Gå til innhold

Kjære kunden min


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kjære kunde med unger

Ja jeg jobber på et sted med en morsom utstilling. Det betyr imidlertidig ikke at du kan levere ungen din på døren og ønske oss lykke til. Det står faktisk på både nettsidene våre OG i resepsjonen at dette er en utstilling og foreldre er ansvarlige for ungene og MÅ være med dem. Jeg er ikke din barnepasser! Jeg skal hjelpe til om det er noe dere ikke forstår, ikke klarer eller rett og slett delta i testingen av utstillingen sånn at det blir mer spennende. Nei, du kan ikke ta med deg ting fra utstillingen hjem - uansett hvor mye du ønsker deg det, hyler eller griner. Det tilhører faktisk utstillingen ikke deg!

Kan du være så snill å lære ungene dine manerer? De er ikke apekatter som fritt får lov til å klatre på alt som ser ut som om de kan klatre på. De har ikke lov til å rope stygge ting etter ansatte som ikke gir dem viljen sin. Ærlig talt jeg forstår dette er den ultimate muligheten å få fri fra apekattene fra, men fremdeles vil du ha fri = finn deg en barnevakt.!

Det spiller ingen rolle hvor gammel ungen din er 5 eller 17 år, følger de ikke reglene blir det tilsnakk. Først på en vennlig måte, så i en litt strengere tone men fremdeles hyggelig og til sutt tar v i kontakt med foreldrene. Dere må jo forstå at om deres unger løper rundt og ødelegger for andre så må det bli konsekvenser? Dere er ikke kongen og dronningen som ikke skal bli tilsnakket.

Så kjære kjære kunde, kan du være så snill og forstå at vi som jobber der, virkelig liker mennesker, men selv vi blir sprø av foreldre og unger uten oppdragelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns du f.eks det er ok å knipse og plystre etter ansatte som om de er hunder er en ok måte å oppføre seg på? Syns du er det er rimelig at vi må forvente å stå sjelvende igjen etter å ha snakket med kunder fordi de går opp i fjeset på oss og mer eller mindre truer oss med det ene eller det andre fordi de ikke får viljen sin (f.eks når de har ødelagt et produkt selv). Syns du det er rimelig at kunder kan bli fysiske og knipe oss hardt i armen når de vil ha hjelp? Eller at de kan skjelle oss ut fordi det tilfeldigvis er mange andre ute i samme ærend som dem og det er kø?

Hun har allerede svart på det..:

De har ikke rett til å behandle deg dårlig men der har krav på at du holder deg rolig og klarer yte service fra deg som ansatt nesten uansett hvordan de behandler deg.

:popcorn:

Nå så jeg at du og hadde sett den :fnise:

Men det er egentlig ikke noen vits å diskutere dette vider med denne brukeren, for når man har en sånn holdning til butikkansatte så spiller det ikke noen rolle hva andre sier.

Endret av Shade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kunden min

Når jeg sier at en vare ikke er nedsatt, er det ikke for å forsøke å lure deg. Det er heller ikke fordi jeg ikke kan jobben min. Å spørre tre av kollegaene mine hjelper ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære kunde. Det er virkelig ikke MIN feil at du glemmer at du har et abonnement som løper automarisk når du ikke bruker det. Jeg har desverre ikke mulighet til å sitte å overvåke alle tusner av abonnement vi har for å sjekke om det er noen bruk på telefonene (jobber i et teleselskap). Og det er IKKE JEG som bestemte at abonnement løper til man selv sier det opp.

Det er ikke min feil at du må sende oppsigelsen selv. Det er IKKE fordi du er utenlandsk at vi sender deg purring på faktura når du ikke betaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...