Gå til innhold

Tankespinn II

Ellevill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du er en god nr. 2 !!! :nigo:

:klem:

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Universet og vår lille planet - Guds skaperverk

Hvor lang tid tror du det tar før disse apene blir mennesker?

Det har blitt forsket en del på det her og man har kommet fram at det tar gjennomsnittlig 134 år. Men det varierer selvfølgelig litt fra ape til ape. Noen aper er jævlig sta, og for dem tar det natulig nok litt lenger tid. Noe som av en eller annen merkelig grunn sjelden kommer fram når slike ting diskuteres er at det motstatte også skjer. Nemlig at noen mennesker blir til aper. All forskning tilsier at det tar kortere tid for mennesker å bli aper enn motsatt.

:ler: :ler: :ler:

Fantastisk!

Ramlet tilfeldig over denne tråden og måtte forevige det her i dagboka.

Mrsmt!!

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck you, too!

Utrolig fin sang! :hoppe:

In your face!!!

:ler:

:danse:

Her ramler dere jo inn uten at jeg har reklamert eller noe. Dere følger jammen godt med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In your face!!!

:ler:

:danse:

Her ramler dere jo inn uten at jeg har reklamert eller noe. Dere følger jammen godt med!!!

Ha'kke no' liv, vettu. Ergo ramler man innom. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg. Og jeg håper du har svanet meg sjikkeli, slik du sa du skulle!!! :nigo:

Og inspirert av deg (det var hos deg jeg for første gang så at det var mulig å legge ut youtube.filmer på denne måten):

03YTrGYhBPQ

Uansett hvor trøtt jeg er på fredagskveldene, må jeg få med meg dette programmet. Det er virkelig ukas høydepunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det blitt mandag igjen...

Dette har vært en flott helg.

Masse rydding, masse gjort hjemme - og bare meg selv å ta hensyn til.

Jeg har knapt sett noen siden onsdag ettermiddag, jeg er en enstøing.

Besøkte mamma og pappa en liten time i går.

Og var hos enkemannen å skulle hjelpe ham med noe i kveld, og han ble sint på meg.. :sjokkert: Jeg vet det skal veldig mye til før han 'bjeffer', han er veldig rolig og avbalansert. Så jeg må skikkelig ha tråkket han på nervene i dag. Skjønte det egentlig godt, samtidig ble det litt vanskelig, for .... ja, jeg skjønner begge parter for å si det slik. Men kjente jeg ble så paff og følte meg litt urettferdig behandlet og skamfull på samme tid, så tårene presset på, og jeg måtte bøye meg ned over det jeg jobbet med for å skjule det mens jeg forsøkte å 'holde en minter tone' med en stemme som var litt pipete... ;)

Men ellers, bare meg. Alle måltider inntatt i ensomhet. Alt arbeid og all avslapning i pur ensomhet. Men det er jo greit når man velger det selv.

NtJxy0zc7nU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ingenting vet jeg

Om alt som jeg nå har forstått

Jeg stod der og så etter toget

Som aldri var gått

Alt var tidlig

Samtidig som alt var for sent

Å kjære gode venn

La oss slutte å lure på meningen

Å kjære store venn

Du og jeg og livet, er sammen igjen

Jorden går rundt

Den går rundt og rundt seg selv

Og natten blir dagen

Og dagen blir enda en kveld

Elsk meg i morgen

Var alt som jeg klarte å si

Å kjære gamle venn

Du vet at alt kan bli bra igjen

Å kjære gode venn

Å kjære gode venn

Å kjære store venn

Du og jeg og livet

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

iO_yyVfM0HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:klem: Hei, hei, hei, Sidonie!!!

Så bra du fant meg! Men jeg hadde nok sagt i fra også, bare så du vet det. ;)

Men:

Er det bare meg eller er det en del som henger seg opp i detaljer som jeg (antar) ville forholdt meg fullstendig likegyldiog til eller i verste fall ledd litt av for meg selv?

Endret av Ellevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det siste: Jeg ville ledd meg ihjel. :fnise: Men jeg tror kanskje jeg ler litt for lett, hvis man skal dømme av seriøsitetsnivået på trådene på bryllupsforumet. Men hva vet vel jeg? Jeg har jo vært gift i snart et halvt år, og har ikke detaljplanlagt noe bryllup i mitt liv. Ikke at jeg noensinne ville gjort det, for jeg har andre ting å bruke min begrensede evne til å holde fokus på. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, hey - er du her også?? :velkommen:

Til det siste: Jeg ville ledd meg ihjel. :fnise:

Ja, jeg ser for meg at det ville jeg gjort også. Og kanskje litt ondt og tørrvittig såvidt kommentert det til noen venner før bryllupet - det skal jeg innrømme!!?? Men å lage en sak ut av det, føle seg respektløst behandlet, trekke inn alder (50 kontra 25) og faktorer som overstråle bruden.... Hallo??

For å være årlig tror jeg faktisk jeg kanskje ikke hadde merket om noen hadde kommet med tiara eller ei i et bryllup. Så sløv er jeg.... :sjenert:

Enkelte må ha fryktelig lite å fylle dagene sine med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...