Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trenger jeg noen interiørtips :fnise:

Dette er "grand staircase-rommet", og jeg er fornøyd med selve utformingen. Det som gjør meg litt gal her er fargene. Jeg liker i utgangspunktet fargen på teppet og gardinene, men veggene er alt for hvite! Bør jeg ha noe spesifikt mønster? Jeg vurderer marmor, men hvilke farger kan passe til et såpass stort rom? At det ikke blir for mye? Bør jeg bytte gardiner og teppet? Føler at noe er feil her :klo:

Har sett meg litt blind på dette nå :P

post-21064-0-09117400-1393756015_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Dette er "grand staircase-rommet", og jeg er fornøyd med selve utformingen. Det som gjør meg litt gal her er fargene. Jeg liker i utgangspunktet fargen på teppet og gardinene, men veggene er alt for hvite! Bør jeg ha noe spesifikt mønster? Jeg vurderer marmor, men hvilke farger kan passe til et såpass stort rom? At det ikke blir for mye? Bør jeg bytte gardiner og teppet? Føler at noe er feil her :klo:

attachicon.gifScreenshot-212.jpg

Synes det er fint som det er. Tror at mønster eller andre gardiner vil bli litt mye? Men det er bare min personlige mening da..

Skrevet

Synes det er fint som det er. Tror at mønster eller andre gardiner vil bli litt mye? Men det er bare min personlige mening da..

Jeg tror jeg bare lar det være foreløpig da :P Rommet ble mye større enn det jeg i utgangspunktet hadde tenkt meg.. derfor fikk jeg litt panikk da jeg så at det ble veldig mye hvitt. Mønster skal jeg holde meg unna :P

• Liker 2
Skrevet

attachicon.gifScreenshot-212.jpg

Jeg bruker veldig mye hvitt i mine hus og. Jeg gjør det fordi jeg føler at rommet da er større enn det egentlig er. Hvis jeg vil ha noe i tillegg i de hvite rommene, så pleier jeg å bruke malerier, bilder, tepper og gardiner. Jeg synes at rommet ditt ser helt fint ut, men du kan også bruke marmor. Jeg synes marmor er veldig fint, da svart og hvit mønster, Jeg pleier også å bruke marmor innimellom.

Gjest Azalea
Skrevet

noen som har problemer med å lagre?? når jeg lagrer blir det bare stående.. går ikke ut av lagremodus og tilbake til spillet.. blir stående å lagre i evigheter.. når jeg går ut, må tvinge pcn å skru av, mister jeg alt jeg har gjort.. skjedd tre ganger i dag og jeg ikke gjort noe annerledes.. skjønner ingen verdens ting :(

fikk forresten firlinger for litt siden.. uten noe juks eller noe innblanding.. :daane:

Skrevet

Jeg bruker veldig mye hvitt i mine hus og. Jeg gjør det fordi jeg føler at rommet da er større enn det egentlig er. Hvis jeg vil ha noe i tillegg i de hvite rommene, så pleier jeg å bruke malerier, bilder, tepper og gardiner. Jeg synes at rommet ditt ser helt fint ut, men du kan også bruke marmor. Jeg synes marmor er veldig fint, da svart og hvit mønster, Jeg pleier også å bruke marmor innimellom.

Takk for tips! Jeg skal teste ut om jeg kan ha forskjellige farger i marmor på gulvet iallefall. Skal foreløpig la veggene være hvite, og kanskje prøve meg på lysfarget marmor senere? Jeg blir helt oppslukt i denne byggingen noen ganger :fnise:

• Liker 1
Skrevet

noen som har problemer med å lagre?? når jeg lagrer blir det bare stående.. går ikke ut av lagremodus og tilbake til spillet.. blir stående å lagre i evigheter.. når jeg går ut, må tvinge pcn å skru av, mister jeg alt jeg har gjort.. skjedd tre ganger i dag og jeg ikke gjort noe annerledes.. skjønner ingen verdens ting :(

fikk forresten firlinger for litt siden.. uten noe juks eller noe innblanding.. :daane:

Jeg har dessverre (eller heldigvis egentlig :P) ikke opplevd problemer med å lagre i mitt spill. Men sjekk ut sims 3 forumet om du ikke allerede har gjort det? Der finner man alt mulig rart om sims :)

Haha! Husker jeg fikk trillinger en gang, damen hentet en og en unge fra kurven. Det så utrolig dumt ut! :P Gubben hennes stod bare og så på i sjokk.

Gjest Linaria
Skrevet

Salg på Steam, så nå har jeg ordnet meg Sims 3 igjen! Jeg har faktisk spillet i fysisk form hjemme hos foreldrene mine, men like greit å ha det på Steam. Hva er deres favoritt-expansions? Jeg kjøpte med pets, island paradise og ambitions nå.

Skrevet

Oi, jeg visste ikke at firlinger var mulig :O Det har jeg aldri hørt om noen som har fått!

• Liker 1
Skrevet

Salg på Steam, så nå har jeg ordnet meg Sims 3 igjen! Jeg har faktisk spillet i fysisk form hjemme hos foreldrene mine, men like greit å ha det på Steam. Hva er deres favoritt-expansions? Jeg kjøpte med pets, island paradise og ambitions nå.

Pets og Island er blant mine favoritter! Jeg liker også Generations og Seasons. Seasons er uunnværlig for meg, værforandringene gjør spillet mye morsommere :D

Gjest Linaria
Skrevet

Pets og Island er blant mine favoritter! Jeg liker også Generations og Seasons. Seasons er uunnværlig for meg, værforandringene gjør spillet mye morsommere :D

jeg vurderte å kjøpe det også, men ble litt mye etter hvert :P . Jeg liker værforandringene, men jeg klarer meg uten. Kanskje jeg kjøper den etter hvert :)

Skrevet

jeg vurderte å kjøpe det også, men ble litt mye etter hvert :P . Jeg liker værforandringene, men jeg klarer meg uten. Kanskje jeg kjøper den etter hvert :)

Ja, det kan fort bli litt mye hvis man skal kjøpe alt på ei gang :fnise:

• Liker 1
Gjest Azalea
Skrevet

Oi, jeg visste ikke at firlinger var mulig :O Det har jeg aldri hørt om noen som har fått!

hehe, det visste ikke jeg heller før det stod for tredje gang "gratulerer med en liten jente" (tre jenter og en gutt) det er litt av en jobb, for å si det sånn.. så trooor det blir ny familie.. :rolleyes:

Skrevet

Jeg fikk også firlinger en gang! Hun var alenemor, fordi mannen døde når han prøvde å steke pannekaker, tror jeg det var. Så hun var knust av sorg, halve huset var nedbrent, ooooog fikk fire gutter... :sjokkert:

• Liker 4
Skrevet

Uff. Så tragisk. Stakkars sim:( men er jo sånne ting som gjør sims gøy at sånne uforutsette tragedier skjer. Hehe, føles litt slemt å si det :P

• Liker 2
Skrevet

Tragedier skjer ja. Har opplevd å miste tre medlemmer av samme familie fordi de ble truffet av meteorer. Bare en om gangen da, og på forskjellige steder i byen. Skikkelig rare greier, du ser liksom bakken bli mørk rundt simmen din, simmene rundt roper og skriker, mens handlingsstatusen på simmen din kommer opp som "bli truffet av meteor". Ikke får du gjort noe med det heller, de vil ikke løpe unna, neiiida, står bare tålmodig og venter på å dø..

Skrevet

Hadde simmen min ved det offentlige svømmebassenget en gang og fikk plutselig den meldinga om at himmelen ble svart. Greide å lyttet simmen noen meter bort ig hun overlevde katastrofen. Gikk desverre litt verre for et par andre simmer i nærheten og bygningene ved bassenget.

Gjest Azalea
Skrevet

et lite spørsmål, mulig det står i forumet og bare jeg som ikke har funnet det.. men jeg spør nå allikevel.

jeg har flyttet familien min til Sunlit Tides, og en av dem vil bli dykker. Men kan man ikke dykke andre steder enn i verdenen som fulgte med Island Paradise??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...