AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1161 Del Skrevet 12. mars 2018 On 3/10/2018 at 12:41 AM, AnonymBruker said: Var i et bryllup for noen få år siden hvor plutselig brudeparet stiller seg på dansegulvet for «pengedansen», brudgommen har skiftet til en skjorte med trykk av masse sedler. Greia med denne dansen var at man fikk danse med endten bruden eller brudgommen mot at man betalte en liten slant, aner ikke hvor mye folk betalte men synes dette var skikkelig merkelig Anonymkode: e1fe5...7d6 Vanlig i amerikanske sørstatsbrylluper det der Anonymkode: d365f...752 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #1162 Del Skrevet 31. mars 2018 Bump? Anonymkode: 30461...a4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #1163 Del Skrevet 26. mai 2018 Bump! Anonymkode: 7b113...b23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. mai 2018 #1164 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg ville sagt til mine foreldre at da trengte de ikke ta mer kontakt, siden de allerede hadde meldt seg ut av livet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. mai 2018 #1165 Del Skrevet 27. mai 2018 9 timer siden, The Kitten skrev: Jeg ville sagt til mine foreldre at da trengte de ikke ta mer kontakt, siden de allerede hadde meldt seg ut av livet mitt. ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. mai 2018 #1166 Del Skrevet 27. mai 2018 21 minutter siden, sofie777 skrev: ???? Haha, feil tråd! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #1167 Del Skrevet 27. mai 2018 Værste jeg har sett/ opplevd. Bruras mor rakk ikke vielsen grunnet dårlig planlegging, og hun dro rett til selskapslokalet. Anonymkode: 40902...bcc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2018 #1168 Del Skrevet 16. juni 2018 Flere som har noe? Anonymkode: 96114...c0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1169 Del Skrevet 17. juni 2018 Brudeparet som lot sine små barn løpe hylende opp og ned midtgangen i kirka under vielsen Brudgommen som var sørpe full klokka syv Brudepiken som var tydelig hangover De som hadde så stramt tidsskjema at folk ble fratatt tallerkner med mat på fordi middagstiden var ferdig Brudgommen med slitte gamle tennissokker under dressen (de var misfargede og hullete) Gjestene som skravlet non stop gjennom vielse og taler og alt Sangheftene... hver gang jeg ser et sanghefte på bordet fylles jeg med gru. Of hvorfor er de alltid så lange?! Anonymkode: 6cac3...2e7 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1170 Del Skrevet 17. juni 2018 Og dette er bare fra i år altså (forskjellige bryllup da) Anonymkode: 6cac3...2e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1171 Del Skrevet 17. juni 2018 Søsteren min var i et bryllup hvor brudgommen ble absolutt dritings, tafset henne på puppen og det ble fanget opp på flere bilder. Usikker på om det paret holder lenge. Anonymkode: 09e49...3d9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 25. juni 2018 #1172 Del Skrevet 25. juni 2018 Var i bryllup igår. Det hele gikk forsvåvidt greit for seg. På tross av at paret er ganske alternative var selve bryllupet ganske tradisjonelt, takket være brudgommens veldig religiøse familie. Første gang jeg har vært med på bordbønn i bryllup.. Sermonien i kirken var også flere bønner enn noe annet, men men. Konstrasten glad-kristen familie som danser edru til den sjuende ABBA-låta mot den andre siden av familien som drikker og røyker på parkeringsplassen var underholdene da. Ellers noterte jeg meg selv at om det kommer mye barn i mitt bryllup skal jeg sørge for underholdning for dem. Her var det minst 12 unger i en alder av 4-12 og ingen aktiviteter planlagt, så da gikk det utover å leke med bordpynt og gjemsel under bordene der folk satt. Det er helt ok det altså, men jeg hadde nok fiksa noen aktiviteter, leker og kanskje noen fargeleggingsbøker til under middag/taler. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pultost Skrevet 25. juni 2018 #1173 Del Skrevet 25. juni 2018 Det verste jeg har sett i bryllup er vel en og annen gjest (veldig ofte en kompis av brudgommen) som er drita før middagen er omme, men det tror jeg vel at de fleste har opplevd. Utover det kan jeg ikke komme på noe nevneverdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1174 Del Skrevet 25. juni 2018 Bryllupet hvor flere av de inviterte gjestene ikke fikk beskjed om at de ikke var invitert til selve bryllupsmiddagen og dermed ikke fikk bordplass. Anonymkode: e2067...d61 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1175 Del Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bryllupet hvor flere av de inviterte gjestene ikke fikk beskjed om at de ikke var invitert til selve bryllupsmiddagen og dermed ikke fikk bordplass. Anonymkode: e2067...d61 Konge! Anonymkode: 4f566...468 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1176 Del Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Konge! Anonymkode: 4f566...468 De reiste hjem, forståelig nok. Anonymkode: e2067...d61 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #1177 Del Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De reiste hjem, forståelig nok. Anonymkode: e2067...d61 Skjønner jeg godt at de gjorde. Anonymkode: 4f566...468 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tockit Skrevet 25. juni 2018 #1178 Del Skrevet 25. juni 2018 Hva enkelte har på seg 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 26. juni 2018 #1179 Del Skrevet 26. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De reiste hjem, forståelig nok. Anonymkode: e2067...d61 Kom de tilbake til kaffen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hu i byen Skrevet 26. juni 2018 Populært innlegg #1180 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) Er en stund siden sist jeg bidro nå, prøver å la det bli litt avstand mellom hendelsen og når jeg skriver om det i tilfelle noen kjenner seg igjen... - Brudgommens forlover hadde med seg en +1 som åpenbart var innleid for anledningen.. Og det var sånn skanky, uclassy ei... som virkelig ville jobbe.. Såå brudgommens onkel fikk seg en handjob i garderoben, etter lapdancen hun prøve å gi brudgommen.. ved middagsbordet... 😮 - Ellers har vi brudens fetter som greide å annonsere at han og kjæresten (kona) hadde vært på tinghuset samme dag for å gifte seg.. Dette ble annonsert rett før bruden kom inn til vielsen.. Og brudens tante insisterte(!) på at på at fotografen som var innleid for anledningen skulle ta bilder av det "andre brudeparet" også, og at det skulle være to omganger med såpebobler og slik utenfor, for begge parene.. Heldigvis hadde de hatt en dreven toastmaster, som klubba ned alle forsøk på å tale til "det andre paret", og han hadde opplevd at det var folk som hadde meldt seg som talere for å tale til "det andre paret"... Synes det var trist at det ble så mye fokus på dette på et annet brudepars store dag.. Fetteren innrømte at de hadde valgt dag for å få "gratis selskap" med "mesteparten av de han ville ha invitert uansett" Edit: Var ikke ferdig - Et litt "omdiskutert" par skulle gifte seg.. De hadde møttes når begge var i forhold, så folk var litt "grinete" på de, men mange hadde sagt de kom i bryllupet med følge og hele pakka.. Så det var ordnet i stand til rundt 200 personer.. Det kom rundt 70 personer, og det vil si at det var flere plasser tomme enn det var oppmøtte gjester.. Fikk så vondt av de. Hvis man ikke ville i bryllupet kunne man heller ha meldt avbud, enn at de skulle bruke en formue på mat til folk som ikke kom.. Men det var vel for å straffe de.. Endret 26. juni 2018 av Hu i byen Var ikke ferdig 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå