Gå til innhold

Afaia


Afaia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingenting :biggrin:

Jeg er teit som sitter her å jabber om at jeg savner han, når han bare er borte en uke :fnise: Men til mitt forsvar har vi jo nettopp blitt sammen, så det skulle jo egentlig bare mange :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja det går liksom litt "lettere" når jeg teller ned. Ikke at denne uka er så himla vanskelig da men.. Er jo bare én stakkarslig uke liksom..

3 dager igjen nå :) Selv om jeg ikke ser han før søndag siden han kommer hjem seeeeeeeint på lørdag. :rødme:

Skjer egentlig fryktelig lite ellers for tia. Jobben går sin gang, treffer litt venninner osv men ellers er det stille og rolig.

Funnet ut at jeg skal si ifra meg et frivillig lederverv jeg har til våren igjen. Jeg har mer enn nok å tenke på ifm jobben og jeg bekymrer meg mer enn hva som er sunt for at jeg ikke gjør ting godt nok. Merker nå at det begynner å slå ut på kroppen (igjen), og det bør jo tas seriøst. Ble "diagnostisert" med stress i en alder av 23, og det er jo litt for dumt egentlig.. Fikk beskjed av legen om å begynne å si nei til ting, men det har jeg jo fortsatt ikke gjort.

Får begynne å telle ned til april nå da, så er det én ting mindre å tenke på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens personalmøte gikk fint, men jeg fikk ingenting ut av det. Hadde med adm.dir og da vil ikke folk si så mye om hva de føler. Litt dumt, men sånn er det nå dessverre her.

Er kaos på jobb for tia, har sendt ut 38 000 fakturaer som ikke alle er like blide for å få. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda et innlegg..

Fikk nettopp vite at ei dame som jobber her har gått å spredd ondsinnede rykter og dritt om meg i hele sommer mens jeg var på ferie. Hu er sur og bitter på meg fordi jeg fikk jobben hun ville ha, og er nå hennes sjef.

Det føles ikke kult at hu går rundt å prater sånn om meg, men faen for ei drittkjerring. Hadde jeg ikke vært sjefen hennes hadde jeg fortalt nøyaktig hva jeg mener om a. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett bare to dager til han kommer hjem...

Gleder meg så intenst til å legge meg under dyna sammen med han og bare få kos. Alt er liksom greit når jeg ligger der :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hoppe: litt for fredag jeg og!

Er det lørdag eller søndag han kommer hjem?

Blir nok uansett deilig å få han tilbake :hjerte:

og det er jo ikke lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig deilig deilig med helg! :biggrin: Selvfølgelig ekstra deilig at han kommer hjem..

Han er ikke hjemme før seint på natta på lørdag, så får ikke sett han før på søndag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lite produktiv dag i dag. :) Bare vært hjemme og tatt det med ro, og ikke fått gjort noen av huslige ting jeg hadde planlagt i dag. :sjarmor:

Nå er :hjerte: på flyet (jeg sniker på flyplassiden i tyrkia) ;) så nå er det ikke mange timene før han er tilbake i Norge. Hihi.. Jeg er ikke psyko altså, bare liker å følge med. :sjenert:

Ble invitert på middag hos noen venner i dag, men jeg gadd ikke reise dit siden det er et stykke å kjøre. Lite fristende å tilbringe halve kvelden i bil kjenner jeg.

Får vel finne frem is og oreo-kjeksen min og kose meg litt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var fantastisk å få han hjem igjen. :hjerter_rundt:

Vært sammen med han siden søndag morgen. Hehe.. :biggrin:

I går fikk moren hans kreftdiagnose, så det var rimelig tøft. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men vi fikk nå snakket en del om det. Det går sikkert bra, men vondt at han har det vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...