Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Hater når spillet henger seg opp og avslutter seg automatisk uten forvarsel. Jeg må huske å lagre oftere!!

I know!! Er så utrolig kjedelig! Samme har skjedd med meg to ganger nå, får lyst til å gi opp hele greia :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh merker at jeg savner Sims 3 når jeg leser denne tråden! Skal definitivt begynne igjen snart. Men er det noen som vet om noen bra byer? Jeg har prøvd mange fra modthesims og andre sider og ja det er mange fine men ingen som har alt jeg er ute etter. Jeg er ute etter at det er muligheter for gårder samtidig at det er en storby hvor jeg kan gjøre karriere osv.. Også vil jeg ha det overnaturlige der, fin natur og masse ting å samle på. Har flere ganger prøvd å lage en verden selv men det tar så lang tid så jeg bare har gitt opp :fnise:

Fant forresten den her :O Noen har laget Lillesund her i Norge. http://mysims3blog.blogspot.no/2014/01/lillesund-idyllic-spot-in-norway-by.html

Den har dessverre ikke alt jeg har ute etter men ser ut som en utrolig bra verden :O

Endret av Guilty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh merker at jeg savner Sims 3 når jeg leser denne tråden! Skal definitivt begynne igjen snart. Men er det noen som vet om noen bra byer? Jeg har prøvd mange fra modthesims og andre sider og ja det er mange fine men ingen som har alt jeg er ute etter. Jeg er ute etter at det er muligheter for gårder samtidig at det er en storby hvor jeg kan gjøre karriere osv.. Også vil jeg ha det overnaturlige der, fin natur og masse ting å samle på. Har flere ganger prøvd å lage en verden selv men det tar så lang tid så jeg bare har gitt opp :fnise:

Fant forresten den her :O Noen har laget Lillesund her i Norge. http://mysims3blog.blogspot.no/2014/01/lillesund-idyllic-spot-in-norway-by.html

Den har dessverre ikke alt jeg har ute etter men ser ut som en utrolig bra verden :O

Det har jeg også lett etter :( hadde vært så greit med en by som hadde "alt" på et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Har fått verste innavla byen noensinne...alle er i slekt med hverandre eller har vært på hverandre en eller anna gang, og mine unger har gifta seg med søskenbarna sine :P

Og note to self: Det å låse opp fertilitet er artig i teorien, men når du har trillinger + tvillinger i alderen baby-toddler så er det ganske irriterende :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller på min gamle skolepc. Altså den jeg fikk når jeg begynte på vgs. For 4 år siden snart.. Tror kanskje det er på tide med ny pc når spillet går så tregt at jeg hele tiden må veksle mellom fartsknappene for at det skal skje noe.. Kan ikke bare trykke på 3 og forvente at ting går fort, da henger alt seg opp... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! :duskedame:

Ja men jeg sitter med henne og passer på selvsagt, hun er en som elsker feer , enhjørninger og prinsesser;) Så sims supernatural var perfekt for henne:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

I dag oppdaget jeg at simmer faktisk kan sovne/besvime av å lytte til kjedelige simmer. Simmen min traff på en fyr i Egypt og kjedet seg så mye at hun besvimte midt på gata. Hun var ikke trøtt eller syk så jeg ble litt paff. Trodde det med å sovne av kjedsomhet bare var i overført betydning.

Testet forresten ut den verdenen i exchange som Chiyo anbefalte; Setra. Den likte jeg! Det eneste problemet var at fremtidsportalen havnet inni sfinxen så simmen min når ikke tak i den. Vet ikke om det er en glitch eller hva.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere lager familier; bare slenger dere sammen noen og spiller, eller tenker dere ut familiens historie? Ig er det noen som vil fortelle sib familiehistorie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å starte med noen som bygger et hus kun med de pengene de får på starten. Jeg synes det er gøy når de er blakke og må jobbe seg oppover til bedre hus og ting :) Også pleier jeg å spille med randome trekk, og velger en "heir" fra hver generasjon som overtar etter den forrige. Når et par generasjoner har gått og de begynner å bli ganske rike, pleier jeg å bli lei av dem :P

Nå holder jeg på med denne legacyen her: http://randomlegacychallenge.blogspot.no/, det er ganske gøy! :)

Endret av Lyd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hjort spiste nettopp den perfekte dødsblomstbusken min!! Virkelig? Hva er galt med tomater, kunne den ikke spist tomatplanten? :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sett innholdet.

Hmm, så rart, kommer opp helt vanlig når jeg trykker på den.

Var en link om "the strange things sims do on high free will"

Edit: er fra sims3 forum.

Endret av LempikasPromise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hjort spiste nettopp den perfekte dødsblomstbusken min!! Virkelig? Hva er galt med tomater, kunne den ikke spist tomatplanten? :(

Jeg har lært å gjerde inn alt, og sette port med lås på etter at en gjeng med zombier spiste opp hele den perfekte avlingen min med livsfrukt.. Skjønte ingenting jeg, når de plutselig sto i åkeren og fråtser i seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Lurer på å kjøpe meg ein utvidelsepakke til før Sims4 kjeme. Har kun helaften frå før, så lurer litt på kva utvidelsepakke de anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på å kjøpe meg ein utvidelsepakke til før Sims4 kjeme. Har kun helaften frå før, så lurer litt på kva utvidelsepakke de anbefaler?

Generasjoner eller drømmejobben :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe meg ein utvidelsepakke til før Sims4 kjeme. Har kun helaften frå før, så lurer litt på kva utvidelsepakke de anbefaler?

Generasjoner, Årstider eller Drømmejobben synes jeg er de beste i hvert fall. Showtime (hva heter den på norsk) er den jeg likte minst, avinstallerte hele pakka etter en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å kjøpe meg ein utvidelsepakke til før Sims4 kjeme. Har kun helaften frå før, så lurer litt på kva utvidelsepakke de anbefaler?

Drømmejobben, eller kjæledyr :)

Reiseliv er egentlig ganske bra den også, men den har jeg avinnstallert fordi jeg tror det er den som gjorde at alt hang seg opp på PC'n her. Sikkert en eller annen BUG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Digger Generasjoner, og også Drømmejobben - men yndlingsyrket mitt (brannmann) hang seg alltid opp når jeg kom til et visst nivå. Kjempeartig når mennesker er innelåst i et brennende hus og brannsimmen min setter seg ned for å lese...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...