Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst på Supernatural-pakken. Er det verdt det? Har bare to av tilleggspakkene (Pets og Late Night).. Har lyst på alle, men er så dyrt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg har så lyst på Supernatural-pakken. Er det verdt det? Har bare to av tilleggspakkene (Pets og Late Night).. Har lyst på alle, men er så dyrt :P

Jeg synes den er en av de beste, så etter min mening er det veldig verdt det! Det kommer vel an på hvor gøy man synes det er med overnaturlige vesener og krefter. Jeg irriterer meg litt over zombiene som popper opp hver fullmånenatt og ramponerer plantene i hagen men de kan man vel slå av i innstillingene. Ellers likte jeg den pakken kjempegodt! I tillegg til at man kan lage forskjellige typer simmer (heks, fe, varulv, vampyr, ånd og spøkelse) var det mye fint av møbler og ting i pakken. Pluss at man kan plante sopp og ha magiske gelebønneplanter :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaida

Jeg har så lyst på Supernatural-pakken. Er det verdt det? Har bare to av tilleggspakkene (Pets og Late Night).. Har lyst på alle, men er så dyrt :P

Holder på å kjøpe noen tilleggspakker selv, er nesten latterlige prisforskjeller på Origin.com og feks. Amazon eller Kinguin. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Blubberella og Kaida :) Jeg kjøpte Helaften på gamersgate.com i går, den MÅ jeg ha (trodde jeg hadde den, men hadde lånt av en venn og nå fikk jeg ikke innstallert den på nytt..). Foretrekker at man kan laste det ned, og ikke få CD i posten :P

Hmm, må vurdere å kjøpe Supernatural, høres gøy ut :D Hvilke tilleggspakker er et must for folk her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaa spillet bare lukker seg :frustrert:

Flere som har hatt samme problem? Når jeg starter spillet og velger familie (en familie jeg har laget før, innstallerte nettopp spillet på nytt) så driver den og laster inn, men etter en liten stund kommer det bare "spillet har sluttet å virke" og så lukkes det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaa spillet bare lukker seg :frustrert:

Flere som har hatt samme problem? Når jeg starter spillet og velger familie (en familie jeg har laget før, innstallerte nettopp spillet på nytt) så driver den og laster inn, men etter en liten stund kommer det bare "spillet har sluttet å virke" og så lukkes det!

Jeg har akkurat samme problem !! Sinnssykt irriterende å må lagre hvert 5 minutt i tilfelle det bare lukker seg.....

Må være noe med origin da, hater det programmet!!

Men en ting til.. simmene mine har på seg finklær hele tiden, er som at de har på det isteden for hverdagsklær, på ferie, etter dusj osv. Hvorfor?

Har ikke noe personlighetstrekk (som gal), som kan gjøre dette heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen her prøvd å laste ned The Sims 3 fra The pirate bay?



Anonymous poster hash: 36b52...b51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen her prøvd å laste ned The Sims 3 fra The pirate bay?

Anonymous poster hash: 36b52...b51

Jeg prøvde på Inn i fremtiden, men fikk ikke spilt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme problem !! Sinnssykt irriterende å må lagre hvert 5 minutt i tilfelle det bare lukker seg.....

Må være noe med origin da, hater det programmet!!

Men en ting til.. simmene mine har på seg finklær hele tiden, er som at de har på det isteden for hverdagsklær, på ferie, etter dusj osv. Hvorfor?

Har ikke noe personlighetstrekk (som gal), som kan gjøre dette heller..

rimelig usannsynlig at Origin forårsaker ar Sims 3 krasjer. The Sims 3 er kjent for å være vanskelig å ha med å gjøre på alle platformer. det er typisk for kraftigere maskiner å ha færre problemer, hva slags maskin spiller du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalyptra

Takk for svar, Blubberella og Kaida :) Jeg kjøpte Helaften på gamersgate.com i går, den MÅ jeg ha (trodde jeg hadde den, men hadde lånt av en venn og nå fikk jeg ikke innstallert den på nytt..). Foretrekker at man kan laste det ned, og ikke få CD i posten :P

Hmm, må vurdere å kjøpe Supernatural, høres gøy ut :D Hvilke tilleggspakker er et must for folk her?

Jeg liker veldig godt Soverom og Bad-Stæsj (utrolig fint undertøy og mange fine møbler osv), anbefaler også Island Paradise og Generations! Pets og Late Night er de beste, men de har du jo allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rimelig usannsynlig at Origin forårsaker ar Sims 3 krasjer. The Sims 3 er kjent for å være vanskelig å ha med å gjøre på alle platformer. det er typisk for kraftigere maskiner å ha færre problemer, hva slags maskin spiller du på?

Jeg spiller på en ganske kraftig Asus gaming laptop som jeg kjøpte forrige uke. Første dagene var det perfekt, men nå idag begynte det å lagge. Ikke gjort det før, aner ikke hva som har skjedd jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg slet med lag og krasj installerte jeg en mod... husker såklart ikke hva den het men den er nevnt før her. Den fjerner en del ting som gjør at spillet blir tregt (biler, simmer som er stuck, mye rart). Forsøk å google "mods for improving performance Sims 3" eller noe :)

Jeg har tidligere lastet ned et par av de all-in-one-versjonene og de har fungert fint.



Anonymous poster hash: f6386...19b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWinter

Jeg har hatt The Sims 3 i noen år, men aldri giddet å bygge hus. Men så begynte jeg å se på plantegningene til Eplans.com, og syntes at de så enkle å bygge i The Sims, så det ble så jeg prøvde meg. Her er iallefall to enkle, men klassiske hjem som kan lastes ned :)

http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=8327187
http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=8327186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller på en ganske kraftig Asus gaming laptop som jeg kjøpte forrige uke. Første dagene var det perfekt, men nå idag begynte det å lagge. Ikke gjort det før, aner ikke hva som har skjedd jeg...

har du sjekket krash-sjekklisten for The Sims 3?

simswiki.info/wiki.php?title=Game_Help:Sims_3_Crashing_Checklist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er en av de beste, så etter min mening er det veldig verdt det! Det kommer vel an på hvor gøy man synes det er med overnaturlige vesener og krefter. Jeg irriterer meg litt over zombiene som popper opp hver fullmånenatt og ramponerer plantene i hagen men de kan man vel slå av i innstillingene. Ellers likte jeg den pakken kjempegodt! I tillegg til at man kan lage forskjellige typer simmer (heks, fe, varulv, vampyr, ånd og spøkelse) var det mye fint av møbler og ting i pakken. Pluss at man kan plante sopp og ha magiske gelebønneplanter :nigo:

Lag gjerde rundt, sett på port, og lås porten for alle untatt de i husstanden :) Da må zombiene stå på utsiden og klage ;)

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Lag gjerde rundt, sett på port, og lås porten for alle untatt de i husstanden :) Da må zombiene stå på utsiden og klage ;)

Ja jeg vet, har brukt det trikset mange ganger :) Men så hender det at jeg enten glemmer meg eller at simmen min ikke har råd til gjerde og så tyter zombiene fram. Som oftest pleier jeg å sette månesyklusen på bare én månefase, f.eks. konstant nymåne. Da slipper man også problemet, pluss at jeg slipper det gyselige lyset jeg synes det blir under fullmåne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...