Gå til innhold

Jennie's spente venting


Gjest Jennie

Anbefalte innlegg

Negative tester er no' driit! :kjefte:

Men som du selv sier: Det er tidlig. :)

Våknet du enda tidligere, og det uthvilt? Så bra!! Håper du får flere slike dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jennie
Negative tester er no' driit! :kjefte:

Men som du selv sier: Det er tidlig. :)

Våknet du enda tidligere, og det uthvilt? Så bra!! Håper du får flere slike dager!!!

Ja, det var ikke noe gøy, men er bedre nå. På en måte er jeg lettet, for nå har jeg ikke flere tester liggende å friste meg :biggrin: Nå er det bare å vente, enten på TR eller på nye tester :)

Ja, har våknet tidligere for hver dag og er uthvilt. Synes det er en positiv utvikling, selv om jeg er en del trøtt på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta
Ja, det var ikke noe gøy, men er bedre nå. På en måte er jeg lettet, for nå har jeg ikke flere tester liggende å friste meg :biggrin: Nå er det bare å vente, enten på TR eller på nye tester :)

Ja, har våknet tidligere for hver dag og er uthvilt. Synes det er en positiv utvikling, selv om jeg er en del trøtt på ettermiddagen.

Nå må du nesten være tålmodig, har ikke noe valg :) Jeg håper tanta holder seg borte og at du får en positiv test om noen dager :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Nå må du nesten være tålmodig, har ikke noe valg :) Jeg håper tanta holder seg borte og at du får en positiv test om noen dager :hoppe:

Det håper jammen jeg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

6.JUNI

I natt fikk jeg litt panikk og da ville jeg helst ikke være gravid, tenkte sånn: 'Ånei, jeg er jo ikke klar for det her, ikke frisk nok, kommer ikke til å orke å ta meg av en liten bebi, vi har ikke råd, osv' :)

Er på en måte litt greit å få slike tanker innimellom, for da blir det ikke så nedtur hvis jeg ikke skulle være gravid. Kanskje. :)

Nå nærmer IKM seg veldig, og det er spennende. Har vel litt tegn på at den er på vei, er litt oppblåst i magen og fått tre små kviser. Men er ikke deppa eller sugen på snop eller lagt på meg de obligatoriske to kiloene enda. Så vi får se.

Er uansett i godt humør og ganske bra med energi (til å ha M.E.), så det er veldig deilig. Er egentlig i ekstremt godt humør, nesten litt manisk, hehe. Livet er spennende og deilig for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

7.JUNI

I dag våknet jeg før halv elleve og var uthvilt, dette går rette veien!

Nå nærmer IKM seg veldig, forbereder meg på å få TR i natt eller i morgen, tør ikke å tro noen annet. Har fått den veldig typiske kvisa midt på nesa, hurra! :glare:

Hvis jeg får testene som jeg har bestilt i morgen, kan jeg uansett ikke teste før tirsdag morgen. Eller kanskje jeg prøver en som ikke er med morgenurin hvis jeg ikke har fått TR til da... :lur: Vi får se, må nok bare innstille meg på at :kosteskaft: kommer... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å holde motet oppe! :) Hvis TR kommer, så ska du få en ny da i mårå.

Jeg er langtidsprøver og får fremdeles litt panikk noen ganger :fnise: Som om ikke vi har tenkt over alt 10000000 ganger allerede ;) Også kan jeg allikevel (en sjelden gang) oppleve å nærme meg IKM med tanken "Å herregud, det passer jo ikke NÅ!" Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på :velkommen:

Det er veldig godt å ha et sted som KG hvor man kan skrive ned sine tanker uten å mase på noen om det, og her er folk oppriktig interesserte også syns jeg.

Hos oss så har mannen også sluttet å røyke (for halvannet år siden), og har gått ned ca 15 kilo så langt i år, og det må bare være positivt for oss det!! :)

Så dumt med negativ test, men det er godt du ser på det positive! Så lenge tanta ikke har kommet enda så er det håp. Heier på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

Erle og Honning, takk for hilsen og oppmuntring :)

Nå i kveld er jeg veldig kvalm og har veldig såre brystvorter, så det er egentlig ganske spennende det her. Men kan jo være M.E-en som gjør at jeg er så kvalm, fordi jeg er så sliten. Og kan være at jeg bare trenger noen nye bh-er, hehe.

Er uansett sjanse for at TR ikke kommer bare fordi jeg er så spent, så kan hende det må en test til for å avkrefte/bekrefte.

Nå må jeg uansett komme meg i seng før jeg spyr :spy:

:fnise: God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

8.JUNI - IKM i dag!

Å, er så vanvittig spent og nervøs, går ikke an å holde på sånn! Jeg kommer jo til å bli sprø! Nå må jeg roe meg ned og prøve å tenke på noen annet....

Som om det går an!

Ingen TR i dag, men det trenger ikke bety noe, kan komme i natt også den, er ikke så lenge jeg har fulgt syklusen min. Som jeg sa i går så er jeg jo så spent at det er ikke sikkert TR kommer før jeg får tatt en test og kan være sikker.

Hvis jeg ikke er gravid, så håper jeg jammen at jeg 'lærer av mine feil', for jeg orker ikke dette igjen. Sov nesten ikke i natt fordi jeg var så spent. Klarer nesten ikke å få ned noe mat. :tristbla:

Skal jammen være letta uansett hva resultatet blir, for da vet jeg i alle fall noe. Nå vet jeg jo ingenting, og det er fullstendig nervepirrende.

Får som sagt kanskje testene i posten i dag. Kanskje jeg tar en test med en gang, da. Eller kanskje jeg ikke orker, for får helt hjertebank av det. Kanskje best å vente til i morgen tidlig :forvirret:

Jada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Haha, nei prøver-bergogdalbanen er ikke bare bare!!

Uansett er det et godt tegn at du ikke har fått mensen ennå. Spennende! Hold oss oppdatert!

Jeg ville sikkert testet med en gang jeg fikk noe i posten :fnise: Når testene ligger der, liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Hei! Haha, nei prøver-bergogdalbanen er ikke bare bare!!

Uansett er det et godt tegn at du ikke har fått mensen ennå. Spennende! Hold oss oppdatert!

Jeg ville sikkert testet med en gang jeg fikk noe i posten :fnise: Når testene ligger der, liksom ;)

Ja, det spørs om ikke det blir testing...Venter spent på posten nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

Ingen tester i posten...blæh :sur: Så da er det jo bare å vente på :heks: og ikke få ta test før testene evt. kommer i posten i morgen...hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jennie

Tenkte jeg skulle få tankene over på noe annet, så jeg leste litt i 'Ulvene', men så ble en av hovedpersonene gravid...så jeg satte på 'Venner for Livet', men der var jo Rachel gravid... :gjeiper:

Jaja, mannen min har fått drømmejobben i dag, så gleder meg veldig på hans vegne. Hurra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

Javel, da er det på tide å gå og legge seg, vet ikke om jeg får sove, men....TR er ikke kommet ennå, men kjennes veldig som om den er på vei.

Mannen min reiste og kjøpte test til meg som jeg kan ta i morgen tidlig hvis TR ikke er komt, siden testene som jeg har bestilt ikke kom i posten. Snille mannen min :yvonne:

Forhåpningene om positiv test er ikke store, men det er kanskje like greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

9.JUNI

Herlighet, dette tar jo helt av! *flau over meg selv*

Følte at jeg var så avslappet og nøytral til om jeg var gravid da jeg la meg i går kveld, klarte å sovne ganske fort og sov godt. Men så våknet jeg av at det stakk og kneip i et punkt rett over venstre bryst, var veldig vondt, faktisk. Tenkte at det var at jeg var litt anspent, så jeg prøvde å slappe av i alle muskler og puste helt rolig, og holdt nesten på å sovne igjen da det stakk til igjen.

Ekkelt! Tenkte hjerteinfarkt og greier, og fikk litt angst. Så jeg stod opp og gikk litt, satte meg i sofaen og prøvde å roe meg ned. Da ble det litt bedre. Etter en stund prøvde jeg å sove litt igjen, men da begynte det for fullt igjen.

Så jeg ble rett og slett sittende våken fra fire helt til nå - er stuptrøtt. Var jo på do flere ganger i løpet av natten, så da ble det vel bare tull med den testen som jeg tok i dag tidlig. Den var i alle fall negativ.

Har vært hos lege og han sa at det var muskelspenninger pga stress. Så sånn er det...Superstressa på første PP... :flau:

Jaja, tror jeg begynner å lære. Fikk testene i posten nå, men klarte å la vær å svi av en. Skal evt. ta en i morgen hvis TR ikke er kommet til da. Og bare hvis jeg ikke har tisset 150 ganger i løpet av natten...:glare:

Har visst klart å gjøre alle feilene på PP1, så da gjør jeg vel ingen til neste gang, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ENNÅ ikke fått TR?

Hadde vært paranoid selv :jepp: Jeg har ikke så kontroll på når TR kommer, med mindre jeg vet nøyaktig når el har vært....

Men du må jo prøve å ikke miste nattesøvnen over dette da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Har du ENNÅ ikke fått TR?

Hadde vært paranoid selv :jepp: Jeg har ikke så kontroll på når TR kommer, med mindre jeg vet nøyaktig når el har vært....

Men du må jo prøve å ikke miste nattesøvnen over dette da ;)

:) Takk for hilsen :)

Kan vel ikke påstå jeg har så veldig kontroll på TR, for begynte først å føre opp syklysen min i ett skjema for bare to sykluser siden. Før det fulgte jeg ikke med i det hele tatt. Derfor er det jo ikke helt sikkert.

Nå har jeg innstilt meg på at TR kommer nok snart (i natt eller i morgen tidlig), og så får det komme som en positiv overraskelse hvis ikke.

Nå holder jeg på å laste ned Sims3, det skal bli gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

Ser ut til at TR er her nå. Bare bittelitt, brun spotting, men det er vanlig for meg de to første dagene. Er lei meg... :sukk:

Skulle aldri ha fått opp forhåpningene så voldsomt. Det skal ikke skje i neste PP!

Til tross for at jeg er lei meg - føler at jeg sørger - så er jeg egentlig tilfreds med livet mitt. Trenger bare en liten stund til å komme meg på...

STORE OG SMÅ TING SOM GJØR LIVET GODT Å LEVE:

1) Troen min :gullengel:

2) Min kjære, fantastiske, snille og sexy mann :hjerter_rundt:

3) Mine omsorgsfulle, herlige, alltid-til-å-stole-på foreldre og søsken :strix:

4) Alle mine gode, forståelsesfulle, morsomme og rare venner :klem1:

5) At jeg har klart å slanke meg 11 kilo :bolledeig:

6) Å male :dagens-rose:

7) Sims 3 :biggrin:

8) Kaviar :briller:

og 9) Cafe au lait :kaffekopp: namnam :)

Nå må jeg sove, er helt utslitt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Så søt du er Jennie :) Litt morsomt hvordan du beskriver dette med stresset. Håper du klarer å ta det litt med ro videre :) Og synd med TR som kanskje (forhåpentligvis ikke da) kommer, den kunne vel holdt seg unna.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...