Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan temmer man villhester? Jeg får ikke til!

Du må "se på dem" , "klappe dem" osv hel til de liker deg godt nok til å bli venn med deg. Deretter kan hesten flytte inn hos deg. Gjort det mange ganger det fungerer og med enhjørningen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må "se på dem" , "klappe dem" osv hel til de liker deg godt nok til å bli venn med deg. Deretter kan hesten flytte inn hos deg. Gjort det mange ganger det fungerer og med enhjørningen :blomst:

Tusen takk for svar! Da får jeg teste det :-) Jeg har bare prøvd å gi de godbiter og klappe de, men da blir de så redde og løper avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Da får jeg teste det :-) Jeg har bare prøvd å gi de godbiter og klappe de, men da blir de så redde og løper avgårde.

Bare hyggelig. Er litt sånn oldis og veteran på sims :fnise:

Ja man må ikke gå rett fra å gi godbit til å klappe de, ta det gradvis. Et tips er de ikke sultne så vil de ikke ha godbit og kan bli fornærmet. :fnise: Det som kan være lurt er å ha feks eple fra hagen i ryggsekken da kommer det opp alternativet "gi mat" da kan man velge eple feks hvis man har det med. DET sier sjeldent hesten nei til. Jo bedre kvalitet jo gladere hest :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Merida

Hvordan få simmen til å gifte seg med eks-kona?

Hun døde og jeg gjennoplivet henne med ambrosia. Men nå er de begge merket med ex-kone/mann, og uansett hvor mye de koser og kysser får jeg ikke opp noen valg som "bli kjærester" eller å gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få simmen til å gifte seg med eks-kona?

Hun døde og jeg gjennoplivet henne med ambrosia. Men nå er de begge merket med ex-kone/mann, og uansett hvor mye de koser og kysser får jeg ikke opp noen valg som "bli kjærester" eller å gifte seg.

Du må bare gjøre venneting en stund, helt til "spør om å være venner" kommer opp, så kan du ta det videre etter det.

Det funket for meg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Merida

Du må bare gjøre venneting en stund, helt til "spør om å være venner" kommer opp, så kan du ta det videre etter det.

Det funket for meg iallefall :)

Ok takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager dere simmer som er "pene" eller mange forskjellige typer?

Jeg har en type sim jeg syns er penest, og alle mine ser sånn ut. Og jeg vil bare bruke slike simmer når mine simmer blir sammen med andre, fordi ellers blir utsene til barne ødelagt.

Men akkurat nå har jeg et kjempe problem i Dragon Valley, fordi jeg har en veldig stor familie men mange som er søsken, fetter og kusine, og få av mine egne simmer. :bond:




Anonymous poster hash: 76870...c95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få kjæledyr til å bli kjærester? De er bestevenner nå. Vil ha valper! :-p

Anonymous poster hash: 7f6d6...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager dere simmer som er "pene" eller mange forskjellige typer?

Jeg har en type sim jeg syns er penest, og alle mine ser sånn ut. Og jeg vil bare bruke slike simmer når mine simmer blir sammen med andre, fordi ellers blir utsene til barne ødelagt.

Men akkurat nå har jeg et kjempe problem i Dragon Valley, fordi jeg har en veldig stor familie men mange som er søsken, fetter og kusine, og få av mine egne simmer. :bond:

Anonymous poster hash: 76870...c95

Starter vel gjerne med en pen familie, men er ikke så nøye på hvem de får barn med senere.

Og du kan jo bare lage nye pwbe familier og flytte dem inn i nabolaget :) så får du litt bredere utvalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager dere simmer som er "pene" eller mange forskjellige typer?

Jeg har en type sim jeg syns er penest, og alle mine ser sånn ut. Og jeg vil bare bruke slike simmer når mine simmer blir sammen med andre, fordi ellers blir utsene til barne ødelagt.

Men akkurat nå har jeg et kjempe problem i Dragon Valley, fordi jeg har en veldig stor familie men mange som er søsken, fetter og kusine, og få av mine egne simmer. :bond:

Anonymous poster hash: 76870...c95

Hehe jeg lager alt mulig forskjellig har og lagd skikkelig ekle og rare simmer litt forskjellig jeg får for meg i blant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan få kjæledyr til å bli kjærester? De er bestevenner nå. Vil ha valper! :-p

Anonymous poster hash: 7f6d6...464

De blir ikke kjærester men gift. De må først være bestevenner, deretter må du ha et hundehus, du må og ha nok plass i familien til kattunger eller valper. Deretter velger du "få valper" når de har fått valper får de sånn giftetegn på seg som simmene har. Så står det at de er hverandres partnere. Jeg har holdt på mye med dyr og lagd mange forskjellige kull :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter vel gjerne med en pen familie, men er ikke så nøye på hvem de får barn med senere.

Og du kan jo bare lage nye pwbe familier og flytte dem inn i nabolaget :) så får du litt bredere utvalg :)

Ja, har tenkt til det. Har tre på universitet med hver sin "nye" kjæreste. Så når de kommer tilbake skal jeg flytte inn mange nye.

Men jeg tror jeg skal lage fler som er litt anderledes. Fremdeles pene, men ny pene. LOL

Og litt glere hudfarger. Når man bygger på en familie, så går det mye i det samme.

Anonymous poster hash: 76870...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I starten laget jeg bare så pene jeg klarte, og tynne, men etterhvert har jeg laget mange rare:P Er jo egentlig teit å lage dem så pene, jeg ser jo ikke så nøye på ansiktene mens jeg spiller:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten laget jeg bare så pene jeg klarte, og tynne, men etterhvert har jeg laget mange rare:P Er jo egentlig teit å lage dem så pene, jeg ser jo ikke så nøye på ansiktene mens jeg spiller:P

Jo det er sant. Jeg er litt perfeksjonist. Jeg vil at alle mine skal være pen og alle skal ha pene klær og kule personlighets trekk.

Anonymous poster hash: 76870...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir så irritert, for når jeg skal sette ut flere tomter i verdenen jeg har valgt, så kan jeg ikke sette dem helt inntil veien. Det er bare stygt å ha tomten midt ute på en gressplen langt unna veien! Noen som kan hjelpe eller komme med tips? Ser også at noen snakker om dette med å "bygge opp ny verden", hvordan lager jeg min egen by? Savner litt dette fra The Sims 2, hvor jeg bare lagde egne steder og bestemte hvordan byen skulle være. :laugh:



Anonymous poster hash: 054aa...b76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert, for når jeg skal sette ut flere tomter i verdenen jeg har valgt, så kan jeg ikke sette dem helt inntil veien. Det er bare stygt å ha tomten midt ute på en gressplen langt unna veien! Noen som kan hjelpe eller komme med tips? Ser også at noen snakker om dette med å "bygge opp ny verden", hvordan lager jeg min egen by? Savner litt dette fra The Sims 2, hvor jeg bare lagde egne steder og bestemte hvordan byen skulle være. :laugh:

Anonymous poster hash: 054aa...b76

Stygt? For litt siden plasserte jeg en liten tomt midt på en øy i Dragon Valley. Derretter flyttet jeg en tenåring inn med en stygg gammel kjerring og drepte hun gamle sånn at tenåringen fikk bo alene. Så lagte jeg en hytte på sånne påler. Det var veldig lite og fikk så vidt plass til seng og kjøkken, og så hadde jeg bål utenfor. Simmen min lærte å fiske og plante ting i hagen.

Hvis du plaserer en tomt midt i skogen så kan du lage en skikkelig villmarksim! :laugh:

Men det er ikke for alle da... :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ikke kjærester men gift. De må først være bestevenner, deretter må du ha et hundehus, du må og ha nok plass i familien til kattunger eller valper. Deretter velger du "få valper" når de har fått valper får de sånn giftetegn på seg som simmene har. Så står det at de er hverandres partnere. Jeg har holdt på mye med dyr og lagd mange forskjellige kull :danse:

Okei :-D takk for svar!

Hvor lenge er de drektige?

Anonymous poster hash: 7f6d6...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :-D takk for svar!

Hvor lenge er de drektige?

Anonymous poster hash: 7f6d6...464

Bare hyggelig, hmm husker ikke helt nøyaktig, det varierer etter hvor lang levetid du har satt på dem i instillingene. Har du standard så er det like lenge som en sim er gravid. Jeg har sånn maks levetid på både simmer og dyr jeg hehe så lever de i eeeevigheter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...