Gå til innhold

Afaia


Afaia

Anbefalte innlegg

Og, teit spørsmål..

Hva mener han egentlig når han sier jeg er spesiell?

Vi lå å prata her om dagen og jeg sa at jeg var normal. Han sa, du er ikke normal. Jeg: Hva er jeg da? Han: Spesiell...

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si det kommer litt ann på hva dere snakka om?

Og hvordan han sa det?

Spesiell er et ord som lett kan tolkes begge veier, men han ville vel ikke sagt det med mindre han mente det positivt? Og hvis han ville mobbe deg litt, hadde du vel kanskje merka det på måten han sa det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom opp i forbindelse med at vi snakket om at vi hadde like personligheter.. Han sier det er sjelden han finner noen med så lik personlighet som han selv..

Jeg vil tro det var ment positivt. Han lå å titta på meg, sa jeg var spesiell, så nussa han meg.

Det var ikke en fleipete tone ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Når jeg sier til kjæresten at han er spesiell, så mener jeg det utelukkende positivt :)

Kan ikke tenke meg at han din mener det negativt når det blir sagt i en slik setting.

Ahhh, dere er nok på veldig rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det..

Han sier så mange fine ting, som jeg prøver å ikke overanalysere.. :sjenert:

Som nå, jeg er spesiell. Vi har så like personligheter, noe han aldri finner. Han kan ligge å ramse opp så mange positive ting om meg, han sa han hadde blitt hjemme fra ferie lenge fordi jeg var der, osv osv osv..

Prøver å ikke ta det for mer enn det det er, men håper på en måte at dette er hans måte å fortelle meg at han liker meg godt. Hadde jeg enda vært tøff nok til å spørre... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne settingen høres det veldig positivt ut, ja :hjerte:

Det høres ut som han syns dere passer veldig bra sammen :)

Men han kom nylig ut av et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han ble singel i slutten av mars, og jeg i begynnelsen av mars. Begge kom ut av avstandsforhold.

Vi hadde en samtale om "oss" for halvannen mnd siden. Jeg sa at jeg var usikker, og det var visst han også. Han sa han ikke var helt klar for et forhold da, og at han ikke ville gå inn i noe han ikke følte seg 100% klar for fordi han ikke ville såre meg. Det er jo fair det da..

Det handlet heller ikke om at han ville treffe andre eller "pule rundt". Det har han jo omtrent ikke mulighet til heller siden han vil ha meg på besøk så og si hver eneste dag..

Men nå har det faktisk gått tre hele mnd siden vi begynte å være sammen hver dag, så han bør jo vite litt hva han tenker og føler for meg nå. Eller...?

Hele opplegget med han og meg er så merkelig. Vi har studert sammen i flere år, vært naboer i to år og deler et verv sammen. Plutselig sa det bare bang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo hensynsfull ut, i og med at han ikke vil såre deg. Men dere er jo såpass mye sammen at det gjør vondt skulle han "slå opp" med deg nå...

Det er lov å spørre om det er på rett vei med dere. Vet hvor vanskelig dette er. Man må ikke presse for mye, men du kan jo ikke vente rundt i evigheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det "ofte. Han vil ikke såre meg, vil ikke gjøre noe som kan såre meg osv osv... Litt av problemet nå er at hvis han har dratt dette så langt, og vet at han ikke føler noe, sårer han meg.

Jeg var klar på at jeg ikke ville være noen rebound eller pulevenn for han sist vi snakket. Jeg sa jeg ikke nødvendigvis hadde hastverk med å bli kjærester, men at jeg ville ha kjæreste etterhvert..

Jeg heller mest mot å bare fortsette som vi gjør, og se hva som skjer. Men han snakker ikke stort om hva han føler, så mistenker det kan ta lang tid før jeg får noe ut av han ved bare å vente. Men på den andre siden, tenk om han stikker med halen mellom beina om jeg spør han hva han vil....

Så vanskelig altså :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at hele boka skal dreie seg om han. Men men..

Enda mer tankespinn. Jeg klarte å fortelle han at x'n ville treffe meg snart. Veit ikke hva han syns om det, men jeg fortalte det. Litt fordi hans x maser som f hele tia, og jeg liker det dårlig. Da fikk han kjenne litt på følelsen han også.

Jeg sa riktignok at jeg ikke skulle treffe han og at jeg hadde sletta han fra msn og telefon osv, noe som er sannheten.

Analysere analysere analysere.. Hater egentlig denne fasen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overtidsjobbing her i dag... Like greit å tjene litt ekstra penger når jeg ikke hadde andre planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble visst 5 timer overtid i dag.. Sånt skjer. :)

Huet mitt ødelegger meg. Har klart å innbille meg at ting ikke er helt bra mellom oss, men jeg kan ikke helt se hvorfor det ikke skulle være det. Sikkert fordi jeg ikke har sett han på to dager nå.. Og snakka lite med han. Kun en stund på msn i går, og hele to sms i dag. Uff...

*slutte å tenke*

Ya right.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, nye muligheter (eventuelt same shit, different day)

Nå er folk flest tilbake her på jobben, så tempoet har gått litt opp i forhold til hva det har vært tidligere i sommer. Jeg føler at jeg går på lavgir siden jeg straks skal ha ferie.

Blir nok litt overtid i dag også. Jippi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Håper du har hatt en fin dag på jobb, med eller uten overtid.

Og ikke overananlysere alt i forhold til Han. Prøv å kose deg med det dere har. (veldig lett for meg å si ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag på jobb, med eller uten overtid.

Og ikke overananlysere alt i forhold til Han. Prøv å kose deg med det dere har. (veldig lett for meg å si ;) )

Jeg er veldig klar for ferie merker jeg, gjort en superteit feil som tar tid å rette opp. Og krangler med en påstålig advokat i tillegg. Men nå fikk jeg heldigvis tatt rotta på han. Hah!

Jeg overanalyserer alt. Jeg sitter nå og er 100% sikker på at jeg sa noe feil på søndag. Sikkert fordi jeg ikke møtte han mandag eller tirsdag, noe som er unormalt. :sukk:

Overanalyseringen kommer nok av usikkerheten. Argh.

Har du virkelig tid til KG nå som mannen er hjemme da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Har litt tid til KG mens han dusjer og sånn - hehe. Ellers blir det nok ikke så mye tid framover.

Usj, skjønner at du tenker mye nå. Men jeg tror nok ikke at du har sagt noe så galt at det har ødelagt noe. Typisk oss jenter å tenke og analysere alt for mye altså.

Usikkerheten er det verste med den første fasen. Syns de første månedene av et nytt forhold er en sånn bittersøt greie. Deilig å kjenne det kribler, samtidig som man tenker aaaaalt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg satt igår med ei venninne som hadde akkurat samme tankene som deg: "siden jeg ikke hører noe må det være noe galt" Men jeg tror dessverre at den mannlige parten sjelden tenker like mye på dette som oss jenter...

Venninna mi fikk telefonsamtalen hun venta på igår kveld, så det ordna seg, som jeg også tror det gjør for deg :)

I motsatt fall hadde han vel sagt noe istedet for å ikke høre fra seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakka med han både mandag og tirsdag, så er ikke mangel på kontakt det gikk i. Bare en ekkel følelse..

Han spurte nettopp om jeg vil komme ned til han etterpå, så det er greit nok.

Nå er jeg irritert siden han leker tilsynelatende uvitende om våre halvplaner om å dra på hytta. :frustrert:

Faen asså. Greit, vi hadde ikke konkrete planer, men at han nå lurer på hva jeg skal og sier at "det blir jo deilig å bare slappe av hjemme da" så blir det for dumt.

Ro meg ned nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste dag på jobb før ferie! Heaven!

Har tusen ting å gjøre her i dag, og må i tillegg på et møte "ut av huset" nå kl 10. Deilig det, så går dagen ekstra fort. :)

Måtte tidlig hjem fra jobb i går pga no greier som skjedde hjemme. Jeg er styreleder der jeg bor, så er en del ting å ta tak i. Dro rett ned til Han etterpå, og ble der hele dagen og kvelden. Kosa oss mest på sofaen egentlig.. Spiste middag sammen, lå enda mer å kosa på sofaen, kjørte oss en tur, og leide en film. Jeg gadd ikke ta opp det med hytta, vi kosa oss så fælt at jeg ikke orka begynne å være sur. Hehe..

Jeg gleder meg til uka, da kan vi begynne å sove samme igjen. Er småkjedelig å reise hjem (de 30 sekundene det tar å gå hjem til meg fra han) for å sove. Blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Høres ut som ting er på skinner med dere, uansett hvor mye du tenker og analyserer ;)

Tenker det blir deilig med ferie for deg nå, og masse tid sammen med han :)

Så kan jeg grise litt i boka di også, slik at det jevner seg litt ut her:

:humpe::humpe::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...