Gå til innhold

Afaia


Afaia

Anbefalte innlegg

Hihi.. ;) Det skinner sikkert, men jeg ser det ikke helt enda. Hehe..

I går vraket jeg den gamle bilen min. :( Første bilen jeg hadde, som jeg hadde i seks år. Stygg og gammel, men herre så trofast. Det kom en del tårer når de bare plukka den opp med hjullaster'n og tok den vekk ja :(:grine:

Godt jeg kjøpte meg "ny" for snart en mnd siden. Koser meg jo med den. :)

Var hjemom mamma og pappa en tur og spiste middag og skravla litt der å. Koselig det..

Han ville ha meg til å sove over (til tross for at jeg ikke kan :humpe: denne uka) hehe.. Det var kos som vanlig, men det ble aaaltfor lite søvn. Prøvde å sove i halv ett-tia, men fikk ikke sove. Var lys våkne igjen begge to i halv seks tia, men klarte å ligge å kose helt til halv 8. Da var det 30 min til jeg skulle begynne på jobb, og jeg har 40 min kjøring. Sier seg selv at jeg ikke rakk det. :sjarmor: Men det var verdt det. :)

Siste dag før ferie!!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stikker tidlig fra jobb idag pga. lang kjøretur, så bare innom for å ønske deg god ferie :) Bare timer igjen for deg! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir her jeg asså... :sjenert:

Han var snodig igjen i går. Han lurte på hva vi skulle finne på til uka når vi begge har ferie. Hjelpes. Når skal jeg begynne å skjønne meg på mannfolk? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi havna visst på hytta allikevel vi.

Var en liten tur i Sverige på mandag, og bestemte oss rimelig spontant på tirsdag at vi drar på hytta. Så der har vi vært. Og det var fantastisk.

Han er så utrolig nydelig herlig deilig. Herregud som jeg håper den mannen blir min. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag turte jeg å ta det opp.

Ekkel ekkel samtale siden han ikke turte si hva han følte og ville før jeg sa det.

Vi ville visst det samme, så nå er jeg offisielt ikke singel lenger :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skikkelig fjortis, men samma det.

Jeg er ikke på facebook, og bryr meg egentlig filla om hele greia. Men Han er på facebook, og han var så søt i går når han sa "du... jeg fjerna singel-statusen min der for lenge siden jeg.." Og han skulle hjem å endre til "in a relationship". Hihi.. Selv om det er skikkelig skikkelig teit å bli glad for sånne ting (spesielt siden jeg ikke kan fordra facebook selv) syns jeg det var skikkelig koooos. Da får jo alle vennene hans og familien hans (og x'n :sjarmor: ) vite at han er sammen med meg!! :biggrin:

Haha.. jeg sa det var fjortis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!! :hoppe:

Jeg sitter å bare tenker på dette nå og det er så raaart!! Tenk at han har følt det samme hele tiden... Og jeg som har grua meg til å ta det opp.

Var så kos i går når han endelig kalte meg "jenta mi". Hihi...

Lov å være litt teit i dag og sveve rundt på rosa skyer vel?

:strix::hjerter_rundt::kline::hjerter::hjerte: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å være fjortis :fnise:

Hihi.. Det er jo ikke mer enn 10 år siden jeg var fjortis på ordentlig, så det er ikke såå lenge siden. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*gjesp*

Sov hos han i natt og gikk hjem når han dro på jobb. Hadde egentlig tenkt til å legge meg når jeg kom hjem, men når det er så kort tid igjen av ferien skader det vel ikke å prøve å rette opp døgnrytmen min..

Normalt når jeg sover hos han går jeg hjem når han hopper i dusjen, men i dag sov jeg litt lenger. Smart :sjarmor: Han var så heit i dressen sin at jeg fikk helt hakeslepp! Glemmer at han (jeg er sammen med :biggrin:) som alltid går i jeans og t-skjorte egentlig er kontorrotte med dress hver dag. Hihi.. Kjekkingen :rødme:

Sitter å ser på sex og singelliv nå.. Sjelden jeg gjør så tidlig på mårran. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Sex og singelliv er herlig. Jeg elsker både serien og filmen. Tror jeg har sett filmen 5 ganger.... :sjenert:

Spesielt godt å se på når man faktisk har kjæreste :ler:

Jeg er virkelig glad på dine vegne. Det er bare herlig å være forelsket, og kjenne på alle de deilige følelsene man har i et nytt forhold :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Går han i dress hver dag ! Kjenner jeg ble litt misunnelig nå, ja...

Skulle ikke klagd hvis jeg fikk se det litt oftere på mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja han går i dress hver dag :sjarmor:

Jeg får ikke se han i det riktignok..

***

Da var hverdagen tilbake. Æsj :sur: Jeg er overhode ikke klar for å jobbe igjen, men har man noe valg? Nope..

Men deilig å være :strix: da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...