barnehage, og ble invitert i bryllup hvor hun var de eneste voksne som ble plassert ved "barne-bordet" sammen med kanskje 10 eller 15 små unger. hun ble aldri "bedt" om dette på forhånd heller. Men de som arrangerte dette opplegget mente at hun passet veldig godt til denne jobben ettersom hun arbeidet i barnehage. når hun tilbringer fem dager i uken sammen med en hel haug små unger, så er det neppe særlig "fristende" å tilbringe tid med en haug småunger i ett bryllup også. Anonymkode: 711df...1d7 Jeg arbeider også i barnehage, og hadde dette hendt meg så hadde jeg faktisk dratt hjem. Hadde blitt så forbanna! Anonymkode: 27bd4...fcc 28
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #1964 Skrevet 31. januar 2022 jeg har ett familie-medlem som har en ny diett hver eneste forbanna gang det skal holdes en eller annen sammenkomst. Lavkarbo / gluten-fritt / keto-dietten / carnivore-dietten / middelhavsdietten / fedon lindberg, eller utelukkende spise vegetar-mat. Dersom man hadde holdt seg til bare EN enkelt kostholdsplan (og forhåpentligvis klappet igjen smella si, fordi ingen andre gjester har noe som helst "interesse" for det konstante gnålet deres) så ville det selvfølgelig vært en helt annen sak. problemet er at hun ikke en gang klarer å holde på sin egen kostholdsplan i det hele tatt. Samtidig som hun gnåler konstant, og kommer med masse forskjellig dritt mot alle andre gjester som ikke ønsker å spise nøyaktig som kostholdet de preker om (som de ikke en gang gidder å holde selv) så blir det selvfølgelig irriterende. Eller hun pælmer innpå sukker-fri brus, samtidig som hun kommer med masse dritt mot andre gjester som drikker vanlig brus. Eller hun kan stappe innpå to eller tre større kake-stykker. Samtidig som en annen gjest bare spiser ett enkelt kake-stykke. Men andre gjester er mest interessert i å skravle om andre ting sammen med andre gjester. Dermed spiser de selvfølgelig mindre kake, eller what ever. Selv om de rekker å forsyne seg både to og tre ganger, samtidig som andre spiser en enkelt mindre porsjon. Så føler de at de liksom har "rett til" å komme med masse dritt, dersom noen endelig forsyner seg en gang til. Anonymkode: 06ca0...a92 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #1965 Skrevet 1. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 16.20): jeg har ett familie-medlem som har en ny diett hver eneste forbanna gang det skal holdes en eller annen sammenkomst. Lavkarbo / gluten-fritt / keto-dietten / carnivore-dietten / middelhavsdietten / fedon lindberg, eller utelukkende spise vegetar-mat. Dersom man hadde holdt seg til bare EN enkelt kostholdsplan (og forhåpentligvis klappet igjen smella si, fordi ingen andre gjester har noe som helst "interesse" for det konstante gnålet deres) så ville det selvfølgelig vært en helt annen sak. problemet er at hun ikke en gang klarer å holde på sin egen kostholdsplan i det hele tatt. Samtidig som hun gnåler konstant, og kommer med masse forskjellig dritt mot alle andre gjester som ikke ønsker å spise nøyaktig som kostholdet de preker om (som de ikke en gang gidder å holde selv) så blir det selvfølgelig irriterende. Eller hun pælmer innpå sukker-fri brus, samtidig som hun kommer med masse dritt mot andre gjester som drikker vanlig brus. Eller hun kan stappe innpå to eller tre større kake-stykker. Samtidig som en annen gjest bare spiser ett enkelt kake-stykke. Men andre gjester er mest interessert i å skravle om andre ting sammen med andre gjester. Dermed spiser de selvfølgelig mindre kake, eller what ever. Selv om de rekker å forsyne seg både to og tre ganger, samtidig som andre spiser en enkelt mindre porsjon. Så føler de at de liksom har "rett til" å komme med masse dritt, dersom noen endelig forsyner seg en gang til. Anonymkode: 06ca0...a92 Rotete, og har vel ikke noe særlig med bryllup å gjøre, er jo en enkeltpersons væremåte. Anonymkode: d1c88...c7b 25
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1966 Skrevet 2. februar 2022 sofie777 skrev (På 28.1.2022 den 15.04): Som regel er det bruden som er bridezilla og brudgommen jatter bare med Ikke alle gifter seg med tøffelhelter. Her bestemmer mannen og jeg i fellesskap. Anonymkode: 7b3d0...0e6 5 2
sofie777 Skrevet 2. februar 2022 #1967 Skrevet 2. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke alle gifter seg med tøffelhelter. Her bestemmer mannen og jeg i fellesskap. Anonymkode: 7b3d0...0e6 Som regel
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1968 Skrevet 2. februar 2022 sofie777 skrev (5 minutter siden): Som regel Ikke være bitter på bruder nå. Anonymkode: 6e95c...c6f 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1969 Skrevet 3. februar 2022 O.G. skrev (På 28.1.2022 den 15.11): Tviler på at det er brudgommen som bestemmer at en gjest skal sitte som barnevakt ved barnebordet, dog skulle ham bremset sin kommende gru. Du skulle bare visst hvor ofte bruder må gjøre rare rokkeringer for å tilrettelegge for mennenes behov, og så ender de med å få hele "skylda" når gjestene syns det er ubehagelig. Anonymkode: 9d19f...e54 20
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1970 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skulle bare visst hvor ofte bruder må gjøre rare rokkeringer for å tilrettelegge for mennenes behov, og så ender de med å få hele "skylda" når gjestene syns det er ubehagelig. Anonymkode: 9d19f...e54 Dette. Her forventet svigerfamilien hvem vi skulle invitere, hvordan vi skulle ha vielsen og festen, og det var furting og klaging fra ende til annen. Anonymkode: 7b3d0...0e6
Queen of the North Skrevet 3. februar 2022 #1971 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.1.2022 den 16.20): jeg har ett familie-medlem som har en ny diett hver eneste forbanna gang det skal holdes en eller annen sammenkomst. Lavkarbo / gluten-fritt / keto-dietten / carnivore-dietten / middelhavsdietten / fedon lindberg, eller utelukkende spise vegetar-mat. Dersom man hadde holdt seg til bare EN enkelt kostholdsplan (og forhåpentligvis klappet igjen smella si, fordi ingen andre gjester har noe som helst "interesse" for det konstante gnålet deres) så ville det selvfølgelig vært en helt annen sak. problemet er at hun ikke en gang klarer å holde på sin egen kostholdsplan i det hele tatt. Samtidig som hun gnåler konstant, og kommer med masse forskjellig dritt mot alle andre gjester som ikke ønsker å spise nøyaktig som kostholdet de preker om (som de ikke en gang gidder å holde selv) så blir det selvfølgelig irriterende. Eller hun pælmer innpå sukker-fri brus, samtidig som hun kommer med masse dritt mot andre gjester som drikker vanlig brus. Eller hun kan stappe innpå to eller tre større kake-stykker. Samtidig som en annen gjest bare spiser ett enkelt kake-stykke. Men andre gjester er mest interessert i å skravle om andre ting sammen med andre gjester. Dermed spiser de selvfølgelig mindre kake, eller what ever. Selv om de rekker å forsyne seg både to og tre ganger, samtidig som andre spiser en enkelt mindre porsjon. Så føler de at de liksom har "rett til" å komme med masse dritt, dersom noen endelig forsyner seg en gang til. Anonymkode: 06ca0...a92 Vet hvordan det føles - jobber ved serveringssted og har spesielt en stamgjest som klager på manglende allergi tilpasninger osv ( spor av gluten og melk blant annet) ... Det er så grusomt att hun kun kan drikke kaffe og medbrakt ernæringsdrikke. Men dagen etter så spiser hun Svele med brunost og softis... Vet ikke helt hva jeg gjør feil med softisen og svelene som gjør de melk og gluten vennlige. 14
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2022 #1972 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du skulle bare visst hvor ofte bruder må gjøre rare rokkeringer for å tilrettelegge for mennenes behov, og så ender de med å få hele "skylda" når gjestene syns det er ubehagelig. Anonymkode: 9d19f...e54 Som hva da?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2022 #1973 Skrevet 3. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 20.10): Mye morsomt men også tragisk å lese her. Jeg har hørt om et gammeldags bondebryllup for noen år siden, som tok en interessant vending. Seremonien foregikk i en liten kirke på stedet, og brudeparet ble kjørt med traktor til festlokalet. Flere griller var ferdig til bruk, og alle gjestene hadde med egen grillmat. Brudgommens foreldre er svært religiøse, mens brudens familie er i motsatt ende av skalaen. Det var en kjempekoselig middag og kaffeselskap. Men så startet festen. Brudens sønn på 15 fra et tidligere forhold, drakk seg drita full og måtte legges i seng kl 22. Moren til brura fulgte opp og ble sanseløst beruset. Hun gikk overende og fikk skrubbsår på nesa og blødde stygt. Hun ble deretter kjørt hjem før midnatt, og etter det jeg har fått hørt spydde hun ned bilen på tur hjem. Men brura selv var ikke noe dårligere, full som en alke gikk hun ned til elva og la på svøm i brudekjolen. Da hun kom opp fra vannet, skrevet hun over ei bjørk og gjorde jokkebevegelser og stønnet som om hun hadde sex. Fin familie😀 Anonymkode: e26f6...0c7 Høres faktisk ut som en morsom familie. Anonymkode: 7c033...bba 9
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2022 #1974 Skrevet 3. februar 2022 AlwaysB9ce skrev (3 minutter siden): for å tilrettelegge for mennenes behov Som er?
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2022 #1975 Skrevet 3. februar 2022 AlwaysB9ce skrev (1 minutt siden): og få fred fra en gal dame En fyr ber altså dama hans om å sørge for at han får fred fra en gal dame, istedenfor å gi denne gale dama beskjed selv?
Gjest O.G. Skrevet 3. februar 2022 #1976 Skrevet 3. februar 2022 AlwaysB9ce skrev (1 minutt siden): gale damer er nettop det gale damer. Gale damer kommer med falske beskyldninger mot menn. Derfor er det bedre å bruke en dame til å snakke med en gal dame. Gale damer går det ikke ann å snakke med fordi de ikke evner å lytte. Hvilke beskyldninger og hvordan vet du disse beskyldningene var falske? Mannen virker bare skremt og redd for å stå opp for seg mot disse falske beskyldningene hvis han sender dama si for å snakke med henne.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1977 Skrevet 5. februar 2022 Jeg hadde tidligere en kollega (opprinnelig fra Sør-Afrika) som egentlig skulle ha giftet seg med en kusine. Det var i alle fall det familien deres ønsket. Men i stedet giftet han seg med en kvinne han hadde blitt kjent med fra Sverige. Til bryllupet som foreldrene hans hadde sett i stand, dukket han ikke en gang opp fordi han ikke ønsket å gifte seg med noen de hadde valgt ut for ham. Til bryllupet mellom denne personen og hans kusine, dukket visst nok en hel haug med mennesker opp fra deres familie / omgangskrets. Men alt sammen gikk jo selvfølgelig rett til Helvete, fordi denne fyren aldri dukket opp. Anonymkode: 944ee...f5d 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #1978 Skrevet 17. februar 2022 Jeg synes stort sett bryllupet mitt var greit, men noen ting gjør meg litt trist. Jeg spurte min far på forhånd om han ville danse med meg (far/datter dans), og viste han hvilken sang jeg ønsket meg. Han svarte nei, men han danset i sitt eget bryllup noen måneder senere. Og med min søster i hennes 1 år senere til «min» sang. Ene gjesten ble litt for full, og klarte søle vin over kjolen min. Slik at den plutselig var hvit med masse røde flekker. I tillegg oppdaget jeg at ganske mye av maten som var igjen etter middagen plutselig var forsvunnet, min svigermor hadde tydeligvis sendt mat med familien sin hjem når de dro. Synes det var litt frekt sia hun ikke akkurat hadde betalt noe for bryllupet. Anonymkode: b9159...77f 9 11
Djungelvrål Skrevet 17. februar 2022 #1979 Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes stort sett bryllupet mitt var greit, men noen ting gjør meg litt trist. Jeg spurte min far på forhånd om han ville danse med meg (far/datter dans), og viste han hvilken sang jeg ønsket meg. Han svarte nei, men han danset i sitt eget bryllup noen måneder senere. Og med min søster i hennes 1 år senere til «min» sang. Ene gjesten ble litt for full, og klarte søle vin over kjolen min. Slik at den plutselig var hvit med masse røde flekker. I tillegg oppdaget jeg at ganske mye av maten som var igjen etter middagen plutselig var forsvunnet, min svigermor hadde tydeligvis sendt mat med familien sin hjem når de dro. Synes det var litt frekt sia hun ikke akkurat hadde betalt noe for bryllupet. Anonymkode: b9159...77f Svigermoren din stjal mat?? 11 2 1
PetraPerlesukker Skrevet 18. februar 2022 #1980 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 18.01): Jeg synes stort sett bryllupet mitt var greit, men noen ting gjør meg litt trist. Jeg spurte min far på forhånd om han ville danse med meg (far/datter dans), og viste han hvilken sang jeg ønsket meg. Han svarte nei, men han danset i sitt eget bryllup noen måneder senere. Og med min søster i hennes 1 år senere til «min» sang. Ene gjesten ble litt for full, og klarte søle vin over kjolen min. Slik at den plutselig var hvit med masse røde flekker. I tillegg oppdaget jeg at ganske mye av maten som var igjen etter middagen plutselig var forsvunnet, min svigermor hadde tydeligvis sendt mat med familien sin hjem når de dro. Synes det var litt frekt sia hun ikke akkurat hadde betalt noe for bryllupet. Anonymkode: b9159...77f Shiit så frekt!🤯🤬🤬 er jo dere som skulle fått restene!!! 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå