Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Nå har vi hoppet over en generasjon :fnise: (sønnen min spiller helst andre typer spill) , men jeg er har alltid vært litt nerd, og som singel, midt i 50-årene, og helt uten et eneste strikke-gen :briller2: så må jeg jo ha noe å leke meg med på fritiden

Godt å høre, satt å vurderte om jeg kanskje var for gammel til å spille sims nå som jeg har bikket 30, og da er det kjekkt å se at det er andre som og ennå driver på ;)

Anonymous poster hash: 9cb6a...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi hoppet over en generasjon :fnise: (sønnen min spiller helst andre typer spill) , men jeg er har alltid vært litt nerd, og som singel, midt i 50-årene, og helt uten et eneste strikke-gen :briller2: så må jeg jo ha noe å leke meg med på fritiden

Godt å høre, satt å vurderte om jeg kanskje var for gammel til å spille sims nå som jeg har bikket 30, og da er det kjekkt å se at det er andre som og ennå driver på ;)

Anonymous poster hash: 9cb6a...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Håper det fortsatt er noen som sjekker denne tråden, da jeg har et stort problem. 

Kjøpte meg nylig Sims 3 og en god del tilleggspakker, men hver gang jeg prøver å starte spillet får jeg opp denne meldingen. Noen som vet hva som skjer? Evt. hvor jeg finner loggen? 

Edit: fant ut av problemet på Mac, og at det sannsynligvis var vanskelig å løse.. Skjermbilde.PNG.329ed3f612afd8e8d522cc94

 

Endret av friisbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valmuen
5 timer siden, friisbe skrev:

Håper det fortsatt er noen som sjekker denne tråden, da jeg har et stort problem. 

Kjøpte meg nylig Sims 3 og en god del tilleggspakker, men hver gang jeg prøver å starte spillet får jeg opp denne meldingen. Noen som vet hva som skjer? Evt. hvor jeg finner loggen? 

Edit: fant ut av problemet på Mac, og at det sannsynligvis var vanskelig å løse.. Skjermbilde.PNG.329ed3f612afd8e8d522cc94

 

Oppdaterte du spillet på noen måte etterhvert som du installerte pakkene? Når jeg har installert spillet på nytt har jeg måtte oppdatere grunnspillet, og deretter hver tilleggspakke, med en super patch for å få det til å virke. Du kan jo prøve det om du ikke har gjort det :) http://bluebellflora.com/how-to-do-a-clean-uninstall-and-reinstall-on-a-mac/

Endret av Valmuen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Valmuen skrev:

Oppdaterte du spillet på noen måte etterhvert som du installerte pakkene? Når jeg har installert spillet på nytt har jeg måtte oppdatere grunnspillet, og deretter hver tilleggspakke, med en super patch for å få det til å virke. Du kan jo prøve det om du ikke har gjort det :) http://bluebellflora.com/how-to-do-a-clean-uninstall-and-reinstall-on-a-mac/

Oi, ble visst litt feil formulert der. Mente at jeg har funnet probelemet på Mac, men ikke på Windows-PCen min. Driver å laster ned superpatchen nå, så får håpe det hjelper :) takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Får ikke ekser til å forlove seg etc! Går virkelig ikke det an i sims 3?

Anonymkode: ac4e3...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm husker ikke, men tror du da må få de til å få et veldig sterkt vennskap igjen først.

Nå fikk jeg lyst til å spille sims 3 igjen! Så på origin kontoen min at sist jeg spilte var i oktober 13. Får gi det en sjangs igjen! Litt lei av sims4 og alle begrensningene/manglene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har lastet ned the sims 3.. men det kommer at spilledisken ikke blir funnet... hvordan kan jeg fikse dette? Den står selvfølgelig i.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bare ann å bruke koden en gang ? Dette er min søster sine spill, og er lastet ned fra Origin. Jeg hr instalett grunnpakken med cd platen, og kjæledyr utvidelse med origin. Er det ikke mulig å få det på flere pcer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, imsdalvann skrev:

Går det bare ann å bruke koden en gang ? Dette er min søster sine spill, og er lastet ned fra Origin. Jeg hr instalett grunnpakken med cd platen, og kjæledyr utvidelse med origin. Er det ikke mulig å få det på flere pcer?

Du må bruke samme originkonto.  Om du bruker kontoen på flere PCer har ingenting å si,  men det må være kontoen som lastet den ned.  

Anonymkode: 6cf18...d00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som vet hva Livstidslykkepoeng brukes til? ( Der man tjener disse poengene under opplastingen i spillet )

Anonymkode: 35a8c...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kjøpre forskjellige rewards, for.eks. at simmen må sjeldnere på do, blir flinkere kokk osv. På sim panelet, der det er forskjellige faner med simmenes behov, inventory, venner osv, så er det en som ser ut som en liten skattekiste. Trykk på den, også er det en knapp der, jeg husker ikke hva det står på den. Trykk på knappen og så kommer det opp en liste over tingene du kan kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.5.2016 at 14.46, Auri skrev:

Du kan kjøpre forskjellige rewards, for.eks. at simmen må sjeldnere på do, blir flinkere kokk osv. På sim panelet, der det er forskjellige faner med simmenes behov, inventory, venner osv, så er det en som ser ut som en liten skattekiste. Trykk på den, også er det en knapp der, jeg husker ikke hva det står på den. Trykk på knappen og så kommer det opp en liste over tingene du kan kjøpe.

Åjaa, den har jeg jo brukt før! Men aldri tenkt på at det er de poengene som kommer dit! Takk :) 

Anonymkode: 35a8c...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt tilleggspakker? Var veldig dårlig utvalg på CDON! Alle spillene jeg har er i CD form men kan jeg kjøpe sånne som bare trenger å lastes ned og de vil funke? 

Anonymkode: d364d...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor jeg får kjøpt tilleggspakker? Var veldig dårlig utvalg på CDON! Alle spillene jeg har er i CD form men kan jeg kjøpe sånne som bare trenger å lastes ned og de vil funke? 

Anonymkode: d364d...f93

Du kan kjøpe via origin :) Er bare å kjøpe og laste ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose 2.0

Jeg har lyst på et barn til i familien min, problemet er at dama er veldig fruktbar (kjøpte sånn greie for sånn greie, nå husker jeg ingenting) og sjansen for å få tvillinger/trillinger er stor. Men jeg vil bare ha ett barn til! Noen som aner hvordan jeg fikser dette? Hun har tvillinger fra før. Med min flaks blir det nok trillinger om jeg smeller henne på tjukka en gang til med den... Greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med NRAAS kan du bestemme antall babyer. Jeg husker ikke om du holder med NRAAS basemod eller om du trenger en av tileggene.

Worst case, nuke den/de ekstra babyene når de blir født (testingcheatsenabled true -> høyreklikk på babyen, skal komme opp et delete/nuke/lignende menyvalg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...