Gå til innhold

Jennie's spente venting


Gjest Jennie

Anbefalte innlegg

Gjest Jennie
Så neste PP skal vi ha :sengekos: hver eneste dag rundt eggsløsning :lur:

Skal vi begynne å sløse med eggene også nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Invicta

Hei Jennie! Hehe, jeg lurte sånn på hvorfor du hadde sitert deg selv på den siste der, helt til jeg så du hadde skrevet sløsning. Morsomt :P Jeg lo høyt her jeg sitter :lol:

Trist å høre om hunden din, er alltid trist når ens dyrebare venner dør... :(:troest:

Håper trikset om :sengekos: hver dag kan funke for svømmerne til mannen din da :) Har gynekologen din sagt sex hver fjerde dag?! På grunn av svømmerne eller på generelt grunnlag? Min gyn. sier at det ikke har noe å si, samme om det er hver dag eller annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bladd gjennom dagboka di!

Jeg liker deg! :jepp: Litt av ei dame du er! Herlig pågangsmot, til tross for livets små hindringer!

Får jeg være med videre på din ferd mot kulemage?? :sjenert:

Ønsker deg iallefall lykke til videre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Hei Jennie! Hehe, jeg lurte sånn på hvorfor du hadde sitert deg selv på den siste der, helt til jeg så du hadde skrevet sløsning. Morsomt :P Jeg lo høyt her jeg sitter :lol:

Trist å høre om hunden din, er alltid trist når ens dyrebare venner dør... :(:troest:

Håper trikset om :sengekos: hver dag kan funke for svømmerne til mannen din da :) Har gynekologen din sagt sex hver fjerde dag?! På grunn av svømmerne eller på generelt grunnlag? Min gyn. sier at det ikke har noe å si, samme om det er hver dag eller annenhver dag.

Takk for trøst :) Hun var virkelig en av familien, så det var fryktelig trist :(

Gynekologen har ikke sagt sex hver fjerde dag, men da vi leverte sædprøve sa han at den måtte være fire dager gammel, for da var den best..

Endret av Jennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Da har jeg bladd gjennom dagboka di!

Jeg liker deg! :jepp: Litt av ei dame du er! Herlig pågangsmot, til tross for livets små hindringer!

Får jeg være med videre på din ferd mot kulemage?? :sjenert:

Ønsker deg iallefall lykke til videre!

:klemmer:

Selvfølgelig får du det! Bare fortsett å skrive sånne fine ting :fnise:

Men seriøst, tusen takk, ble helt rørt av innlegget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

6.JULI

I går kveld spottet jeg litt lyserødt...Det var litt utenom det vanlige, for det er to dager for tidlig (og jeg har hatt meget punktlig TR), og så pleier det å være brunt de to første dagene...Hmmmm... :fnise:

Nei, skal IKKE begynne sånn som sist PP. Skal ta det helt med ro til minst en dag etter IKM. Lover! :skratte:

Så et helt annet tema:

Forbaska Tour de France! :kjefte: Ikke er det Home and Away, og ikke er det Friends! Mine to lyspunkt i uførehverdagen!! Jeg overlever vel på et vis, men det er bare så vidt :gjeiper:

Nå går jeg og vasker badet, heller...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig får du det! Bare fortsett å skrive sånne fine ting :fnise:

Men seriøst, tusen takk, ble helt rørt av innlegget ditt :)

Skulle bare mangle! :jepp: Du virker som en skikkelig inspirasjonskilde for mange. Intet er umulig så lenge man har troen på at det ordner seg, og at man tar tiden til rådighet.

Håper jo forøvrig at det ikke tar altfor lang tid til du får kulemage da.. :lur:

6.JULI

I går kveld spottet jeg litt lyserødt...Det var litt utenom det vanlige, for det er to dager for tidlig (og jeg har hatt meget punktlig TR), og så pleier det å være brunt de to første dagene...Hmmmm... :fnise:

Nei, skal IKKE begynne sånn som sist PP. Skal ta det helt med ro til minst en dag etter IKM. Lover! :skratte:

Så et helt annet tema:

Forbaska Tour de France! :kjefte: Ikke er det Home and Away, og ikke er det Friends! Mine to lyspunkt i uførehverdagen!! Jeg overlever vel på et vis, men det er bare så vidt :gjeiper:

Nå går jeg og vasker badet, heller...:)

ENIG!!! :kjefte: Også så kjedelig som den syklingen er da.. :dåne: Egentlig så er det jo bare litt sykling, og resten tørrprat om hva slags viner som produseres, og hvilke skuespillere og filmscener som har blitt spilt inn rundtomkring der de sykler. :roll:

TdF er virkelig noe for sportskanalene. Ingenting for TV2, det ødelegger sommeren!!

:hoppe: for Cæsar og Home and away!!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Skulle bare mangle! :jepp: Du virker som en skikkelig inspirasjonskilde for mange. Intet er umulig så lenge man har troen på at det ordner seg, og at man tar tiden til rådighet.

Takker og bukker igjen :sjenert:

Også så kjedelig som den syklingen er da.. :dåne: Egentlig så er det jo bare litt sykling, og resten tørrprat om hva slags viner som produseres, og hvilke skuespillere og filmscener som har blitt spilt inn rundtomkring der de sykler. :roll:

:ler: Stemmer det, ja!

Gleder meg forresten til å lese gjennom dagbøkene dine, helt fra prøving til 'ferdig' beibi! Skal bli spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker igjen :sjenert:

:ler: Stemmer det, ja!

Gleder meg forresten til å lese gjennom dagbøkene dine, helt fra prøving til 'ferdig' beibi! Skal bli spennende! :jepp:

Hehe.. Ja, det blir nok en del. :dåne: Jeg har jo iallefall en oversikt over det "viktigste" som har skjedd i dagbøkene mine da.. Sikkert greit å ha når man skal lese gjennom såpass mye! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Hehe.. Ja, det blir nok en del. :dåne: Jeg har jo iallefall en oversikt over det "viktigste" som har skjedd i dagbøkene mine da.. Sikkert greit å ha når man skal lese gjennom såpass mye! ;)

Nå er jeg ferdig til og med 12 uker! Spennende :jepp: Dere var heldige da, som 'fikk det til' så fort, håper det går like fort med oss :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

7.JULI

I dag spotter jeg helt normalt, så nå er det nok snart i gang i strie strømmer :(

Jaja, det er egentlig like greit, for med den PMS'en som jeg har for tida, vil jeg mye heller ha mensen. Blir så urolig og stressa i magen, vanskelig å forklare, akkurat som om det er rett før jeg skal på scenen eller noe sånt. Det er det eneste jeg kan sammenligne det med :) Og så er jeg litt nedfor og bekymrer meg for ALT :( Så det blir en lettelse å bli ferdig med det. Men neste PP skal jeg ikke få PMS, engang! Bare en liten spire! Nemlig :nigo:

Skal sette mannen på c-vitaminer neste PP, det skal visst være bra :)

I dag skal vi ut på tur, bare en liten dagstur, men det skal bli deilig å komme seg vekk littegrann. Er noe lei av naboen som starter med å spille gammel køntri klokken ti om morgenen....

Skriver kanskje mer senere i dag :briller2:

Endret av Jennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie

8.JULI

Ja, så kom tanta for fullt, helt uinvitert. Frekke dame :kjefte:

Men trodde jo ikke at jeg skulle være gravid denne PP, p.g.a. sjokket da hunden vår døde. Men neste PP!! Da vil vil vil vil vil jeg bli gravid!!

Det er jo ikke det at vi har hatt så mange PP nå, men det er jo grenser for hvor mange vi kan ha, siden jeg er 30 og han 37. Så det stresser meg litt, men det er jo folk som er mye eldre enn det som prøver. Det går nok veldig bra, må bare ta det med ro :) Og overlate det til Jesus igjen og igjen (jeg tar det tilbake med jevne mellomrom, merkelig det der...;)

I dag er jeg trøtt, for jeg hadde så veldig menssmerter i natt, så det ble ikke så mye søvn. Trøtt og sløv...sløvedag... :søvn:

11.februar bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle spise noe snop, chips, kaker, småkjeks, is e.l på et halvt år. Nå er det snart bare en måned igjen, så skal jeg ha tre snopedager!!! :spise: Gleder meg veldig, trodde lysten på sjokolade og sånt skulle forsvinne etter så lang tid, men neida!! Lysten blir bare sterkere og sterkere dess mer dagen nærmer seg!! Skal bare spise snop i tre dager da, og så ha opphold igjen. Men jeg gleeeeeder meg! :bolledeig: (Små barn, store gleder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig til og med 12 uker! Spennende :jepp: Dere var heldige da, som 'fikk det til' så fort, håper det går like fort med oss :pls:

Den første dagboka er jo den som er spennende. Hehe.. Jeg synes det er så moro å lese dagbøker som går fra begynnelse og til positiv test! ..for ikke å snakke om de fryktede 12 første ukene. Skumle greier. For ett år siden var jeg ca 6 uker på vei, sånn ca, og jeg gikk rundt meg selv dag og natt. :ler:

:jepp: Veldig heldige der.. Vi hadde jo sånn "se hva som skjer" i 6 mnd, men selve prøvingen var det som ga utslag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Lenge siden sist.

Så trist å lese om hunden deres... Det er forferdelig å miste et dyr... :(

Og dumme dumme tanta!!

Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Den første dagboka er jo den som er spennende. Hehe.. Jeg synes det er så moro å lese dagbøker som går fra begynnelse og til positiv test! ..for ikke å snakke om de fryktede 12 første ukene. Skumle greier. For ett år siden var jeg ca 6 uker på vei, sånn ca, og jeg gikk rundt meg selv dag og natt. :ler:

:jepp: Veldig heldige der.. Vi hadde jo sånn "se hva som skjer" i 6 mnd, men selve prøvingen var det som ga utslag. :fnise:

Jeg ser for meg at jeg også kommer til å bli temmelig nervøs de første 12 ukene. Her en dag ble jeg plutselig så nervøs for det å bli mamma, for jeg kommer til å bli en skikkelig hønemor. De bekymringene en har nå, kan nok ikke sammenlignes i det hele tatt, med de en får når en har en person en elsker mer enn livet å bekymre seg for! :haar:

Endret av Jennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Hei :) Lenge siden sist.

Så trist å lese om hunden deres... Det er forferdelig å miste et dyr... :(

Og dumme dumme tanta!!

Hvordan er formen?

Ja, det var og er fremdeles trist :(

Det er siste gangen på en stund at tanta skal komme på besøk her i huset, for det har jeg bestemt! :nei:

Formen er litt opp og ned, disse dagene har jeg vært veldig trøtt og ikke i særlig form, men det er jo mye p.g.a. TR. Og regnet som kom. Da det var sol og veldig varmt, var jeg i fantastisk form. Kom tilbake, sol og varme! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jennie

9.JULI

Neste EL er vi på ferie! Det må jo gjøre mulighetene for å bli gravid veldig gode? Skal ikke til noe varmt strøk, bare til Danmark, men det er jo ferie, uansett. Gleder meg til å være sammen med den herlige mannen min og bare slappe av :rødme: Forholdet mellom mannen min og jeg er helt fantastisk for tiden, prøving er fint :nigo:

LISTE OVER DET JEG SKAL KOSE MEG MED NÅR DET HAR GÅTT 6 MND UTEN SNOP, IS, KAKER, SMÅKJEKS CHIPS O.L:

- Smågodt fra CandyKing

- Smågodt fra der vi leier film

- Chips (inkl. alle de nye som har kommet nå i denne perioden og som jeg ikke har fått smakt enda!!)

- Is med peanøtter og nonstop og sjokoladesaus

- Brownies

- Smash -sjokoladen, 200g, den har jeg heller ikke fått smakt enda

:spise:

:vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Invicta

Fy søren hvor flink du er... Jeg tror ikke jeg kunne klart en eneste dag uten noe godt jeg. hehe. Du fortjener virkelig de tre dagene med snopespising! og da bør du ikke holde tilbake heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennie
Fy søren hvor flink du er... Jeg tror ikke jeg kunne klart en eneste dag uten noe godt jeg. hehe. Du fortjener virkelig de tre dagene med snopespising! og da bør du ikke holde tilbake heller. ;)

Takk :) Det er nettopp derfor jeg gjør dette, fordi jeg heller ikke klarer å la være å spise hver eneste dag hvis ikke. Jeg klarer ikke det der med bare snop på lørdagene, så da var det bedre å bare kutte det helt ut. Men jeg har ingen planer om å holde tilbake de tre dagene, nei, det ser du vel på lista mi :fnise: Kommer nok til å spise til jeg spyr :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at jeg også kommer til å bli temmelig nervøs de første 12 ukene. Her en dag ble jeg plutselig så nervøs for det å bli mamma, for jeg kommer til å bli en skikkelig hønemor. De bekymringene en har nå, kan nok ikke sammenlignes i det hele tatt, med de en får når en har en person en elsker mer enn livet å bekymre seg for! :haar:

Ja, de er ekle, de ukene der.. Gjerne full av spy og annet drit også. :ler:

Jeg er på ingen måte noen hønemor. Fikk ingen spesielle følelser for jenta i det hele tatt de første ukene. Hun var bare et lite krevende menneske, og selv om hun jo var "verdens søteste" så hadde jeg ingen problemer med å la henne ligge og hyle i senga si de gangene vi øvde på å la henne ligge for seg selv. (Det hører med til historien at vi ikke kunne legge henne fra oss mer enn 5 sekunder om gangen de første 6 ukene..Og om natta skulle hun ligge oppå en av oss. :dåne: )

Jeg var rett og slett for utslitt etter fødselen og av pumping døgnet rundt, samt min egen sykdom (epilepsi - fikk et anfall noen uker etter fødselen) at jeg ikke hadde noe overskudd til å være glad i henne. :( Jammen bra Pappamelona var hjemme døgnet rundt denne perioden. (Sjømann)

MEN; den dagen hun smilte til meg, da var jeg solgt. Det var ikke et tilfeldig smil, det skjedde flere ganger på rad mens jeg klappet med hendene hennes! :rødme: Da var hun såvidt passert 6 uker!

For ikke å snakke om den dagen latteren trillet ut av henne. :hjerter_rundt:

Og nå er hun den mest elskelige som finnes - latter og smil er daglig kost. Jeg hadde nettopp min første natt fra henne, og var i bryllup. Drakk en del, og endte opp med å sitte og bla gjennom bildene på mobilen min, siden jeg savnet henne sånn. :ler: Morsfølelsen er skummel, og herlig! :rødme: Det er ingen tvil om at den første perioden KAN være slitsom, men det er jo absolutt verdt det, og det er bare en fase! Du kommer til å kose deg når den tid kommer!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...