Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?

Coriander

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du skal se det er nettopp onkel Lars-Henning du diskuterer med :Knegg:

Anonymkode: d7242...77b

Hahaha!!

Anonymkode: 17514...5e3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så det er arrogant å kalle noen med de der hybridkameraene som koster 800 kr når de vifter meg med utstyr til 300.000 kr vekk fordi de mener det er viktigere å få bilder av paret som har betalt MEG 30.000 kr for å være der og ta bildene fordi de liker MINE bilder og ikke onkel Lars-Henning sine? De fleste brudeparene jeg fotograferer for skriver i kirkeprogrammene sine at de har leid inn profesjonell fotograf og at folk skal ta hensyn til dette på forskjellige måter - likevel kommer denne onkel Lars-Henning med et rosa lite digitalkamera/speilrefleks på auto og rydder meg av veien fordi han er viktigere og hevet over enhver annen. Ja, da må jeg få lov å si at sånne gjester er irriterende syns jeg - på et anonymt forum.

Jepp, jeg har bilder av det fra flere bryllup.. :-)

Det er nesten så jeg ikke tror deg, de eneste som jeg tenker kan møte opp slik er psykisk utviklingshemmede.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Mystix skrev:

Det er nesten så jeg ikke tror deg, de eneste som jeg tenker kan møte opp slik er psykisk utviklingshemmede.

Det er ikke noen av de som har virket psykisk utviklingshemmede... Du får jo tro hva du vil, jeg har pcen full av bilder som bekrefter det :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja, så det er arrogant å kalle noen med de der hybridkameraene som koster 800 kr når de vifter meg med utstyr til 300.000 kr vekk fordi de mener det er viktigere å få bilder av paret som har betalt MEG 30.000 kr for å være der og ta bildene fordi de liker MINE bilder og ikke onkel Lars-Henning sine? De fleste brudeparene jeg fotograferer for skriver i kirkeprogrammene sine at de har leid inn profesjonell fotograf og at folk skal ta hensyn til dette på forskjellige måter - likevel kommer denne onkel Lars-Henning med et rosa lite digitalkamera/speilrefleks på auto og rydder meg av veien fordi han er viktigere og hevet over enhver annen. Ja, da må jeg få lov å si at sånne gjester er irriterende syns jeg - på et anonymt forum.

Jepp, jeg har bilder av det fra flere bryllup.. :-)

Gjestene har faktisk full rett til å fotografere de også, men de trenger ikke stille seg opp rett foran den innleide fotografen

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, Honey Dew skrev:

Gjestene har faktisk full rett til å fotografere de også, men de trenger ikke stille seg opp rett foran den innleide fotografen

Selvfølgelig har de det - men du aner ikke hvor utrolig mange bilder de ødelegger. Det er derfor jeg sier det.
Så ja, det var jo ikke noe annet enn dette jeg mente.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Honey Dew skrev:

Haha, jo, det synes jeg! Hvis brudeparet er så nedsnødd at de bruker tusenvis på fotograf for å få bilder fra hele dagen (altså ut over normale brudebilder), så har de godt av en realitetssjekk. Med mindre de er kongelige eller skal ha bildene i  Se og Hør....

Anonymkode: c546d...e45

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Monday, June 05, 2017 den 22.57, Mystix skrev:

Orket ikke se hele, så bare klipp. Utrolig kjedelig.  Hva er poenget i filmen egentlig??

SÅ UTROLIG KLEINT!! 

Anonymkode: 76a61...cf1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2017 den 22.57, Mystix skrev:

Orket ikke se hele, så bare klipp. Utrolig kjedelig.  Hva er poenget i filmen egentlig??

Hvis du ikke har fått med deg poenget så har du kanskje hoppet litt for mye gjennom klippene,

uansett poenget er å vise hvorfor vi er forsinket og mest av alt for å få folk til å le.

Hver sin smak, gjestene synes ikke det var kjedelig ihvertfall.

La med innholdsfortegnelse for de som ikke klarer å se mer en små klipp :-)

Innhold:
00:00 - Fra bryllupsfesten før videoen starter
00:49 - Brudgommen's drøm
02:42 - Bruden's drøm
04:05 - Oppvåkningen
04:28 - Løpingen
04:53 - Mister bilnøklene
05:31 - Kjører sparkesykkel
05:55 - Krasjet
06:12 - Stjeler en golfbil
07:18 - Ingen vei over elva, Stå Jetski kjøring
09:43 - Strippingen
09:54 - Løper siste stykket
10:15 - Siste fiks før entré
10:52 - Bryllupsentréen

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2017 den 19.54, npxnaish skrev:

Ble litt kåååååt av det glimtet av Espens bleike stramme kropp og fårete glis! Heldige Trang!

Morsom video, men de burde holdt mer hender.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen som har noen flere historier å komme med? 

:mynona:    

Anonymkode: 30461...a4c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke

Har jeg fortalt om når brudgommens søsken ble så kranglevorne på natten at de kastet nattmaten på hverandre? Når de var ferdige satte de seg til å drikke videre med ertesuppe i håret. Staselig gjeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nattmat vanlig?   Kakene kommer jo ikke på bordet før i 23-24 tiden på natten.  Hvorfor skal man ha nattmat i tillegg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mystix skrev:

Er nattmat vanlig?   Kakene kommer jo ikke på bordet før i 23-24 tiden på natten.  Hvorfor skal man ha nattmat i tillegg da?

I alle bryllup jeg har vært i (ca 12) har det vært kaker i 19-21 tiden, og så har det blitt satt fram nattmat i 00-01 tiden. Det er samme tidsløp vi planlegger. Har inntrykk av at nattmat er ganske vanlig 😊

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, MrsWeasley skrev:

I alle bryllup jeg har vært i (ca 12) har det vært kaker i 19-21 tiden, og så har det blitt satt fram nattmat i 00-01 tiden. Det er samme tidsløp vi planlegger. Har inntrykk av at nattmat er ganske vanlig 😊

Ok, hvordan rekker dere kake i 19 tiden når middagen ofte begynner 17 og varer 2-3 timer?   Har vært i endel bryllup men aldri fått nattmat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg skrev 19-21 tiden 😅 Det har variert litt. Selv tenker vi middag i 16-tiden og har da litt bedre tid. Jeg har vært borti nattmat både i bryllup og runddager, og da enkle ting som pølse med brød og suppe. Skulle ikke tro det var plass etter en lang kveld, men det er overraskende godt med saltmat på natta 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, Mystix skrev:

Ok, hvordan rekker dere kake i 19 tiden når middagen ofte begynner 17 og varer 2-3 timer?   Har vært i endel bryllup men aldri fått nattmat. 

Regner med at det er vanligere at kaker serveres i 21-tida enn 19. Siste bryllup jeg var i så serverte de nattmat i 3-tiden. Kanskje du bare drar hjem for tidlig? :fnise: har aldri vært i ett bryllup uten nattmat. Men det serveres som regel først når dansinga begynner å dabbe av.

Anonymkode: 9f9e0...595

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.6.2017 den 19.54, npxnaish skrev:

Hvis du ikke har fått med deg poenget så har du kanskje hoppet litt for mye gjennom klippene,

uansett poenget er å vise hvorfor vi er forsinket og mest av alt for å få folk til å le.

Hver sin smak, gjestene synes ikke det var kjedelig ihvertfall.

La med innholdsfortegnelse for de som ikke klarer å se mer en små klipp :-)

Innhold:
00:00 - Fra bryllupsfesten før videoen starter
00:49 - Brudgommen's drøm
02:42 - Bruden's drøm
04:05 - Oppvåkningen
04:28 - Løpingen
04:53 - Mister bilnøklene
05:31 - Kjører sparkesykkel
05:55 - Krasjet
06:12 - Stjeler en golfbil
07:18 - Ingen vei over elva, Stå Jetski kjøring
09:54 - Løper siste stykket
10:15 - Siste fiks før entré
10:52 - Bryllupsentréen

Piiinliiiig og ikke det spor morsomt

Anonymkode: 04788...73d

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...