Frk edderkopp Skrevet 13. september 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 13. september 2009 I dag koser vi oss med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. september 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 21. september 2009 No har formen vore fin i lang tid. Noko som er kjepe herlig. I helga hadde eg besøk av ei vennina og vi koste oss masse med babysnakk. Bekkenløsningen plager litt men det går bra. Neste helg venter vi nye venner på besøk til innflyttingsfest. Har skaffa meg brystpumpe med ole brum på Jento trives ser det ut til. Ho sparker litt kvar dag. Teller ned til neste Ul i neste veka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 29. september 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 29. september 2009 Her går alt bra, sjølv om bekkenløsningen kommer stadig snikande. I går var vi Haugesund på UL igjen og jenta har det kjempe fint. Det er utrolig godt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 1. oktober 2009 Denne uka har vore grusom med mye oppkast og smerter. Lenge siden eg har kasta opp så mykje. Er usikker på kor lenge eg kan jobbe no. Satser på å holde ut litt til. Slik at eg er sikker på at fødselspengene er sikra. Vesla sparkar oftare og plutselig bular hovudet hennar ut av magen min. er vanskligare pga smerter. Håper ting snart blir bedre. Treng ein booster no kjenner eg. Men no er det 3 mnd til vetle jento kjem. Tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 2. oktober 2009 #185 Del Skrevet 2. oktober 2009 Innom og hilser på Jeg må få tid til å lese gjennom sidene dine senere Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 2. oktober 2009 #186 Del Skrevet 2. oktober 2009 Denne uka har vore grusom med mye oppkast og smerter. Lenge siden eg har kasta opp så mykje. Er usikker på kor lenge eg kan jobbe no. Satser på å holde ut litt til. Slik at eg er sikker på at fødselspengene er sikra. Vesla sparkar oftare og plutselig bular hovudet hennar ut av magen min. er vanskligare pga smerter. Håper ting snart blir bedre. Treng ein booster no kjenner eg. Men no er det 3 mnd til vetle jento kjem. Tenk det! oioi..som tia går! så utrolig spennede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. oktober 2009 #187 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hørtes ikke noe særlig ut med oppkast og smerter! Håper du er bedre! Skal bli godt å få begynne til fysioterapeuten! Jeg ser også magen røre på seg! :rødme: Merkelige greier! Endret 2. oktober 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. oktober 2009 #188 Del Skrevet 2. oktober 2009 Men no er det 3 mnd til vetle jento kjem. Tenk det! Det er 4 måneder igjen da... Pre-ammetåke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er 4 måneder igjen da... lur.gif Pre-ammetåke? laught.gifHehe ja her har nok ammetåka slått til. Eg er heima hos mamma og pappa i helga. K jobber 12 timers skift i heile helga. Føler meg ganske utrygg uten han i leiligheita no. Både K og meg hatar at han må jobbe i turnus. Me trivst ikkje heilt der me bur no heller. Det er lange avstandar og utan bil er det vanskeleg. Han har søkt på to stillingar no ein i hedemark og ein i telemark. Eg skal jo snart ut i perm uansett så går greit for meg å flytte. Hater at han ikkje trives. Når vetlo kjem, vil det uansett passe dårleg at han jobber skift. Sjølv om me skal få hjelp. Natt til i dag var første natt etter at me flytta samman at me sov kvar for oss. Eg vakna mange gonger og sakna han. Er så vane med å ligge inntil han. :rødme: I går gjekk eg igjennom mykje av broren sine babyting. No er det klart at vi arvar sportsvogn og! Ellers fant eg masse fint som tanteungen har hatt. Jento vil få klare innslag av blå i gardroben. Vi blandar inn rosa så går det greit. No har eg litt bodyar, huer, vottar, sokkar,nokon få strømpebukser, to heilt greie selebukser, og litt grønt og rødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. oktober 2009 #190 Del Skrevet 3. oktober 2009 kjekt å kunne arve litt også.. rosa og blått er jo pent sammen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. oktober 2009 #191 Del Skrevet 4. oktober 2009 *innom med ryddevibber* Funka det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 4. oktober 2009 kjekt å kunne arve litt også.. rosa og blått er jo pent sammen det Happy.gif Arving er veldig fint, spesielt sidan me sparer ganske mykje peng på det. Ja mamma har starta på rosa babystrikk no, så det vert kjempe søtt. Innom og hilser på vinke.gif Jeg må få tid til å lese gjennom sidene dine senere Nikke.gif Ha en fin helg Happy.gif Glemte heilt å tilbake og ynskje deg velkommen inn til meg. *innom med ryddevibber* Funka det??? Håper det, må teste ut på tirsdag når eg har ledig tid heima. Vetlo har sparka masse heile helga, tydelegvis har ho vokst seg stor og sterk. Har aldri kjent så mykje aktvitet før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 4. oktober 2009 På mandag skal vi på kontroll igjen i nabobyen denne gangen. Bare dei vanlege rutinene tenker eg. Spent likevel, mannen kjem her i dag og blir med. Broren køyrer oss inn slik at vi kan handle litt og treffe vennine. I dag kommer tanteungen gleder meg! Kryss i taket for at eg ikkje har kasta opp i helga. Da kommer eg meg nok på jobb neste veke håper eg. Kroppen kjennes veldig bra faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. oktober 2009 #194 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så kjedelig at din kjære er borte på jobb så lenge! Håper han får seg en ny og bedre jobb snart. Viktig å trives på jobb! Kjekt å arve ja. Har arvet av svigerinnen min, som har arvet av sin søster, så alt var ikke like fint etter at det er brukt på 3 jenter, men det gjør jo ingenting om en har en litt utvaska pysj, liksom... Som regel er de mykest rett før de går i oppløsning! Det er MYE bedre med ei jente i blått enn en gutt i rosa, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 4. oktober 2009 Så kjedelig at din kjære er borte på jobb så lenge! Håper han får seg en ny og bedre jobb snart. Viktig å trives på jobb! Kjekt å arve ja. Har arvet av svigerinnen min, som har arvet av sin søster, så alt var ikke like fint etter at det er brukt på 3 jenter, men det gjør jo ingenting om en har en litt utvaska pysj, liksom... Som regel er de mykest rett før de går i oppløsning! Det er MYE bedre med ei jente i blått enn en gutt i rosa, synes jeg! Ja eg hatar at han jobber slike vakter. Ei på jobb sa til meg at det måtte eg jo alltids tåle og at det var mange som hadde det likt. Då kjente eg at eg vart litt sint. Ein må jo få lov til å velje korleis ein vil leve. Føler foresten at det er få, men nokon som hinter kraftig om korleis vi bør tenkje når vi får vetlo. Ja det er jo ikkje vanleg kost i Norge kanskje at ein funskjonsfrisk velger å leve med ei med funskjonsnedsettelser og får barn. Dermed får nokon klare meininger, av og til litt for sterke. De fleste er jo positive og gir oss masse støtte, derfor blir eg litt overraska dei få gangene det kommer ting ut av munnen på folk som kanskje er velmeinte, men blir kommentarer som eg tolker negativt. Det er jo kanskje lettere å gjera kanskje når du er gravid også å tolke ting litt som viljen og hormonene vil... Heilt einig at blått er betre på jenter enn rosa på gutar. No har farmor også starta å strikke jakke og bukse i ein frisk grøn farge. Eg startar snart på babyteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 15. oktober 2009 #196 Del Skrevet 15. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 16. oktober 2009 No skulle meg og mannen ha vore med jobben på seminar men K fekk ikkje fri sånn at vi kunne dra. Synes det var litt kjipt i går, men no er eg litt glad for at det endte slik. Jento og meg har det veldig bra! Ho er framleis ei aktiv jenta som lagar mykje liv i magen! Bekkenløsningen er betre etter eg starta med fysio. Trur nok ein del av vondtene satt muskulært også. Neste helg skal vi opp der K jobba før. Gleder meg masse siden ei vennine jobber der. Føler resten av babyforbredelsene er under kontroll. Siste kontroll var også heilt fin. Har hatt UVI og no soppinfeksjon etter antibiotikakuren. Er ellers usikker på om eg skal ta svineinfluensavaksine. Mamma som er sjukepleier meiner at eg skal, men er litt usikker. Ellers tenker vi litt på brylløp og prøver å sette datoen til 26 aug 2011. Men no er det baby som gjelder. Sliter også ein del med halsbrann. Drikker melk for harde livet. Vekene mine er flytta fram til å starte på tirsdagane så føler tida raser av gårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vi har det forsatt veldig bra og no er eg 26 veker på veg! Utrulig herlig! Jenta sparker masse og koser seg. Hormonene fyker imidlertid .Masse tårer i dag. Vi sliter med å finne ein god løsning på permisjonen. Det må vi jobbe litt meir med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. oktober 2009 #199 Del Skrevet 21. oktober 2009 Godt å se at dere har det bra. Vi lurer også på hvordan vi skal gjøre permisjonen - vanskelig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei nøtt! Skal hilse fra K. Ja synes Nav har eit vanskeleg system som ikkje passer oss. Vi skulle ønske at vi kunne gå i permisjon i lag. Dette går ikkje. Det einaste unntaket vi veit om per i dag er hvis legen skriv at det er hensiktmessig at K tar over heile permisjonen, pga av at eg ikkje kan ta meg av ho åleine. Då står eg utan inntekt og må i fylgje nav gå ut i jobb, om ikkje eg vært sjuk og kan sjukemeldast. Einaste muligheit som vi har funne er, at K går inn som assistent for meg under permisjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå