Gå til innhold

Tankespinn II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvitvin hadde også funket godt nå. :nigo:

Rødvin blir bare krøll!

Skrevet

Jeg har drukket alt for mye øl i steden for å legge meg, men jeg har det i alle fall ganske rent takket være en viss dame :)

.... ehhh, ikke så rent forresten, men ganske ryddig og pent.

Skrevet (endret)
Ikke sant? :rulle::danse::duskedame: :nissedust:

:nissedust:

???

Er det en smiley som heter det?

- eller noe tilsvarende regner jeg med, siden det skjer fint lite.

:fnise:

Endret av Ellevill
Gjest Elastica
Skrevet

Nei, men det er så mange nissesmilyer, og jeg tok en råsjans. Bomma visst. :fnise:

Skrevet

Nei, det er vel desverre på tide å legge seg.

Jeg har postet denne på FB, men synes den er så morsom at jeg tar den her også.

Skrevet
Nei, men det er så mange nissesmilyer, og jeg tok en råsjans. Bomma visst. :fnise:

:hoho:

:kjefte: Flood control tar rotta på meg!!!

Gjest Sidonie
Skrevet

Skjønner ikke engang flood control'en, for den dukker opp selv om jeg ikke har bedt om å svare i noe innlegg :forvirret:

Pass på deg selv, og ha en fin helg! :klem:

Skrevet

Ønsker deg en skikkelig fin helg også, Sidonie!! :klem:

Skrevet

Jeg har igjen feilvurdert egen kapasitet og impulsshoppet på planteloppemarked, så jeg har mengder av eplemynte, kruspeppermynte, bergmynte, ekte peppermynte, fransk mynte..... Og noe jeg ikke vet hva er.

Noen som vil ha mynte i postkassen?

Skrevet
Jeg har igjen feilvurdert egen kapasitet og impulsshoppet på planteloppemarked, så jeg har mengder av eplemynte, kruspeppermynte, bergmynte, ekte peppermynte, fransk mynte..... Og noe jeg ikke vet hva er.

Noen som vil ha mynte i postkassen?

:hoppe:

:vinke:

Gjest Fjodor D.
Skrevet
:ler: Jeg også. Har en krukke, kan man få for mye?
Skrevet

Men vil dere ha alle typene? Eller hus?

Da må jeg dele dem opp litt, det går bra for min del, bare de overlever.

:ler: Jeg også. Har en krukke, kan man få for mye?

Øhhh... JO!

De sprer seg noe voldsomt.

Gjest Fjodor D.
Skrevet

Det lover godt for min krukke. Synes den ser litt stusselig ut for øyeblikket.

Det har vært litt stille her i det siste? Hvordan går det?

Gjest Sidonie
Skrevet (endret)
:lete: Endret av Sidonie
Skrevet

Hei jenter!

Litt ute av KG-modus bare.

Og veldig stresset. Mye som hele tiden skal ordnes og fikses.

Og jeg begynte dessuten ferien min med å sitte på jobben i går til klokken 18.00, før jeg måtte dra fra halvferdig jobb, og hjem til hus som den dagen skulle vært ferierengjort og med ferdige pakkete bager. Det må jeg da altså isteden gjøre i dag, og vi blir forsinket. Men det er greit. Forsinket orker jeg ikke stresse over i ferien. Verre stress er det med meg som rengjør, handler, skifter på hamsterbur, vanner blomster, henger opp klær, mater unger, kjefter på unger, kysser på unger, tømmer kjøleskap, flørter litt hektisk og uelegant med naboen osv osv. PUH!

Send meg adressen din, Fjodor og Pøbelsara. Og hva dere eventuelt vil ha. Men jeg får ikke sendt det før om en stund - fortell meg når dere er hjemme så dere får tatt i mot post. Mulig jeg må dele noen planter og da er de sikkert litt pjuske når de kommer frem, men ukrutt forgår ikke så lett, så de kommer seg sikkert igjen!

Gårsdagens lyspunkt: Jeg kjeftet på ungene for noe, og når vi skulle spise middag var de såpass 'redusert' at de spiste LAKS uten å kny. Laks, ris, rømme, dill og sitronpepper - med litt grønt til. Halleluja! (Ikke lyspunkt at jeg kjeftet altså, men flaks at det ble gjort rett før middag, slik at de ikke turte å klage over maten. Ja, jeg hører selv at jeg virker litt gal....)

Sommerklem fra meg!

Skrevet
Hei jenter!

Litt ute av KG-modus bare.

Og veldig stresset. Mye som hele tiden skal ordnes og fikses.

Og jeg begynte dessuten ferien min med å sitte på jobben i går til klokken 18.00, før jeg måtte dra fra halvferdig jobb, og hjem til hus som den dagen skulle vært ferierengjort og med ferdige pakkete bager. Det må jeg da altså isteden gjøre i dag, og vi blir forsinket. Men det er greit. Forsinket orker jeg ikke stresse over i ferien. Verre stress er det med meg som rengjør, handler, skifter på hamsterbur, vanner blomster, henger opp klær, mater unger, kjefter på unger, kysser på unger, tømmer kjøleskap, flørter litt hektisk og uelegant med naboen osv osv. PUH!

Send meg adressen din, Fjodor og Pøbelsara. Og hva dere eventuelt vil ha. Men jeg får ikke sendt det før om en stund - fortell meg når dere er hjemme så dere får tatt i mot post. Mulig jeg må dele noen planter og da er de sikkert litt pjuske når de kommer frem, men ukrutt forgår ikke så lett, så de kommer seg sikkert igjen!

Gårsdagens lyspunkt: Jeg kjeftet på ungene for noe, og når vi skulle spise middag var de såpass 'redusert' at de spiste LAKS uten å kny. Laks, ris, rømme, dill og sitronpepper - med litt grønt til. Halleluja! (Ikke lyspunkt at jeg kjeftet altså, men flaks at det ble gjort rett før middag, slik at de ikke turte å klage over maten. Ja, jeg hører selv at jeg virker litt gal....)

Sommerklem fra meg!

Huff for stress - men GOD FERIE! :klem:

Jeg skal sende deg adressen min, og så snart jeg vet når noen vil være hjemme for å ta ut av postkassen her, skal du få vite det. VI er nemlig litt i "ta det som det kommer"-modus denne sommeren.

Skrevet

:fnise: Det finnes alltid en positiv side!

Sommerklem herfra også, håper du og guttene får en kjempefin sommerferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...