Gå til innhold

Jennie's spente venting


Gjest Jennie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17.AUGUST

DAG 13 I SYKLUSEN: POSITIV EL-TEST! :danse:

Det betyr at jeg har EL om 24-48 timer, og det betyr at syklusen min er som ei klokke. Skikkelig skoleeksempel: Nøyaktig 28 dager syklus, og EL på nøyaktig 14.dagen. Så da må det jammen meg klaffe snart!!! :regler:

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg hadde to positive i går, så der er vi og like: syklusen er som en klokke. :fnise:

:duskedame: for full klaff snart!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30.AUGUST

Hei, igjen alle sammen :) Har ikke vært innom dagboka på en stund, mesteparten av energien går til jobb og trening. Men det gjør ikke noe, for jeg har ikke kunnet tenke på å trene eller jobbe på mange år!

I dag kom TR, da. Alt for tidlig, synes det er litt merkelig. Men jeg var nesten bare letta når jeg fikk den, for jeg har hatt helt forferdelig PMS denne måneden. Tok skikkelig igjen for at jeg slapp PMS sist måned, i alle fall!! Får sånn skikkelig nervøs følelse som en får hvis en gruer seg veldig til noe. Har hatt det konstant hele natta i to netter. Så går det over når mensen kommer. Da er det deilig å endelig få sove!

Timen hos gynekolog nærmer seg med stormskritt, og jeg har nesten forsonet meg med at vi ikke kommer til å få det til på egen hånd. Men bare nesten. Kaaanskje det klaffer før oktober...

Klem til alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SJEKK vi er synkroniserte'a!! :ler: PP 5 på begge og nå har vi HELT lik syklus! Woohoo! :ler:

:klemmer:

Vi skal få det til vi. ;) Begge to, og det skal klaffe likt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Nå er jeg bekymret! :(

Hvor er du? :lete:

Hei Anamelona og Invicta! Beklager så masse at jeg har gjort dere bekymret. Det har vært vanskelig i det siste, jeg har måttet ta den tunge avgjørelsen å gå fra mannen min p.g.a. adferd hos ham som jeg ikke kan leve med (en form for avhengighet). Jeg har blitt rådet til dette av fagfolk. Målet med dette at han skal innse problemet sitt, men foreløbig ser det ikke ut til å skje. Så jeg får bare ta tiden til hjelp. Heldigvis ble jeg ikke gravid...:P

Ser at jeg burde tatt skrittet før og at det hadde vært krise hvis jeg hadde blitt gravid, men det er ikke hjelp i å være etterpåklok. Jeg tror Gud har beskyttet meg mot min egen blindhet.

Skriver mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anamelona og Invicta! Beklager så masse at jeg har gjort dere bekymret. Det har vært vanskelig i det siste, jeg har måttet ta den tunge avgjørelsen å gå fra mannen min p.g.a. adferd hos ham som jeg ikke kan leve med (en form for avhengighet). Jeg har blitt rådet til dette av fagfolk. Målet med dette at han skal innse problemet sitt, men foreløbig ser det ikke ut til å skje. Så jeg får bare ta tiden til hjelp. Heldigvis ble jeg ikke gravid...:P

Ser at jeg burde tatt skrittet før og at det hadde vært krise hvis jeg hadde blitt gravid, men det er ikke hjelp i å være etterpåklok. Jeg tror Gud har beskyttet meg mot min egen blindhet.

Skriver mer senere :)

Oj! :hakeslepp: Du er unnskyldt!

Gjør det beste ut av denne nye situasjonen. Godt jobbet å klare å gå fra en man er avhengig av. Du er sterk! Tenker på deg vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, igjen :)

Dette er mitt siste innlegg i denne dagboka. Jeg kommer heller ikke til å logge inn som Jennie igjen, føler jeg trenger en ny start. Men jeg stikker nok innom forumet under et annet nick.

Tusen takk til alle som har engasjert seg og brydd seg og vist omsorg. Det var synd det måtte ende slik. Men nå starter jeg et nytt kapittel i livet mitt, wish me luck ;) Og lykke til til alle prøvere, dere fortjener at det ordner seg for dere!

Klem fra Jennie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...