Gå til innhold

Afaia


Afaia

Anbefalte innlegg

Gammel bruker i ny utgave.

Jeg skriver verken interessant, spennende eller morsomt men jeg liker å ha en dagbok hvor jeg kan fyre løs for meg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg først begynner å skrive skal det kanskje ikke så mye til å kjenne igjen hvilken bruker jeg har vært tidligere, men det får så være.

Søndag i dag. Våknet forholdsvis tidlig og fikk lyst på litt selskap. Flaks å ha en god nabo som stod på døra mi fem minutter senere. Først 13:45 fikk vi dratt oss ut av senga. :sjarmor:

I dag har jeg (for en gangs skyld) ingenting på tapetet, MÅ vaske klær (det verste jeg vet!!), ellers blir det bare å slappe av. Sola tittet nettopp frem så kanskje jeg bør sette meg ut å slikke litt sol?

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver litt til jeg... *kjeder meg*

Vasken er satt på, og sola forsvant. Jaja..

Av og til skulle jeg virkelig ønske jeg kunne lese menns tanker! (merk: av og til).

Skjønner ikke hvorfor jeg tenker så mye på hva han føler når jeg ikke helt har funnet ut av mine egne følelser enda! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter.

Dro en tur til en gjeng venner i går kveld, og så stakk jeg innom min kjære nabo når jeg kom hjem. Ble til at jeg sov over hos han i natt. Koselig med en arm å sove på av og til. :)

Prøvde å snike meg hjem litt over halv sju i dag morges, og litt senere kom det en sms fra hu som bor nærmest meg: "PS: det lønner seg å ikke bruke høye hæler når du sniker deg inn om morgenen ;)" Hehe.. Tror nok folk snart begynner å innse at noe er på gang mellom han og meg, men det er ikke så nøye..

Er veldig spent på morgendagen, da får jeg vite om kontrakten min gjøres til fast stilling. :surprised:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag.. Skjebnedag, om jeg forstod sjefen min rett. :) Skal i møte nå kl 9, så får vi se hva som skjer. Skummelt skummelt.

Ny herlig natt hos naboen. Godt å ikke alltid sove alene. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbsaken gikk supert, jeg fikk fast stilling og er superglad. :-D Gikk litt opp i lønn også, men er bare glad for at stillingen ble omgjort fra midlertidig til fast. Jeg var allerede fast ansatt men dette er en lederstilling som var viktig for meg å beholde... :biggrin:

Lite som skjer av andre ting for tiden... Sov hos naboen igjen i natt og selv om klokka ringte kl 6 kom vi oss ikke ut av senga før kl 8. :sjarmor:

Begge to veldig for seint på jobb.. Takk og lov for flexitid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ålreit helg, ikkeno spesielt egentlig. Feira bursdagen til min beste venninne på lørdag. Var en gjeng på kino bare. Så Hangover og den var utrolig kul :biggrin:

Sov hos naboen igjen i natt, og "samtalen" kom opp. Ikke veldig oppløftende siden han sier han er så usikker, men det går seg til. Vi bare fortsetter som før og ser an hva vi føler. Helvete :sukk:

Skjønner jo at han er usikker på om han vil inn i et nytt forhold nå, siden han ble singel for bare et par mnd siden men det var litt ekkelt å høre.

Får håpe marginene er på min side i denne saken, men nå som jeg endelig virkelig har funnet en kar som oppfyller alle kravene på min "jeg vil ha"-liste så går det i dass..

Og jeg tok ankelen min skikkelig i går. Tråkka over og tryna skikkelig. Skrubba opp leggen og hendene, men ankelen trur jeg det gikk ille ut over. Har slitt med dårlige leddbånd i den noen år og røket det 7 ganger nå. Nå føles det verre enn det har gjort tidligere, så om det ikke bedrer seg i løpet av dagen i dag får jeg ta en tur på legevakta i kveld. Ævve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Frustrert altså :sukk:

Nå har jeg holdt på med denne karen i tre mnd, hvor vi har vært sammen nesten hver eneste dag og minst halvparten av nettene. Jeg klarer ikke lese hva han vil, og tør ikke ta det opp. :sukk:

Kan han ikke bare fortelle meg hva han føler........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei :vinke:

Tittet innom dagboken din på min ferd i dagbokverdenen, så da ville jeg legge igjen et lite spor :)

Skjønner at du er frustrert over han fyren du holder på med altså. Men jeg tenker at når dere har holdt på i 3 måneder, må han jo være interessert i deg også. Kanskje han tenker akkurat som deg, at han gjerne vil vite hva du føler?

Etter 3 måneder bør man kunne ta "den praten", for å vite hvor man står. Du har jo masse å vinne på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Du fikk med deg at jeg snek rundt i boka di i går altså ;) Må innrømme at jeg leste hele greia... :sjenert:

***

I dag klarte jeg det jeg aldri klarer på lørdager. Sove skikkelig lenge! Våkna ikke før halv tolv, og det var helt nydelig! Fikk noen meldinger av Han, som er bortreist for øyeblikket. Det var kos. I min jentehjerne tenker jeg at han tenker på meg, selv om han er borte, siden han sender meldinger. Hihi.. Snille gode kjekke mannen. :rødme:

Hittil har jeg egentlig ikke gjort noe som helst.. Betalt 5 ekle regninger som datt ned i innboksen min for et par dager, og satt på en klesvask. Jøssenammen så effektiv på en lørdag da.

Fikk melding fra ei venninne tidligere i dag om å komme en tur til hu. "Ta med broderi og bikini". Hmm? Broderi er greit nok, vi sitter ofte å broderer og skravler når vi er sammen. Hu er gravid så det er liksom ikke så mye party der i gården for tiden. Men bikini? Det er kaldt og regn ute... :klø:

Viste seg at hun har kjøpt sånn spaboblebad til å ha ute, så det skal vi visst gjøre i kveld. Diggedigg :biggrin:

Og hvis jeg er ekstra heldig kommer Han hjem i kveld også, så kanskje det blir litt kos på meg. Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hei igjen :)

Nei, jeg tenkte faktisk ikke over at du var og leste dagboken min. Hyggelig det da :)

Klart Han tenker på deg, ellers hadde han ikke sendt meldinger. Såpass vet jeg da om mannfolk, selv om jeg tryner noen ganger i den forbindelsen jeg også ;)

Høres ut som du får en fin lørdag. Kos deg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en finfin kveld. :)

Kjøpte meg "He's not that into you"-filmen som nettopp kom på dvd nå. Hvis jeg våkner altfor tidlig i morgen blir det nok laptop og film i senga før jeg står opp.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en sjeldenhet for meg i dag. Klokka er halv ett og jeg ligger fortsatt i senga. Vært oppe noen ganger riktignok. Til og med spist frokost i senga. Herre så mye hyggeligere det er å være to... (sutre sutre)

Ei venninne ringte nettopp og ville komme innom, men jeg inviterte meg selv til henne istedet. Så MÅ jeg opp av senga og ut av huset.

Det merkelige er vel at jeg ikke har dårlig samvittighet engang. Normalt har jeg dårlig samvittighet om jeg sover bittelitt for lenge. Deilig. :)

Nå er det bare fem arbeidsdager igjen, så er det endelig to ukers etterlengtet ferie. :hjerte:

Jeg og Han skal muligens på hytta, men det er usikkert enda..

Endret av Afaia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga over. 5 arbeidsdager igjen til ferie.

Fikk noen timer hos Han i går også. Det var jo hyggelig det, som vanlig. :)

Snakka litt om hytteturen, og det var ikke så veldig oppløftende. Ser ut til at det ikke blir noe av...

Og spenningshodepinen min har kommet tilbake. :sur:

Kanskje jeg må bite i det sure eplet og bestille meg time hos fysio. Er visst ekstremt anspent i nakke og skuldre. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk. Når jeg sitter å tenker over opplegget til meg og Han er jeg egentlig skikkelig drittlei. Skulle ønske vi bare kunne si "sånn er det, vi er kjærester" eller finne ut at det ikke blir noe. 3 mnd med denne usikkerheten sliter på meg merker jeg. Jeg er redd for å si noe galt hele tiden... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Usj, skjønner at det er kjipt. Men du har vel ikke noe å tape på å prate skikkelig med han? Kanskje han tenker det samme som deg?

Og ta vare på nakken din. Noen behandlinger hos fysio hjelper gjerne godt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Hei!

Ville bare legge igjen litt medfølelse!

Jeg hadde samme opplegg for noen år siden, og det sleit veldig på selvtilliten min...Utrolig frustrerende!

Håper naboen din tar til fornuften snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, skjønner at det er kjipt. Men du har vel ikke noe å tape på å prate skikkelig med han? Kanskje han tenker det samme som deg?

Og ta vare på nakken din. Noen behandlinger hos fysio hjelper gjerne godt på :)

Jeg veit liksom ikke om det er positivt eller negativt å ta den praten helt enda. Er redd for å skremme han vekk ved å ta den nå, og i tillegg er jeg redd for at han skal miste interessen hvis det drøyer for lenge.

Skulle ønske han bare kunne begynne å prate om dette, så jeg slipper. :tunge1:

Nakken ja.. Gikk til legen for et halvt år siden med intenst hodepine som hadde vart i noen uker. Fikk "diagnostisert" stress, så jeg er tydeligvis tilbake der jeg var. Fysio er sikkert fint, men fikk beskjed om å ikke jobbe de dagene jeg skal til fysio og da begrenser det seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei!

Ville bare legge igjen litt medfølelse!

Jeg hadde samme opplegg for noen år siden, og det sleit veldig på selvtilliten min...Utrolig frustrerende!

Håper naboen din tar til fornuften snart!

Heisann :vinke::)

Det er frustrerende ja.. Prøver å tenke "if it ain't broke, don't fix it" men det krever viljestyrke.

Sitter å skravler med han på msn nå da, så jeg bør vel ikke klage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen til ferie! :hoppe:

Kjenner jeg blir mer og mer lei av å være på jobb nå som det nærmer seg med stormskritt!

Dagen i går ble stille og rolig. Dro å møtte ei venninne jeg ikke har sett siden påske etter jobb og var sammen med henne noen timer. Møtte ei anna venninne rett etter det, før jeg dro hjem og spiste gourmetmiddag (to rundtstykker). Ble liggende et par timer på sofaen og glo på tv... :sjenert:

Avsluttet kvelden ute med en nabo (ikke han).

Så ingenting til han i går, men det er jo greit. Så han jo ca hver dag forrige uke... Nå reiser han bort igjen i dag, så blir vel noen dager til jeg ser han igjen.

Like greit, siden jeg har uka mi :sjarmor:;)

Jeg er rar, jeg gleder meg litt til sommerferien er over og vi begge begynner på jobb igjen. Nå som jeg jobber og han har ferie sover vi ikke sammen i ukedagene siden jeg må tidlig til sengs og tidlig opp. :sukk: Blir fort godt vant ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...