Gå til innhold

Afaia


Afaia

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Oi, ble både litt sånn :sad: og mye sånn :hjerter_rundt: nå da. Håper det går bra med mor til kjæresten. Jeg mistet mamman min i kreft for 15 år siden, så jeg vet hvordan han har det nå. Men mange overlever kreft i dag, så håper prognosene hennes er bra :)

Kos deg masse med kjæresten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig lite hyggelig å tenke på dette. Hun blir operert allerede denne uka, så det går antageligvis bra, men kreft er fortsatt kreft. Han er jo positiv, så da må jeg være det også.

Nydelige kjæresten min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er viktig å tenke positivt i en slik situasjon. Selv om man får mange forskjellige tanker og følelser som svinger i alle retninger når en er midt oppe i noe sånn.

Godt tegn at hun blir operert så fort da, så håper jeg at alt går bra med henne :)

Så deilig å se hvor forelsket du er :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er han hos moren sin, så jeg er hjemme. Godt at han dro til henne..

Han er virkelig fantastisk. Hele han bare lyser godhet og snillhet og jeg blir oppriktig glad av å være hos han. I går kveld lå han å så på meg og sa "nå stråler du igjen.. solstrålen min" Hihi.. Herlige herlige mannen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter.

Sov hos kjæresten som vanlig i natt :hjerter_rundt: Det er så rart at vi sover sammen hver eneste natt. Hihi.. Fordel er at jeg slipper å skifte sengetøy lenger. :ler: Er jo aldri i den senga!

Jobbe jobbe jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg skal skrive mer om hvor god kjæresten er. Here goes:

Er det muulig å være så forelska som jeg er nå? :strix:

Han er så vanvittig nydelig herlig og fantastisk! Han er borte i hele dag, så ikke sikkert jeg får sett han og er nesten så jeg savner han allerede!

I morgen blir moren hans operert, og han skal til legen. Han har hatt et litt kinkig problem noen dager etter at han kom hjem fra syden, så jeg beordret han til legen. Skjønner at det ikke er noe moro, men han gjorde (utrolig nok) som jeg sa og bestilte time. Blir spennende å se hva legen sier.

***

Fikk en stoor oppgave på jobb i dag. Jeg alene skal kjøre seminar for en gjeng mennesker som jobber i et tilsvarende firma i Oslo. Hoho!! :biggrin: Skummelt, men herlig at de har tro på at jeg fikser det. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en tøff nyhet kjæresten din har fått.

Heldigvis har han deg til god støtte :klemmer:

Morsomt at de tiltro til deg på jobb!

Og jeg er sikker på at du klarer oppgaven fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en veldig tøff nyhet.. Vi har egentlig ikke snakket noe mer om det, men han vet nok at jeg er der for han om han vil snakke om det. Jeg vet ikke om jeg faktisk skal si akkurat det, eller bare tro at han vet det. Jeg skal uansett støtte han så godt jeg kan, uansett hvordan han takler dette. Om han vil prate eller være alene eller hva det skal være..

Ble veldig glad for den oppgaven på jobb ja :jepp:

Får satse på at jeg gjør en god jobb der. Datoen er ikke satt ennå, men da kan jeg i det minste begynne å forberede meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ååååå, så deilig å lese om slik forelskelse :hjerter_rundt:

Jeg er sikker på at han snakker med deg om det han har på hjertet, og at han skjønner at du er der for han. Men det skader jo ikke å snakke om det med han likevel :)

Så flott at du fikk ansvar for det seminaret! Alltid moro å få tillit og ansvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi redd jeg skriver om det litt for mye her, men det er jo min dagbok da så da er det vel lov :sjenert:

Jeg tror ikke jeg kommer til å nevne så mye om det nå, han får ta det opp selv. Han gjorde jo det sist... Er bare redd for å si eller gjøre noe dumt :sukk:

Kjempemoro at jeg fikk den oppgaven ja. Har hatt noe tilsvarende før, men i myye mindre skala! Fikk lederstillingen jeg er i nå for snart et år siden (i en alder av 23, 5 mnd i jobb etter skolen) så alle slike ting er nye utfordringer for meg. Har mye ansvar på jobb fra før siden jeg er direkte leder for 7 personer, men blir godt å få litt nye oppgaver og å komme seg ut av bygningen!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi.. Da kom kjæresten hjem og ba meg komme med en gang! :biggrin:

Han er så god! :strix:

Dette er egentlig uvant for meg. Min første kjæreste som jeg etterhvert ble samboer med syns det egentlig var nok å se meg annenhver helg, og det neste forholdet var med avstand på 60 mil, så er ikke vant til en som virkelig vil treffe meg hver eneste dag. Derfor, :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel dag på jobb, men det tar seg forhåpentligvis opp. :sukk:

Kjæresten spurte meg i går om jeg vil være med å treffe broren hans + samboeren i dag. Hjelp!! Jeg har møtt noen kompiser osv, men det var før vi var kjærester. Møtt moren hans også da.. Men nå er det liksom første gang jeg skal introduseres som kjæresten hans! Og han er _mye_ sammen med broren og dama hans så det er veeldig viktig at de ikke misliker meg. Skummelt skummelt, men veldig fint at han ville ha meg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: for kjæreste som både vil se deg hver dag og som vil introdusere deg til familien!

Og bror + samboer kommer helt sikkert til å like deg, du er jo hans brors utkårede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kræsja bilen på vei til jobb i dag :(

Bilen ble veldig skadet og ble kjørt bort av Falcken. I tillegg har jeg kun delkasko, så må betale hele reparasjonen selv. En kollega kjørte meg til legen, men jeg er ikke skadet. Litt vondt i nakken og ekstremt vondt i hodet, men det kan nok komme av sjokket også. Ei snill venninne henta meg på jobb, så jeg fikk kommet hjem.

:(:(

En snill nabo kjørte meg til verkstedet for å se på bilen, og det er forhåpentligvis ikke såå ille som først antatt. Men dyrt blir det uansett. Faen faen faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Uff, det hørtes ut som en skikkelig ekkel opplevelse! Godt at alt gikk bra med deg, og at du ikke ble skadet.

Håper du har fått roet nervene litt nå da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt roligere nå. Verste er at jeg har gjort meg så vanvittig avhengig av bilen at jeg er frustrert over å ikke ha den. Har 4,5 mil hver vei til jobb, så bare det er et styr.

Men men, jeg får innfinne meg med å gå en halvtime hver vei til toget og ta toget i halvannen uke fremover. Verkstedet ringte i dag og hadde funnet alle delene jeg trenger brukt, så får hele jobben inkl. deler for 20 000. Det er det jeg håpet på, ikke over 20k. Får tilbake bilen i slutten av neste uke. Det er egentlig vanvittig bra.

Men da var sparekontoen borte. Har vært flink siden juni og klart å spare opp litt over 20k, så det var flaks jeg hadde det på konto. Men kjipt å se at den kontoen står i 0 igjen :sur:

I dag var kurset jeg skulle holde, så har brukt hele dagen i Oslo. Jeg er fornøyd med egen innsats og virket som de også var fornøyde.

2 dager igjen til København. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så utrolig kjedelig å måtte ut med alle sparepengene dine :(

Hadde det skjedd meg, hadde jeg blitt veldig fortvilet. Syns det virker som du tar det med fatning :)

God tur til København :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...