Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

Aaah, så mange problemer! Jeg får ikke laget en konto - jeg sriver all info for å starte den, men jeg blir bare sendt tilbake til samme side hver gang jeg trykker "registrer" eller noe.

I tillegg har jeg det problemet når jeg spiller at spillet pauser i 10 - 15 sek (eneste bevegelse er havet og andre rare småting) veldig ofte. Jeg har prøvd "resetsim *", jeg har prøvd å endre grafikken, jeg har prøvd å spille i windowed mode... Det siste hjelper litt, men ikke nok til at spiller blir spillbart nok. Jeg har en flott gaming-PC. Det er vel snart to år gammel nå, men spiller alt av spill uten problemer. Unntatt The Sims. Aaaah!

Jeg får lete etter svar på nettet og prøve meg frem. Det pleier å gå etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tragedier skjer ja. Har opplevd å miste tre medlemmer av samme familie fordi de ble truffet av meteorer. Bare en om gangen da, og på forskjellige steder i byen. Skikkelig rare greier, du ser liksom bakken bli mørk rundt simmen din, simmene rundt roper og skriker, mens handlingsstatusen på simmen din kommer opp som "bli truffet av meteor". Ikke får du gjort noe med det heller, de vil ikke løpe unna, neiiida, står bare tålmodig og venter på å dø..

Haha! Dette har jeg aldri opplevd! Håper dette skjer med en av mine simmer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dette har jeg aldri opplevd! Håper dette skjer med en av mine simmer :P

Som sagt, opplevde det flere ganger rett etter at enten ambisjoner eller drømmejobben kom ut :fnise: Hold på å dø av latter første gangen, så var det ikke fullt så morsomt de neste gangene :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, opplevde det flere ganger rett etter at enten ambisjoner eller drømmejobben kom ut :fnise: Hold på å dø av latter første gangen, så var det ikke fullt så morsomt de neste gangene :jolie:

Det var vel en glitch etter en eller annen oppdatering, var det ikke? Plutselig var det veldig mange som mistet simmer til meteorer i hytt og pine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel en glitch etter en eller annen oppdatering, var det ikke? Plutselig var det veldig mange som mistet simmer til meteorer i hytt og pine :fnise:

Aner ikke :vetikke: Opplevde det bare en kort periode, så det kan godt hende at det ganske raskt kom en rettelse :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissWinter

Noen som gleder seg til sims4 eller ? :wow::danse: Lurer på når det kommer info og sånn :bolledeig:

Hele studiestarten kommer til å bli ødelagt av det spillet, mohaha. Men det sies at det kommer iløpet av september 2014 :hoppendeglad::skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har alle The Sims 3 spillene, tilleggspakkene og stæsjpakkene. Og nå har jeg kjøpt med ny pc, og må installere alle spillene på nytt. Men lurer på om det er viktig å installere etter rekkefølge?
Har lest på nettet at det anbefales å installere i rekkefølge etter når de kom ut (første tilleggspakken installeres først, så det andre osv), og har lest på andre steder at det ikke er så viktig (?)

Hva bør jeg gjøre? Vil ikke at det skal bli noe tull med spillet.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har alle The Sims 3 spillene, tilleggspakkene og stæsjpakkene. Og nå har jeg kjøpt med ny pc, og må installere alle spillene på nytt. Men lurer på om det er viktig å installere etter rekkefølge?

Har lest på nettet at det anbefales å installere i rekkefølge etter når de kom ut (første tilleggspakken installeres først, så det andre osv), og har lest på andre steder at det ikke er så viktig (?)

Hva bør jeg gjøre? Vil ikke at det skal bli noe tull med spillet.

:blomst:

Ehm, jeg har bare lagt inn grunnspillet først, og deretter lagt inn spillene i den rekkefølgen de ligger i bunken her :-P Og har ikke hatt problemer med spillet da altså.

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele studiestarten kommer til å bli ødelagt av det spillet, mohaha. Men det sies at det kommer iløpet av september 2014 :hoppendeglad::skya:

wee! :danse: hehe jeg og skal begynne å studere til høsten :plystre: må skvise inn tid til sims4 spilling og da ja! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har alle The Sims 3 spillene, tilleggspakkene og stæsjpakkene. Og nå har jeg kjøpt med ny pc, og må installere alle spillene på nytt. Men lurer på om det er viktig å installere etter rekkefølge?

Har lest på nettet at det anbefales å installere i rekkefølge etter når de kom ut (første tilleggspakken installeres først, så det andre osv), og har lest på andre steder at det ikke er så viktig (?)

Hva bør jeg gjøre? Vil ikke at det skal bli noe tull med spillet.

:blomst:

Vil absolutt anbefale deg å installere i rekkefølgen etter når de kom ut. Gjorde nettop det samme ser du og endte opp med å måte ringe ea, masse styr og installere alt på nytt, da i riktig rekkefølge. Alt kræsjet rundt da jeg skulle installere fremtidspakken :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida Magikeren Aidan Adami satte frøs Liam Greymane fordi han la an på damen hans ;) hydr hydr hydr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min skal flytte 3 timer unna pga kvartalspraksis til høsten, passer perfekt siden Sims 4 kommer ut da :fnise:



Anonymous poster hash: 585a8...282
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universitets Liv...

Jeg har blitt bedt om å skremme en annen Sim med en megafon, men jeg får ikke opp det valget. Det er en oppgave jeg har fått så jeg kan komme meg høyere opp hos regelgjengen. Noen som har gjort det før? Må jeg være på et nivå i gjengen eller eller noe først? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du en megafon i utstyrslisten til simmen da?

Ja. Jeg får bare ikke valget. Hvis jeg skal hilse på noen nye kan jeg velge "høylyt hilsen" eller noe sånt. Men jeg kan ikke skremme noen. :(

Jeg mener å ha sett valget før. Men nå når det er en oppgave ser jeg ikke valget. Jeg skal fra til Kaffebønne kafé og skremme noen med megafon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at Platekompaniet hadde 3 for 2 på alle sims spill, og dermed så kjøpte jeg Universitetsliv, Inn i fremtiden og Øyparadis for 499,- :-D

Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe flere tilleggspakker til 3'ern og heller vente til 4'ern kommer, men når det var tilbud så kunne jeg ikke la være.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den nye byen, Roaring Heights? Pleier å laste ned før jeg kjøper for å unngå bomkjøp, men er så mye bugs der! Prøvd flere versjoner, alle med samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest MissWinter

Åh, jeg kjenner jeg er så frustrert!

Avinnstallerte The Sims samt alle utvidelsespakkene fordi jeg skulle oppgradere Macen til nyeste programvare og ville ha den ryddet for alle selv-innstallerte programmer. Men nå får jeg ikke spillene til å fungere samt at den kræsjer og vil verken laste ned oppdateringer eller noe fra Store på Thesims3.com. Den vil ikke oppdatere seg i det hele tatt og bare kortslutter. Er det noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...