Gjest Jennie Skrevet 10. juni 2009 #41 Del Skrevet 10. juni 2009 Så søt du er Jennie Litt morsomt hvordan du beskriver dette med stresset. Håper du klarer å ta det litt med ro videre Og synd med TR som kanskje (forhåpentligvis ikke da) kommer, den kunne vel holdt seg unna. Natta! Takk for gode ord Tror TR er kommet, selv om det bare er bittelitt. Men det går egentlig veldig greit, bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 10. juni 2009 #42 Del Skrevet 10. juni 2009 10.JUNI NY PP, NYE MULIGHETER! Er ganske sikker på at det er TR som er kommet, selv om jeg har lest at det er mange som kan spotte litt hvis de er gravide. For det er ganske vanlig for meg å spotte litt de to første dagene uansett. Men pytt, pytt. Det går bra Nå er det i gang med PP2, og denne gangen skal jeg ikke stresse og ikke teste før jeg har gått minst to dager over IKM. Hadde veldig vondt i brystmuskelen i natt også, var enda verre enn forrige natt. Var akkurat som noen stakk en glødende kniv inn i brystkassen min, var helt grusomt. Så jeg tok to paracet, og det hjalp. Klarte å slappe av igjen og sovnet til slutt. Håper virkelig ikke det fortsetter sånn! Tror jeg har en begynnende urinveisinfeksjon også, får bare drikke masse vann så jeg får skylt den ut Dattera til mannen min og jeg har kost oss veldig i dag Hun er 10 år og bor hos moren sin, men da hun hørte at jeg hadde fått sims3, måtte hun komme med en gang. Tilfeldigvis hadde hun fri fra skolen i dag, så da kom hun tidlig i dag, og vi har kost oss med sammen å finne ut av det nye spillet. Herlig å ha et barn 'på lån' av og til. Vi har også en gutt i besøkshjem, det er veldig givende. Nå skal jeg lage middag, skal koke pølselapskaus i dag, namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 10. juni 2009 #43 Del Skrevet 10. juni 2009 Hallo Jennie! Kjipt med TR. Men du - 1. dag i en syklus er når du blør ordentlig, ikke når du spotter. Så du er fremdeles på din forrige syklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 12. juni 2009 #44 Del Skrevet 12. juni 2009 Hallo Jennie! Kjipt med TR. Men du - 1. dag i en syklus er når du blør ordentlig, ikke når du spotter. Så du er fremdeles på din forrige syklus! Aha! Det forskyver jo eggløsningen to dager frem! Har forandret datoene nå, takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 14. juni 2009 #45 Del Skrevet 14. juni 2009 14.JUNI Har hatt en fin helg, har hatt gutten som vi har i avlastningshjem hos oss, og det har vært veldig koselig. Han er så snill, atte, har et hjerte av gull den gutten. Forferdelig at han har opplevd så mye vondt. Men nå har han det bra, tror han koser seg gløgg i hel når han er hos oss i helgene Mannen min har tatt greencard i helga, så nå blir jeg golf-gressenke fremover. Men det går bra, trives godt med en del alene-tid. Har ikke tenkt noe særlig på svangerskap og prøving og sånt, håper jeg kan fortsette å være så avslappet. Ser at det er to som er blitt gravide på IKM juni, kjenner at jeg blir skikkelig glad på deres vegne. Vet at det skal bli vår tur en gang, også. Det har blitt en del sims3 i det siste, synes det er fantastisk gøy! Barnslig, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 14. juni 2009 #46 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er bra du er avslappet, det skader jo ikke å ta det med ro Kan tenke meg det har vært fint å ha gutten på besøk, vi også har tenkt lenge å bli avlastningshjem for et barn, men vi har ventet til vi har alt på stell med jobb og leilighet og sånn. Kanskje vi skal vurdere det igjen nå snart Spille sims 3 er vel ikke barnslig vel? Har ikke prøvd det jeg da, men kunne tenke meg det. Ser jo gøy ut. Og man er ikke voksen før man tør å være barnslig Ha en fin søndagskveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 16. juni 2009 #47 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Takk for gode ord Tror TR er kommet, selv om det bare er bittelitt. Men det går egentlig veldig greit, bedre lykke neste gang Hei hei! litt sein oppdatering! dumme dumme tanta som kom.. men, virker som du tar det bra da! mer enn hva jeg kan si om meg selv forrige PP men, det går bra med meg nå! jeg er positiv og ser frem til ny PP. så fort TR er over klarer jeg å se litt mer positivt på ting.. tihi, jeg spiller little big planet på PS3 iblandt, viktig å ikke miste ungen i seg mener jeg ha en fin kveld... edit: typo Endret 16. juni 2009 av Lhinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 17. juni 2009 #48 Del Skrevet 17. juni 2009 Linn og Invicta: Takk for hilsen, det er så koselig når dere stikker innom :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 17. juni 2009 #49 Del Skrevet 17. juni 2009 17.JUNI Nå er det en stund siden jeg har skrevet. Har klart å koble ut og ikke tenke så mye på beibi de siste dagene. Men i dag merker jeg at jeg er litt utålmodig og venter på at jeg skal komme i min 'fruktbare periode'. Har veldig lyst til å bli gravid fremdeles, selv om jeg har klart å roe meg ned litt i forhold til første PP. Mannen min sier at det er nok ikke så stor sjanse for at vi får det til selv, siden dattera fra hans første ekteskap ble til ved ICSI (ble det rett?). Men jeg skulle så inderlig ønske at vi kunne få det til naturlig, kjenner jeg blir litt irritert ved tanken. Hvorfor oss, liksom... Men det er jo så mange andre som er i samme båt. Vi får jo bare se, tenkte vi skulle prøve aktivt i et halvt år (har jo ikke brukt prevensjon på 7 år), og så må vi vel be om hjelp. Hååååper det klaffer før det!! I dag nådde jeg endelig mitt delmål på 75 kilo! Nå har jeg slanket meg 11,6 kilo, og bare 10 igjen til mitt endelige mål!! YESSS!!! I kveld har jeg kost meg og malt ferdig bildet jeg holdt på meg, endelig fikk jeg det til akkurat slik jeg ville ha det Nå må jeg ha noe mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 17. juni 2009 #50 Del Skrevet 17. juni 2009 Gratulerer med å nå delmål :D 11,6 kilo er sinnssykt bra :D HÅper dere slipper å gå gjennom ICSI, svømmerne hans kan jo ha bedret seg siden sist, så man skal jo aldri si aldri Ha en fin kveld! For min del er det serie-titting på tv2 i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erle84 Skrevet 18. juni 2009 #51 Del Skrevet 18. juni 2009 hallo!! Du får sette mannen på c-vitamin Da blir sædvesken "sur" - slik som miljøet hos deg. Er visst bra for cellene, da overlever de lenger og svømmer bedre Kanskje det hjelper? Har bare hørt rykter, lest kjerringråd. Men c-vitamin er jo ikke dumt uansett da ... Jeg har og lyst til å være avlastningshjem! Men det er litt vanskelig, for mannen jobber turnus. Hadde blitt veldig mye på meg, og da vil jeg ha andre ting på stell først. Men har samtidig seriøst tenkt på fosterbarn, og da er det jo "fulltid". Uansett - jobben til mannen blir bedre etterhvert, så da har vi mulighet til å stille opp for andre enn oss selv! Har du gått ned over 11 kg?? Så utrolig bra gjort!!! Gratulerer! Du kan være veldig stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 19. juni 2009 #52 Del Skrevet 19. juni 2009 Gratulerer med å nå delmål :D 11,6 kilo er sinnssykt bra :D HÅper dere slipper å gå gjennom ICSI, svømmerne hans kan jo ha bedret seg siden sist, så man skal jo aldri si aldri Ha en fin kveld! For min del er det serie-titting på tv2 i kveld Takk Utrolig å tenke på at jeg veide så mye, men det var jo pga ME-en og at jeg satt i rullestol for det meste. Satser på at svømmerne hans har forbedret seg, ja, han har i alle fall fått mye bedre helse og det virker også som om han har fått mer testosteron etter at han begynte å trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 19. juni 2009 #53 Del Skrevet 19. juni 2009 hallo!! Du får sette mannen på c-vitamin Da blir sædvesken "sur" - slik som miljøet hos deg. Er visst bra for cellene, da overlever de lenger og svømmer bedre Kanskje det hjelper? Har bare hørt rykter, lest kjerringråd. Men c-vitamin er jo ikke dumt uansett da ... Jeg har og lyst til å være avlastningshjem! Men det er litt vanskelig, for mannen jobber turnus. Hadde blitt veldig mye på meg, og da vil jeg ha andre ting på stell først. Men har samtidig seriøst tenkt på fosterbarn, og da er det jo "fulltid". Uansett - jobben til mannen blir bedre etterhvert, så da har vi mulighet til å stille opp for andre enn oss selv! Har du gått ned over 11 kg?? Så utrolig bra gjort!!! Gratulerer! Du kan være veldig stolt av deg selv! Takk, er litt stolt C-vitamin? Skal jammen meg prøve det Vi har også tenkt på å bli fosterhjem, det er noe med det å stille opp for andre enn oss selv, som du sier. Det gir livet mening Men ser for meg at det blir litt lenger frem. Vil ha et barn selv først, den biologiske klokka tikker og gjør meg egoistisk, hehe. Så foreløpig er vi avlastningshjem - og vi skal jo også gi dattera til mannen min den oppmerksomheten hun fortjener når hun kommer på besøk. Nå bor vi i en leilighet med bare to soverom, så vi må nok bygge ut etter hvert. Eller kanskje vi ender opp med å kjøpe noe større. Så får vi plass til egne barn og fosterbarn i massevis, hehe *drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 22. juni 2009 #54 Del Skrevet 22. juni 2009 22.JUNI 2 dager til eggløsning! Er blitt syk! Eller så er det bare allergien som er ekstrem i år, vet ikke helt. Kanskje en blanding av begge, går det an å få feber av pollenallergi, tro? Må uansett ta allergimedisin, ellers blir jeg helt ødelagt. Dumt. Håper det ikke ødelegger alle sjanser for å bli gravid i sommermånedene.... Vi har annenhver dag frem til eggløsning nå, så får vi se...Det er jo veldig koselig, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 23. juni 2009 #55 Del Skrevet 23. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 23. juni 2009 #56 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) 23.JUNI Å, for en herlig, solfylt dag! Har vært på kjempekoselig grilling hos noen fantastiske folk:) Og etterpå så ba de for meg at jeg skulle bli frisk. Var veldig fint Nå kjenner jeg i ansiktet at jeg har fått mer enn nok sol i dag, men det er jo så deilig. Masse D-vitaminer Snart eggløsning! Endret 26. juni 2009 av Jennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 23. juni 2009 #57 Del Skrevet 23. juni 2009 Det hørtes ut som en herlig dag Jennie! Lykke til med snart EL og masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 26. juni 2009 #58 Del Skrevet 26. juni 2009 26.JUNI Ok, da har vi gjort det vi kan for at jeg skal bli gravid for denne PP Nå er det bare å vente og se. Men jeg slapper veeeldig av nå, har en helt annen holdning enn første PP. Så får vi se om jeg klarer å ha en like avslappet holdning hvis det kommer flere PP uten resultater...Det er enkelt å slappe av med bare en PP bak seg, men hva hvis det blir 20? Eller 30? Planen fremover er uansett ikke å tenke alt for langt frem. Tenkte 3-4 PP uten EL-tester, og så kjøpe det hvis det ikke har klaffet til da. Det er så langt fram som jeg vil planlegge nå, er ikke vits i å bekymre seg på forhånd Ellers nyter jeg finværet, det er jo bare helt fantastisk! Dattera til mannen min har vært her hele uka og skal være til søndag, så nå er jeg mor på heltid. Selv om hun er veldig selvstendig nå. I dag kom hun og spurte om jeg ville lage en liste over ting hun kunne gjøre for å tjene penger til ferien. Så i dag har hun vasket badet, hentet posten og lagt sammen klær! Hun er jo kjempeflink Og veldig greit for en litt sliten husmor :) Snart skal vi hente mannen min på jobb, og så skal vi baaaade!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 26. juni 2009 #59 Del Skrevet 26. juni 2009 Det hørtes ut som en herlig dag Jennie! Lykke til med snart EL og masse Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jennie Skrevet 5. juli 2009 #60 Del Skrevet 5. juli 2009 5.JULI Nå er det lenge siden jeg har skrevet, men orket bare ikke å skrive noe disse dagene. Den 26.juni døde hunden vår, og det var helt forferdelig. Jeg var så utrolig glad i henne... Så derfor tror jeg ikke at jeg er gravid heller, jeg tenker at påkjenningen var for stor for kroppen min til at jeg kunne bli gravid. IKM er 9.juni, så i morgen kommer nok den første spottingen. Men vi får se. Jeg blir uansett ikke kjempeskuffet denne gangen hvis TR kommer. Hvis ikke det klaffer på neste PP heller, så skal jeg bestille EL-tester. Jeg har en mistanke om at EL er litt tidligere enn antatt, p.g.a. mye sliming ca. 2 dager før. Så har jeg også lest at forskere har funnet ut at menn med dårlig sædkvalitet får bedre svømmere hvis de har sex hver dag. http://www.abcnyheter.no/node/91546 Vi har prøvd både hver tredje dag og hver andre dag, for gynekologen sier jo at det bør gå hele fire dager. Men vi ser at hvis det går så lenge blir det klumpete, og det kan jo ikke være bra Så neste PP skal vi ha hver eneste dag rundt eggsløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå