Gå til innhold

Tankespinn II


Ellevill

Anbefalte innlegg

Gjest Sidonie

:fnise:

Jeg vet ikke jeg, det henger sammen med flere ting. Jeg hadde nok ikke mistet nattesøvnen over det, men (og nå prøver jeg å tenke på typen folk jeg kjenner/hadde hatt i mitt evt bryllup) det VILLE vært såpass sært/snålt at jeg nok hadde hevet et øyenbryn eller to :fnise:

Jeg hører til dem som heller ikke ville tatt på en tiara selv i andres bryllup, tenker det ville vært mest naturlig på bruden og ikke gjestene, synes ikke det er så viktig å være den som ser mest fabolous ut i en anledning hvor andre er hovedpersonene. Synes ikke det gjør noe å satse på noe pent, men enkelt og stilig, og ikke nødvendigvis ta'n helt ut selv. Men det er meg. Ville nok ikke latt mitt eget bryllup bli ødelagt av andres dårlige smak, med mindre det var noe helt skandaløst upassende i oppførsel f.eks., som ble til bry for andre gjester el.

Det skulle vært et rimelig formelt bryllup, med masse gjester, flotte omgivelser og classy opplegg, før jeg syntes det var naturlig å kle seg i ballkjole og tiara :fnise: og SÅ mange rike folk kjenner jeg ikke at det noensinne kommer til å bli en problemstilling... :ler: Jeg mener, de fleste jeg kjenner med normal økonomi ville ikke hatt en profil på bryllupet sitt uansett hvor det ville se spesielt naturlig ut med kronjuveler på hodet :fnise: men jeg har utrolig mye morsomme bilder i hodet nå :ler:

For øvrig enig i at den kommentaren om alder var totalt... rar. Sier litt om 25-åringen, dog :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde vel følt meg utilpass med tiara, uansett om jeg hadde vært brud eller gjest hos kongen. Tiaraen måtte i så fall være svært diskret....

Når jeg leste tråden så jeg for meg at min 'eks-svigermor' (vi var dog bare samboere, sønnen og jeg) hadde hatt tiara på i vårt eventuelle bryllup. Og jeg klarer liksom ikke å hente opp noe særlig engasjement rundt det, kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sårri unger, ferien er herved avvlyst. Deres kjære mor har brukt alle feriepengene og mer til på regninger.

:murvegg: :murvegg: :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må seriøst vurdere ny avatar. Jeg blir deppa hver gang jeg ser den. Det verste er at jeg begynner å få samme holdningen og attituden og omrisset.....

Igjen:

:murvegg: :murvegg: :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sårri unger, ferien er herved avvlyst. Deres kjære mor har brukt alle feriepengene og mer til på regninger.

:murvegg: :murvegg: :murvegg:

Mi tu. :tristbla:

Jeg må seriøst vurdere ny avatar. Jeg blir deppa hver gang jeg ser den. Det verste er at jeg begynner å få samme holdningen og attituden og omrisset.....

Igjen:

:murvegg: :murvegg: :murvegg:

Jeg synes den er aldeles strålende. :fnise: Men klart, hvis du begynner å identifisere deg med den er det jo ikke så kult. Jeg likte forresten din gamle veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke all verden som skjer, men jeg har i alle fall hjulpet en orm barna fant tilbake til skogen (transportmiddel: Ole Brum-bøtte) og dessuten fått skikkelig kjeft av faren til en av ungenes klassekamerat (fordi jeg var så frekk at jeg har klaget på pøbelstrekene til ungene hans. Mange mener det samme som meg, men jeg er den eneste som tar det opp, mens de andre bare sladrer seg i mellom. Gjett hvem som sitter igjen med svarteper!?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sidonie

Drit i svarteper :kjefte:

Vi er altfor redde for hva folk måtte mene om oss, og folk er altfor redd for konflikter. Ta et langt hopp og gi f...

Det er du som har ryggraden, som sier i fra, ikke bry deg med småligheter.

Jeg får, takket være en far som ikke har betalt bidrag på et halvt år, plutselig masse penger til ferien likevel. Sånn sett har han vært en sparebank :ler: jeg lurer på om jeg skal be han om å betale kun en gang årlig som fast deal, sånn ved sommertider? :fnise: Aldri så galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumhet kjenner noen ganger ingen grenser.

Jeg orker nesten ikke finne ut essensen av det hun sier fordi hun er så forbannet dum og vulgær, jeg er både måpende fasinert og full av forakt.

Utenlandske menn - mener de er " mye mer menn " enn norske menn er ...

Jeg tror utenlandske menn har liten respekt for norske menn generelt - siden de er " snillere " generelt og mye mer PASSIVE . Derfor kan de så lett bare jage dere vekk fra matfatet sitt ...

Hva med å vise dem - at dere ikke kryper for dem og har så stor respekt for dem ?

Huff - nei ! Da kan det bli bråk . Og nordmenn skyr bråk - ikke sant ?

Urettferdig det ! At utenlandske menn skal dyppe pikken i norske kvinnekjønn - mens dere norke menn - står uten dame til sutt ...

Er det som skjer faktisk ! Norske menn " beskytter ikke " damene sine i samme grad som det utenlandske menn gjør . De bare lar utlendingene få være pågående på norske damer .Mens de selv ikke tør gå rundt å sjekke opp damer og er alltfor beskjedne og inisiativ løse - i forhold til utlendingene .- Dermed må jo damene ta til takke med det de får - utlendinger ! Når norske menn viser mindre intresse .

Norske menn - må bli litt mer menn . Våge gå bort til damer , by på dans eller bare flørte el. prate osv .Rett og slett - dere må bli like pågående - som utlendingene på sjekkemarkedet .

Har ingenting med at de blonde er mindre verdt - enn de utenlanske damene !

Er bare det - at de vil ikke dele dem med dere ..og kulturen er annerledes osv .he he Men utlendingene SIKLER på blonde kvinner ...og gjør hva de kan for å komme i buksa på dem .Det ser man jo på deres pågåenhet mot norske kvinner .

Selv syns jeg innvandrer menn generer meg - er ekkle osv . om de er pågående .Foretrekker norske menn - helt klart .Men det greier ikke utenlanske menn å forstå - selv etter flere avvisninger osv . At jeg ikke er intrisert i utlendinger .

Jeg har selv blitt grafset på - av dem .De er

Her er et annet 'gullkorn':

F.eks bare se på det her:

http://www.dagbladet.no/2009/05/29/nyheter...0/vold/6472227/

http://www.dagbladet.no/2009/05/29/nyheter...0/vold/6472227/

http://aftenbladet.no/lokalt/1033593/-_Voldtatt_i_taxi.html

Selvfølgelig er ikke alle norske menn bare snille heller, blir flau over å se hvor dumme noen av dem er i fylla, men men voldtar nesten ikke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i svarteper :kjefte:

Vi er altfor redde for hva folk måtte mene om oss, og folk er altfor redd for konflikter. Ta et langt hopp og gi f...

Det er du som har ryggraden, som sier i fra, ikke bry deg med småligheter.

Jeg er veldig sikker på at det jeg sier er riktig i denne saken. Klønete sagt, at jeg kan stå for det jeg har sagt er vel mer riktig. Men det er likevel ubehagelig. Han var skikkelig sint på meg, de diskuterer sikkert dette hjemme og med andre foreldre (sin sminkede versjon selvfølgelig) og jeg gruer meg alt til en av de nærmeste dagene da vi kommer til å ha mer med hverandre å gjøre enn jeg setter pris på.....

:sukk:

Jeg får, takket være en far som ikke har betalt bidrag på et halvt år, plutselig masse penger til ferien likevel. Sånn sett har han vært en sparebank :ler: jeg lurer på om jeg skal be han om å betale kun en gang årlig som fast deal, sånn ved sommertider? :fnise: Aldri så galt...

:danse:

Jeg prøver alltid å trekke litt mer skatt enn nødvendig og blir kjempeglad når jeg får igjen skattepenger. Det føles som en gave, ikke noe jeg faktisk har spart til selv. I år tror jeg desverre ikke jeg greier det pga. lav rente og en litt lappere holdning generelt til å passe på at jeg blir trukket tilstrekkelig. Sukk & stønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smelter. Malingen renner snart av veggen. Jeg må få skaffet meg en eller annen form for AC. Enten en portabel som er litt dyrt og ganske stygt eller en varmepumpe ('varme' :hoho:) som er litt stygt, veldig dyrt og har litt flere bruksområder.

Egentlig har jeg bare råd til å avkjøle meg ved å vifte en avis foran fjeset.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bestilt ferie (leie av hytte på Tjøme). Nå er ferien nogenlunde klar:

10 dager på hytta langt til fjells.

Snartur hjem.

10 dager i Vestfold - litt telt, mye hytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg fra 16.00 til nesten 21.00 - og hadde lett kunne sovet lenger, men mobilen vekket meg!!!

Da ungene dro til faren i dag (i dag var det forresten skikkelig trist, jeg savner dem allerede :(), skulle jeg egentlig dra rett på jobb og gjøre unna noe litt viktig. Men isteden gikk jeg ned på rommet til eldstemann (som holder ca 13 grader lavere temperatur enn stua) og sovnet i senga hans. Der var det for øvrig en del blodflekker etter trekking av en tann i går, som egentlig ikke var helt klar for trekking. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud folkens, hvis dere skal skrive sååå mye her, må jeg nesten lage køordning!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud folkens, hvis dere skal skrive sååå mye her, må jeg nesten lage køordning!

;)

Jeg er så lite på KG for tiden at jeg stort sett bare skriver på tirsdager. :sjenert:

Fine ferieplaner du har, forresten. Er alle ukene med gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lite på KG for tiden at jeg stort sett bare skriver på tirsdager. :sjenert:

Fine ferieplaner du har, forresten. Er alle ukene med gutta?

:ler:

*stiller meg i kø*

Godt det er noen som aldri svikter!

:nigo:

Ja, alle ferieukene med ungene (en uke til på slutten av ferien, men da blir vi hjemme).

Jeg trodde kanskje jeg skulle ha råd til en ferieuke alene med ei venninne eller noe slikt, men i lommeboken er det stort sett bare møll.

Men jeg får tre rolig uker i juli på jobb med korte dager og mye fleksibilitet. Så jeg skal jammen ikke klage. Det blir litt ferie det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...