Gå til innhold

Afaia


Afaia

Anbefalte innlegg

Igjen, ny teit ting å bli glad for.

:hjerte: hadde kjøpt tannbørste til meg i går. Hihi :fnise:

Det var visst på tide jeg hadde egen tannbørste hos han. Søte mannen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne småting er veldig koselige :) Trenger ikke være en diamantring for at man skal bli glad ;)

Absolutt ikke! :hoppe:

Jeg er ikke smykkejente overhode, så jeg skal ikke bruke ring før jeg evt. blir forlovet eller gift. :fnise:

***

Han er så herlig herlig herlig herlig herlig!!! :strix: :strix: :strix:

I går hadde han (igjen) middagen klar når jeg kom hjem! Han skjemmer meg bort altså... :sjarmor:

Vi slutter samtidig på jobb, men mens han har fem minutter å sykle har jeg 40 min å kjøre, så det sier seg selv at han kommer hjem før meg. Uff, høres nesten ut som vi bor sammen allerede.. Hehe..

Etter middag stakk han på kino med en kompis mens jeg fikk besøk av ei venninne.

Flere av venninnene mine har boytrouble for tia, så det er litt rart når jeg bobler over av glede. Men jeg støtter og hører og trøster som best jeg kan. Jeg skjønner godt at man ikke vil høre om andres glede når man er sur selv (ikke lei seg, sur) men det hadde jo vært hyggelig om de viste litt interesse for meg også. Men neida... Hvis jeg sier noe om oss eller meg er det bare "ja" eller "ok" til svar. Hehe..

Etter kinoen kom :hjerte: innom meg igjen, vi lå bare å kosa på soffan i et par timer før han gikk hjem. 5 min etterpå fikk jeg melding hvor han lurte på om jeg ville sove hos han. Hihihi... :rødme: Klart jeg ville!

Blir altfor godt vant for tiden jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home sweet home.

Vært hos noen venner siden jeg slutta på jobb, koselig det. :)

Fikk tatt mot til meg å snakka med venninna mi om klaginga hennes i dag. Hehe.. det var skummelt siden jeg ikke visste åssen hu kom til å reagere. Det er greit at hun gjerne må klage og betro seg til meg, men det er lov å vise interesse andre veien. Men men... får se åssen ting blir fremover. Hu bor ikke her så vi ses ganske sjelden..

Nå er det tid for en dusj og så er det film hos :hjerte:

Skal visst sove der i natt å :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk..

Det første som møtte meg på pc'n i dag var "Hard drive failure"

Lover virkelig godt for resten av dagen.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen ble ikke så ille som forventet i dag morges. Godt.

MEN, jeg begynner å bli sjuk. Skikkelig skikkelig vondt i halsen, tett i nesa og nyser mye. I tillegg er jeg sååå slapp. Men får krysse fingra for at det kun er en forkjølelse og ikke purkesjuka (svineinfluensa altså). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kort dag på jobb i dag..

Følte meg så elendig at jeg dro hjem kl 10. Sovnet i 3 timer istad, så det er et sikkert tegn på at jeg ikke er helt i form. Føler meg mildt sagt råtten fortsatt. :hjerte: tar visst sjansen så skal ned til han etterpå tenker jeg.. Han er nok smittet allerede uansett.

Endelig helg da :) Synd jeg ble sjuk.. Gleda meg stort til en konsert vi skulle på i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. fortsatt like dårlig i formen, så denne helga er skikkelig ødelagt :sur:

Skulle egentlig enten på hawaiiparty, konsert eller på festival, men slapp å velge siden jeg nå ligger hjemme istedet.

Mannen dro plutselig på hawaiiparty selv om han hele tiden sa han ikke gadd siden jeg ikke skulle. Jeg ble faktisk litt skuffa siden han ombestemte seg ila få minutter. Hvorpå han sa at jeg ikke måtte forvente at han skulle sitte hjemme å holde meg i handa hver lørdag. Dust. Han var på fest forrige helg, og reiser til Tyrkia neste helg. Dvs det er tre uker til vi får helg sammen igjen. Men men.. Jeg forventer ikke at han skal holde meg i handa, men det irriterte meg at han kl 16 sa han ikke skulle, for så kl 1630 si at han skulle.

Sikkert ekstra gretten siden jeg er sjuk selv men....

Han kommer hit å legger seg da, så jeg får vel være fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så kjedelig at du ble syk da :( God bedring :klem:

Skjønner at du ble litt sur fordi han gikk på fest uten deg, selv om du sikkert unner han litt moro også. En blir jo gjerne litt ekstra sår når en ikke er i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, fortsatt dårlig. Vært hjemme fra jobb to dager på rad nå og i dag fikk jeg sjukemelding for hele uka av legen. Like greit å være hjemme når jeg føler meg som dritt..

Tror jeg går på min første natt alene på mange uker nå. Hjelpes :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg god bedring :klem:

Ikke gøy å være sjuk, men du får bruke tida til å se filmer du ellers ikke får sett eller lese bøker (med mindre du ligger strekk ut og ikke orker noenting)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Usj, så kjedelig at du fortsatt er syk :( Men sikkert fornuftig å være hjemme til du er helt frisk igjen.

Fortsatt god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :)

***

Formen er bra og jeg er i grunn klar for jobb igjen (med tanke på formen ihvertfall).

Siden jeg ble sjuk denne uka, har jeg bare vært på jobb fire dager denne måneden. Hoho..

Mannen dro til syden nå.. :sukk: Kom hjem fra han nå, så fikk ihvertfall sove med han i natt. Har ikke ikke sett han på en hel uke siden vi begynte å være sammen i april, så dette blir rart. Håper han får en kjempefin tur, men jeg kommer til å savne han...

Jeje.. Jeg får komme meg opp og ut..

Endret av Afaia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er egentlig litt godt og savne han også. Når jeg ser han hver eneste dag rekker jeg liksom ikke å kjenne på følelsene mine, han er jo der hele tiden!

Men jeg gleder meg fryktelig til han kommer hjem.. :sjenert:

Fikk heldigvis melding fra han i går kveld, mobilen hans fungerer ikke så kommer nok ikke til å høre noe særlig mer fra han før han kommer hjem. Men var snillt av han å informere meg, så jeg ikke sendte melding og ble gretten for at han ikke svarte (jada, det kunne jeg blitt).

Jeg trives ikke på jobb for tiden, vanskelig å få ting endret til de bedre men jeg får bare være tålmodig. Det er slitsomt å være mellomleder merker jeg...

Hemmelig nedtelling: 5 dager til han kommer hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let me sleep

For when I sleep

I dream that you are here

You’re mine

And all my fears are left behind

I float on air

The nightingale sings gentle lullabys

So let me close my eyes

And sleep

Per chance to dream

So I can see the face I long to touch

To kiss

But only dreams can bring me this

So let the moon

Shine softly on the boy I long to see

And maybe when he dreams

He’ll dream of me

I’ll hide beneath the clouds

And whisper to the evening stars

They tell me love is just a dream away

Dream away

I’ll dream away

So let the moon

Shine softly on the boy I long to see

And maybe when he dreams

He’ll dream of me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...